Ervaring Marlies Dekker bh
vrijdag 1 april 2022 om 19:44
Van de week heb ik voor de eerste keer twee Marlies Dekker bh's gekocht. Waar ik eerder vaak het merk Chantelle droeg wilde ik nu wat nieuws proberen.
In de winkel hebben ze mij goed geholpen met het kiezen van de juiste bh's. Echter na beide bh's nu een aantal dagen te hebben gedragen zit een van de twee echt niet lekker. Ik heb hem al een keertje gewassen om te kijken of dat verschil maakt. Pas na een paar uur dragen begon hij niet lekker te zitten. Ik voel de beugels op mn ribben en het lijkt wel of de stof voor iritatie/jeuk zorgt. De andere zit beter, is wel zelfde maat maar een ander model (wel ook balconette).
Wie heeft er ervaring met Marlies Dekker bh's. Gaan ze na verloop van tijd beter zitten, of heb ik gewoon pech gehad. Ik baal behoorlijk want ze waren erg duur. Ik ga morgen nog de winkel bellen om te kijken of ze nog wat voor mij kunnen doen, maar ben er bang voor aangezien ik hem al gedragen heb. Iemand ervaring met de service over klachten/terugnemen?
Ik hoor het graag.
In de winkel hebben ze mij goed geholpen met het kiezen van de juiste bh's. Echter na beide bh's nu een aantal dagen te hebben gedragen zit een van de twee echt niet lekker. Ik heb hem al een keertje gewassen om te kijken of dat verschil maakt. Pas na een paar uur dragen begon hij niet lekker te zitten. Ik voel de beugels op mn ribben en het lijkt wel of de stof voor iritatie/jeuk zorgt. De andere zit beter, is wel zelfde maat maar een ander model (wel ook balconette).
Wie heeft er ervaring met Marlies Dekker bh's. Gaan ze na verloop van tijd beter zitten, of heb ik gewoon pech gehad. Ik baal behoorlijk want ze waren erg duur. Ik ga morgen nog de winkel bellen om te kijken of ze nog wat voor mij kunnen doen, maar ben er bang voor aangezien ik hem al gedragen heb. Iemand ervaring met de service over klachten/terugnemen?
Ik hoor het graag.
vrijdag 1 april 2022 om 21:21
Ik draag inderdaad voorgevormde, bijvoorbeeld ‘dame de paria’. Pfoeh, dat wennen, paar weken? Ik weet het niet meer. Ik draag al meer dan tien jaar MD bh’s.
En als het op je borstbeen ‘drukt’, dan klopt je maat niet, denk ik. Ik heb daar nooit last van.
vrijdag 1 april 2022 om 21:30
Hmm, ik heb altijd 75F en bij deze winkel zeiden ze ook dat de maat paste, heb er verschillende gepast en ze hebben meegekeken.
Wel staan mijn ribben vrij ver naar voren waardoor het misschien extra drukt?
Ik baal wel erg, kan met mijn maat alleen maar dure bh's kopen en heb er tot nu toe nog nooit eentje gehad die echt lekker zat.
vrijdag 1 april 2022 om 21:46
vrijdag 1 april 2022 om 22:14
Hier ook MarieJo. Had ik als 'meisje' al en blijkt voor mij nog steeds het beste passen/materiaal/comfort voor elke dag. Grappig ook dat ik nu hetzelfde bh-patroontje koop als 30 jaar geleden. En ik vind het nog steeds mooie lingerie. Af en toe doe ik een uitspatting naar te dure maar oh zo mooie bh's van La Perla
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 1 april 2022 om 22:17
Dit dus. Ik doe echt lang met een MariJo. Als ik er over denk gaat die alleen maar weg als mijn lijf 'verandert'. Nooit omdat hij 'versleten' is.
vrijdag 1 april 2022 om 22:21
Nee hoor: ik heb nul vet op mijn borstbeen en de ML beugels zijn voor mijn lijf gewoon niet goed 'ingebed'. Dat doe pijn in alle maten.
vrijdag 1 april 2022 om 22:22
In een waszakje, drogen aan de lucht. Een keer een beugel gebroken en meerdere keren beugel er uit. Alles binnen 2 jaar. Echt in kwaliteit achteruit gehold. En zero service.biekoe schreef: ↑01-04-2022 21:46Mmmm Mius, je zou dan verwachten dat je wel de juiste maat draagt. Ik heb dat nooit maar misschien ligt het aan de bouw van onze lichamen.
Moiren, beugels erdoor? Dat heb ik maar één keer gehad. Meestal breekt de beugel na een tijd. Ik was ze overigens in een waszak en droog ze aan de lucht.
vrijdag 1 april 2022 om 22:29
Ik heb dat denk ik ook. Ben verder niet super slank maar op mijn ribben nauwelijks vet, ik kan ze zien en ze steken naar voren. Denk dat dat dus extra druk geeft van een beugel. Daarnaast heb ik ook wel vrij zware en wat hangende borsten.
Maar met het merk MarieJo heb je geen last van drukkende beugels op je ribben?
zaterdag 2 april 2022 om 20:09
Balconettes hebben die neiging soms, om in het midden te hard te drukken. Als je er met de winkel niet uitkomt kan je ze iets forceren, het is tenslotte metaal. Maar voorzichtig, want anders breek je ze. Als de stof irriteert is t een lastiger probleem. Marlies Dekkers was eerder top van kwaliteit, sinds de doorstart van het bedrijf is de fabricage ook op een andere plek en de kwaliteit minder goed geworden.
Mijn persoonlijke ervaring met Marie Jo is dat ze wel lekker zitten maar snel op zijn, de haakjes, elastiek, stof, het is het net niet vind ik.
Voor een grotere maat is de "grote zus" prima Donna wel heel goed van kwaliteit.
Voor mij de ware: Aubade
Mijn persoonlijke ervaring met Marie Jo is dat ze wel lekker zitten maar snel op zijn, de haakjes, elastiek, stof, het is het net niet vind ik.
Voor een grotere maat is de "grote zus" prima Donna wel heel goed van kwaliteit.
Voor mij de ware: Aubade
zaterdag 2 april 2022 om 20:33
Vooral de balconettes zitten bij mij heel mooi en comfortabel. Maar bij elke MarieJo die ik heb ligt het middenstukje keurig plat op mijn borstbeen en voel ik de beugels niet. Ik vind de stof ook nog even degelijk/goed/fijn.Mius schreef: ↑01-04-2022 22:29Ik heb dat denk ik ook. Ben verder niet super slank maar op mijn ribben nauwelijks vet, ik kan ze zien en ze steken naar voren. Denk dat dat dus extra druk geeft van een beugel. Daarnaast heb ik ook wel vrij zware en wat hangende borsten.
Maar met het merk MarieJo heb je geen last van drukkende beugels op je ribben?
maandag 4 april 2022 om 12:02
Tja sommige merken zitten gewoon fijner dan anderen. Je kan ook eens hier kijken
https://www.superbra.nl/collections/all ... option:75F
veel keuze in grotere maten
https://www.superbra.nl/collections/all ... option:75F
veel keuze in grotere maten