Ervaring met Dermakuren?
maandag 2 februari 2009 om 22:30
Heeft er iemand ervaring met Dermakuren?
www.dermakuren.nl
Ik heb even op die site rondgeneusd en krijg maandelijks een maandbrief met mooie beloftes: littekenvervaging zonder snijden etc.
Voor ik bakken met geld aan besteed zou ik graag wat ervaringen willen lezen van anderen.
www.dermakuren.nl
Ik heb even op die site rondgeneusd en krijg maandelijks een maandbrief met mooie beloftes: littekenvervaging zonder snijden etc.
Voor ik bakken met geld aan besteed zou ik graag wat ervaringen willen lezen van anderen.
dinsdag 3 februari 2009 om 01:17
dinsdag 3 februari 2009 om 18:32
quote:meds schreef op 03 februari 2009 @ 01:08:
met dit soort claims weet je al van te voren dat het onzin is. Als het te mooi klinkt om waar te zijn dan is het ook niet waar. Eens een litteken altijd een litteken
Dat probeer ik mijn nuchtere ik ook voor te houden.
Maar ik blijf toch wel heel nieuwsgierig zo van...stel...
Heb ooit een programma gezien waarine en vrouw een speciale (massage behandeling kreeg waardoor ze een strakke buik kreeg na haar zwangerschappen.
met dit soort claims weet je al van te voren dat het onzin is. Als het te mooi klinkt om waar te zijn dan is het ook niet waar. Eens een litteken altijd een litteken
Dat probeer ik mijn nuchtere ik ook voor te houden.
Maar ik blijf toch wel heel nieuwsgierig zo van...stel...
Heb ooit een programma gezien waarine en vrouw een speciale (massage behandeling kreeg waardoor ze een strakke buik kreeg na haar zwangerschappen.
dinsdag 3 februari 2009 om 18:34
quote:iry schreef op 03 februari 2009 @ 01:17:
Ik zie dat ze meerdere behandelingen aanbieden.
Welke zou je dan gaan doen?
Ik heb zelf eens een chemische peeling gehad.
Heftige behandeling maar het resultaat is verbluffend.
Volgende week krijg ik er weer een (na twee jaar).
Ik laat het bij een dermatoloog doen.
Ik zat te kijken naar de skin-repair of de acne littekensbehandeling.
Ik weet niet of een chemische peeling goed is voor iemand met een gepigmenteerde huid als mij.
Een plastische chrirug raade mij ooit bijv. dermabrasie af en microdermabrasie heeft bij mij niet echt positief effect.
Ik zie dat ze meerdere behandelingen aanbieden.
Welke zou je dan gaan doen?
Ik heb zelf eens een chemische peeling gehad.
Heftige behandeling maar het resultaat is verbluffend.
Volgende week krijg ik er weer een (na twee jaar).
Ik laat het bij een dermatoloog doen.
Ik zat te kijken naar de skin-repair of de acne littekensbehandeling.
Ik weet niet of een chemische peeling goed is voor iemand met een gepigmenteerde huid als mij.
Een plastische chrirug raade mij ooit bijv. dermabrasie af en microdermabrasie heeft bij mij niet echt positief effect.
dinsdag 3 februari 2009 om 18:36
quote:sarah2ndlife schreef op 03 februari 2009 @ 08:32:
littekens zijn tegenwoordig best wel wat aan te doen, chemische peelings, laser.
alleen ik weet niet over wat voor littekens je het hebt.
acne littekens?
brand littekens??
sarah2ndlife, het gaat om acnelittekentjes net onder mijn jukbeenderen zeg maar.
Mijn man zegt dat ik het overdrijf, maar ik erger me eraan vooral omdat het recent is en ik weet hoe het er daarvoor uitzag.
littekens zijn tegenwoordig best wel wat aan te doen, chemische peelings, laser.
alleen ik weet niet over wat voor littekens je het hebt.
acne littekens?
brand littekens??
sarah2ndlife, het gaat om acnelittekentjes net onder mijn jukbeenderen zeg maar.
Mijn man zegt dat ik het overdrijf, maar ik erger me eraan vooral omdat het recent is en ik weet hoe het er daarvoor uitzag.