Eigen jas ontwerpen
maandag 4 november 2019 om 20:17
10 jaar geleden heb ik een mantel gekocht in de USA. Al die tijd ben ik verliefd geweest op deze jas maar hij is nu echt op. En ik ben al een hele tijd op zoek naar een nieuwe mantel, maar ik kan maar niet slagen. Ik weet vrij goed wat ik wil, maar het lijkt gewoon niet te bestaan.
Dus toen kwam ik op het idee: waarom niet zelf laten maken?
Ik heb alleen geen idee waar ik mijn zoektocht moet starten. Hoe kom ik aan iemand die mijn idee uit kan werken en vervolgens kan realiseren?
Uiteraard snap ik dat dit geen jasje van €100 wordt maar als ik er weer 10 jaar mee kan doen (of in ieder geval minimaal 5), dan wil ik daar best op investeren.
Iemand enig idee hoe ik mijn zoektocht kan beginnen? Wie is hierin thuis?
Dankjewel!
Dus toen kwam ik op het idee: waarom niet zelf laten maken?
Ik heb alleen geen idee waar ik mijn zoektocht moet starten. Hoe kom ik aan iemand die mijn idee uit kan werken en vervolgens kan realiseren?
Uiteraard snap ik dat dit geen jasje van €100 wordt maar als ik er weer 10 jaar mee kan doen (of in ieder geval minimaal 5), dan wil ik daar best op investeren.
Iemand enig idee hoe ik mijn zoektocht kan beginnen? Wie is hierin thuis?
Dankjewel!
dinsdag 5 november 2019 om 21:30
Graag gedaan. Altijd goed om iemand te kunnen helpen.B1loemetje schreef: ↑05-11-2019 18:00Die laatste had ik ook aangeraden gekregen, prijs is misschien ook gewoon realistisch (en moet ik het maar gewoon doen). Ik vroeg idd ervaringen omdat ik dat meestal het meest betrouwbaar vindt. Dank je wel!
Met Euro 225,= ben je er dan wellicht nog niet (maar alles hangt natuurlijk samen met complexiteit).
Kwaliteit is onbetaalbaar
woensdag 6 november 2019 om 09:43
@Sylphide75 Ik woon in de regio Eindhoven/Den-BoschSylphide75 schreef: ↑05-11-2019 16:45Over de turkse kleermaker hier ben ik totaal niet te spreken. Ik had ooit een heel mooie lange wollen wintermantel van een duur merk en wilde deze wat laten inkorten. Het was heel lelijk gedaan en ze waren ook nog vergeten de voering in de mouw weer dicht te naaien na de operatie. Ik had het achteraf beter zelf kunnen doen. Tegenwoordig doe ik dat ook want ik heb nogal wat bijgeleerd op naaigebied.
Waar in Nederland zoek je een kleermaker t.o.? Ik weet wel iemand die dat kan en ook ontwerpt. Zij maakt heel mooie dingen. P
woensdag 6 november 2019 om 09:45
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik weet nu echt veel beter hoe ik moet zoeken en waar ik op moet letten. En ik heb geen haast, dit jaar red ik het nog wel met oude jassen maar ik kan nu maar vast beginnen voor volgend jaar.
Vind kwaliteit belangrijker dan prijs. Heb met die vorige jas ook 10 jaar gedaan en die was ook niet goedkoop.
Vind kwaliteit belangrijker dan prijs. Heb met die vorige jas ook 10 jaar gedaan en die was ook niet goedkoop.