Mode & Beauty alle pijlers

eindelijk volume!!!

05-04-2010 09:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja eindelijk wat gevonden om mijn troostelolze miniscule haarbosje te veranderen in een bos met haaaar!!namelijk de volume mouse en haarverdikker van de taft dit samen met de pantene shampoo geeft dit toch een bos met super haar.. dit moest ik echt ff met jullie delen
Meid wat een brenger op tweede paasdag! Mijn dag is weer goed
quote:dangeensuus schreef op 05 april 2010 @ 09:13:

quote:dangeensuus schreef op 05 april 2010 @ 09:13:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus én volumemousse én haarverdikker én volumeshampoo.. wordt je haar daar niet ontzettend zwaar van (en heb je misschien wel flinke bos haar, maar zakt dat ontzettend in..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hebt dan geen bos met haar, je hebt gewoon heel vies haar met dikke klodders haarproducten.
quote:emmenn schreef op 05 april 2010 @ 11:16:

Je hebt dan geen bos met haar, je hebt gewoon heel vies haar met dikke klodders haarproducten.Ik wilde het nog wat vriendelijker brengen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb die haarverdikker ook wel eens gebruikt maar ik vond het maar troep. Een kleverig goedje wat moeilijk te verdelen was en daarna van dat stugge haar. Maar misschien dat ze inmiddels iets aan de samenstelling hebben veranderd?

Fijn dat het bij jou werkt!
Ik heb extensions... daarmee krijg je echt meer volume :-)
Ja die haarverdikker van de Taft vond ik ook troep.

Maar gelukkig is TO er blij mee
Volume is wel degelijk mogelijk maar voor hoe lang? De hele dag volume is bijna niet haalbaar, laat staan de combinatie volume en zacht aanvoelend haar (tenzij je van nature volume hebt uiteraard)

Dan heb ik uiteindelijk toch liever zacht voelend haar dan een volle bos met zo'n stroef 'opgedroogde lijm'-haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven