Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met corrigerend ondergoed?

22-04-2010 09:15 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor een bruiloft een mooi fladderig jurkje gekocht. Er zit een een empire lijn in maar omdat ik vrij brede heupen en helaas ook een beetje (boel) lovehandles heb, kruipt het jurkje een beetje op. Om te voorkomen dat ik de hele dag loop te trekken aan dat ding, dacht ik: wellicht kan corrigerend ondergoed een oplossing bieden. Wie heeft een tip voor goed ondergoed, en hoe gaat dat dan maten, koop je gewoon dezelfde maat die anders hebt voor ondergoed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamalijntje schreef op 22 april 2010 @ 12:16:

http://www.triumph.com/nl/nl/444.html



Moet zeggen dat ik voorheen de hema producten gebruikte, hier zag je duidelijk randen ed. Bij deze slip niet. Succes!



Heb net het geval met de pijpjes gekocht bij de HEMA en het zit geweldig, maar onder sommige jurkjes zie je inderdaad die rand, zonde! Dus ik ga bovenstaande tip maar eens proberen..



To, de bruiloft waar je heen gaat, wanneer is die?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hemdje en een body van flexees/maidenform (beide hetzelfde merk volgens mij). Het bijzondere is dat het geen bh heeft en je je eigen bh erbij aan kunt doen, en dat het toch bandjes heeft. Zit echt heel goed, wel prijzig.

http://www.maidenform.com/assets/images ... 2656_p.jpg

Te koop bij V&D
Alle reacties Link kopieren
Herken het probleem!

Ik zweer ook bij de hemdjes en broekjes van de action!

Hemd in 3 kleuren verkrijgbaar, nude, zwart en wit, 3 euro per stuk!

Ik had vandaag een skinny aan met een witte longsleeve en een zwart/wit bolero jasje, collega's vonden me er strak uit zien...joehoe!!
Alle reacties Link kopieren
Een jurkje, zoals hierboven eerder werd geadviseerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort van de Hema het corrigerende rokje.

Het kruipt elke keer omhoog, ik loop dus steeds aan dat rokje te trekken. Wel jammer, want op zich zie ik er wel wat strakker uit met dat rokje.

Misschien komt het door het merk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar bij asos.com hebben ze ook corrigerend ondergoed dat superleuk is!! Bijvoorbeeld in tijgerprint :D Ik zou daar eens een kijkje nemen als ik jou was.. Verder kan ik je helaas geen tips geven, ben zelf ook nog op zoek naar het ideale, niet omhoog/omlaag kruipend ondergoed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat soort ondergoed nog nooit gedragen, maar vraag me af: wordt alles gewoon platgedrukt? En is het dan niet zo dat dan juist bij de randen alles eruit puilt? (kan het even niet netter omschrijven)



Hebben die broekjes van de Action nog een naam, ga ik dan eens proberen
Alle reacties Link kopieren
niet dat ik weet , die naam van de broekjes bij de action.

Ze liggen gewoon bij het dames ondergoed, zijn 2,99 verpakt in plastic met een zwart papiertje, kan haast niet missen
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma262 schreef op 22 april 2010 @ 10:18:

En je moet erin stappen, niet over je hoofd aantrekken.



OOOH! Is dat de truc!!



Ik had er ooit een gekocht als bh. Borsten konden idd, zoals voorspeld, geen kant meer op. Ik ook niet toen ik hem probeerde aan te trekken. Het ding ging de zelfstandigheid van mijn armen corrigeren... ik zat muurvast.

was niet sexy toen ik hulp vroeg om me los te krijgen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb de eerste keer ook klem gezeten, vandaar m'n waarschuwing.
Alle reacties Link kopieren
Haha hier nog iemand die klem zat in het Hema hemd en het er heel benauwd van kreeg. De tip om erin te stappen ga ik graag gebruiken; misschien trek ik 'm nu wat vaker aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister bij de hema een corrigerende body gekocht maat L. Helaas is het lijfje veel te lang en de bovenrand is erg recht. Niet geschikt voor onder dingen zonder mouwen en ik vond het sierrandje aan de bovenkant heel erg kriebelen.

Ik hoop dat ik hem terug kan brengen anders is het zonde van de 23 euro.
Alle reacties Link kopieren
dag maartje, dit was je forumleven, beter je tijd besteden aan leren lezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een soort van band voor over mijn buik/heupen gekocht op de lingerie-afdeling van de Bijenkorf. Prop me erin en dat is mijn buikje helemaal verdwenen maar om te zeggen dat het lekker zit.... echt niet. Maar eerlijk is eerlijk is lijk 2 maten slanker dus bij sommige kledingstukken gaat ie geheid aan.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, oud topic, niet op gelet dit keer
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 09 juni 2012 @ 06:19:

dag maartje, dit was je forumleven, beter je tijd besteden aan leren lezen!Huh??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 10 juni 2012 @ 17:05:

[...]





Huh??Ik vermoed dat er een bericht is weggehaald
Oh en ik wou net Hema adviseren
Ik heb corrigerende panties (Hema) gekocht voor onder mijn uberstrakke jurk....



Geen succes; bij de ene zag ik niet eens de voor of achterkant (dat was degene met een kontlift zeg maar, erg belangrijk welke kant je die draagt!)



De ander was alleen om mijn buikje strak te maken.... Ik zag geen enkel verschil, had het alleen maar heel heet en voelde me bekneld.

:(
Alle reacties Link kopieren
Is ook al een heel oud topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven