Mode & Beauty alle pijlers

EliteBrush

01-12-2015 23:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een haarborstel en stijlborstel in 1. Je hebt ze vast gezien in advertenties op FB.

Het klinkt zo mooi maar heeft iemand hier ook ervaring mee?
Bam!!!!
Ik ken ze niet, maar in het algemeen zou ik je willen waarschuwen om goed op te passen bij FB advertenties. Vaak zitten er allerlei dure abonnementen achter of andere omgein. (Bijv: Probeer nu een gratis proefmonster, en dan opeens ontvang je elke twee weken een nieuwe voor 80 euro per keer, dat soort praktijken zie je veel op FB).
Eens met NummerZoveel. En persoonlijk geloof ik het niet, het licht er echt aan wat voor haren je zelf hebt. Ik heb bijvoorbeeld krullen. Geen afrikaanse krullen, maar ook geen grove krullen. Beetje er tussenin. Ik krijg mijn haar dus met geen mogelijkheid perfect stijl, dus die borstel gaat bij mij echt niet werken. Ik vind dat filmpje die erbij staat dan ook redelijk ongeloofwaardig.

Denk dat als je gewoon slag tot grove krullen hebt, dat het dan wel goed kan werken.
Ik weet het niet, heb de advertenties gezien maar denk bij mezelf dat ik net zo makkelijk een borstel door m'n haar kan halen en er dan met een stijltang overheen kan?

Plus als ik naar hun website kijk en ik zie dat je karting krijgt als je 'jou foto of video instuurt' ipv 'jouw foto of video' dan ben ik ook al afgenknapt van zulke spelfouten.
Lijkt me niks, ik heb zo'n fohnborstel, die föhnt (dus droogt) en maakt tegelijkertijd je haar gelijk stijl/ een slag erin als je dat wilt/ haalt de pluis eruit, lijkt me beter dan dit product
http://veracamilla.nl/201 ... orstel-elitebrush-review/
Daar hebben jullie ook gelijk in. Vind het ook zo raar dat ik maar 1 video in het Nederlands heb gevonden. URL wat chocolol post...

Reactie vanuit een kennis van mij was positief.

Toch een gokje gewaagd voor weinig geld bij eBay. Eigenwijs hè.... Ik wil zelf de proefpersoon zijn. Krijg in december/januari als het goed is binnen. Hopelijk kan ik jullie of andere nieuwsgierigen wat meer over vertellen...
Bam!!!!
Ja gaag!! Ik ben het gehannes met stijltangen wel zat. Duurt lang. En mijn haar droogt giga uit,

Ik heb slag en gekke kruinen, echt geen pan. Ik stijl mijn haar altijd dus,

Doe mij zo'n borstel!!!
Ik ben benieuwd, zag een meisje met gemixt haar en haar haren werden stijl op een video.Maar het zag er wel uit alsof haar haren al vooraf waren gestijld.

Ik denk eerlijk gezegd dat het troep is, ik heb haar tot mijn bil en gekruld en denk echt niet dat het resultaat mooi gaat worden.

Laat je het ons weten als je hem hebt?
Ik heb zelf slag/krul in mijn haar dus ik ben inderdaad heel benieuwd. Ja natuurlijk laat ik het jullie weten
Bam!!!!
Nou werkelijk waar. Ik heb hem nu al binnen. Via ebay 20 euro.. hij zou met kerst oud en nieuw komen.

Snel binnen dus. Zat in een dik bruine stevige evelop. Uiterlijk. Roze die ik ook besteld had. Borstel ziet er echt plastic achtig uit. Ik zag het op foto's maar in het echt is het best erg. Kan tot 220 graden. Je kunt zelf graden invullen door een plus en op de min te drukken. Ik vergelijk het product op de foto's van internet. Zie geen verschil.

Ik heb lang (bijna tot de kont) krullend haar, net meer dan een slag. Bekend met knopen en veel producten om me haar zacht en glad te maken anders pluist het snel.

Ik kam mijn haar eerst anders komt dat plastic borstel nooit door mijn haar. Gebruik iets haarolie omdat mijn haar ongewassen is en tegen de hitte. Binnen 3 min staat mijn borstel op 200 graden. Aangezien 220 max is leek mij 200 graden voldoende voor mijn haar.

Ik kam 2 keer strak over een redelijk groot pluk heen en het is glad. Pak 2e pluk en doe precies hetzelfde. 2 keer om het mooi glad te hebben. 1x is bij mijn haar glad met lichte slag. Ik ben met mijn lange haren geen 10 min mee bezig. Doe iets olie in en stijl nog iets overheen. Hoeft niet maar doe ik automatisch.

Hoe lelijk ik het borstel eigenlijk in het echt vind, het doet zijn werk verbluffend. Nooit gedacht eigenlijk. Met gewoon stijlen ben ik zeker een half uur mee bezig.

Minpunt is als je je haar borstelt dan klik je onbewust op de min (ook plus) knop. Hij ging naar 90 graden. Ik pak de borstel nu hoger vast en je hebt er geen last van. Praktisch? Nee niet echt maar als dat het enigste is.

Ik plaats de URL van ebay waar ik het gekocht heb straks even. En fotos voor en na probeer ik ook. Hopelijk gaat dat lukken.

Ben zo blij dat ik hem nu heb. Zelfs mijn vader die op bezoek was vond het snel gaan.

Haren eruit vissen doe dat wel voorzichtig omdat de borstel nog warm is. Doe je het later dan ruik je dat het haar verbrand..

Bij deze mijn ervaring. 😊
Bam!!!!
Wat leuk dat je je ervaring komt beschrijven

Als je normaal gesproken zo lang doet over je haar stijlen dan klinkt het alsof deze borstel een goede uitkomst is!

Ik heb dun haar en maar tot op m'n schouders dus ik stijl m'n haar in een paar minuten, ik heb maar een lichte slag in m'n haar ook dus zo klaar, denk dus niet dat de borstel voor mij een voordeel zal zijn.

Op zich is 20 euro niet duur trouwens voor zo'n resultaat
URL Ebay: http://www.ebay.nl/itm/Ma ... m:mm7m7umsLOEBf_QdGYXIZKQ

Voor en na foto: [img]https://pbs.twimg.com/media/CV5PfHxWEAEo7zl.jpg[/img]

Let niet op mij hahahah vreselijk :')
Bam!!!!
Groot gelijk hoor. Als ik kort haar had dan zou ik ook voor een stijltang gaan.
Bam!!!!
Wat gaaf, dankjewel. Ik ga hem ook bestellen!!
Maar ik kan je foto niet zien :(
Plaatje doet het niet volgens mij omdat je x aantal posts hebt moeten doen voordat je plaatjes rechten hebt?

haha ja mijn haar is zo 'klaar' ik weet nog wel dat ik heel verbaasd was toen een vriendin van mij haar haar droog fohnde naast mij en het echt eeeeeeeeuwen duurde
Wat leuk je review!!!

Ben helemaal enthousiast, ik heb ongeveer ook jou haar ook qua lengte! Ga hem bestellen 20 euro is echt een koopje!

ik zal em ff voor je plakken
Leuk je review en fijn dat je er zo tevreden mee bent.
Dankjewel. Ik zie dat het tot 230 graden kan.

Veeanne - Post je ook wat als je het binnen hebt? Ben benieuwd!
Bam!!!!
Laat ik ook maar even mijn inbreng doen in dit topic.

Volgens mij zijn de drie grootste verkopers van die stijlborstels op dit moment Brushly, EliteBrush en PerfectBrush. Vond EliteBrush iets te duur en zag www.brushly.nl langskomen op Facebook. Leek me iets professioneler en was goedkoper dus heb de gok genomen en de brush hair straightener zoals ze het zelf noemen bij hun besteld.

Twijfelde eerst erg of het wel zou werken, de meningen zijn erg verschillend zoals wel duidelijk is haha. Borstel heel netjes ontvangen met duidelijke handleiding, dat stelde me al snel gerust. De borstel zelf is wel heel erg wennen. Je kunt het beste je haar aan het uiteinde vastpakken met een hand en de stijlborstel er dan doorheen halen met je andere hand. Zie op fotos en filmpjes bij elitebrush dat veel mensen hem gewoon door het haar halen, maar zo krijg je niet het mooiste resultaat vind ik zelf. De borstel werkt daadwerkelijk wel, maar ik denk dat mensen er wel iets teveel van verwachten. Je krijgt er een gewone natuurlijke steile look van, met een stijltang is het steiler maar oogt het wel onnatuurlijker. Ben zelf meer van dat laatste op bijvoorbeeld een feestje, maar voor een normale dag vind ik die borstel wel veel makkelijker omdat het snel werkt.

Je hebt de borstels wel goedkoper op ebay enzo, maar dat durfde ik niet echt omdat het dan nogal wat gedoe is met garantie en retour. Dan toch maar vertrouwd in Nederland :P

Conclusie: aanrader voor als je snel wat steiler haar wil dat natuurlijk oogt. Als je echt heel net stijl haar wil is een stijltang toch de beste oplossing
Ik heb hem besteld via ebay. Ben benieuwd.
quote:Yggdrasil- schreef op 20 december 2015 @ 18:05:

Ik heb hem besteld via ebay. Ben benieuwd.Ik ook naar je ervaring..
Bam!!!!
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-01-2016 12:16
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven