Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met Lensway?

27-11-2011 13:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt een bril te bestellen bij lensway, maar het is zo ongelooflijk goedkoop dat ik me afvraag of het wel goed is!

Iemand ervaring met het kopen van een bril via deze site?
Ikke, de mijne komt ervan. Met weken vertraging heb ik hem gehad.
Ohja en bij contact met de klantenservice moet je soms een dik half uur wachten. De dag dat je bril geleverd word en er zit vertraging krijg je pas dezelfde dag een mail. De track and trace service word bij vertraging ook niet aangepast dus weet je eigenlijk nog niets. Was mijn eerste en laatste bril bij lensway, laat me dan maar iets meer betalen...

Bril zelf was in prima staat verder. Geen krassen van vervoer, brilledoos erbij, doekje erbij, een sleutelhanger waar je twee schroevendraaiertjes in vind erbij en een busje voor schoon te poetsen. Op het product niets aan te merken.
Ja, ik heb er inmiddels al 3. Twee normale en 1 zonnebril op sterkte. Ik bestel mijn lenzen er ook. Tevreden gebruiker hier dus.

Het enige nadeel vind ik dat als de bril er is, ze niet afgesteld zijn op je hoofd. Dus ik heb er 1 en die staat heel leuk, maar die valt heel makkelijk af. En ik vind het een beetje lullig om naar een opticien te gaan waar ik hem niet heb gekocht om hem af te laten stellen.

Ik heb een foto geupload van mezelf en zo kun je virtueel brillen passen, dat is toch wel een beetje lastig, maar tot nu toe heb ik steeds geluk dat het aardig klopt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb wel ervaring met Lensway, maar niet met brillen bestellen via Lensway. Ik bestel altijd mijn lenzen via hun site en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe erg tevreden over ben. Ik heb een keer gehad dat mijn lenzen vertraagd aankwamen, maargoed. Over het algemeen heb ik niks te klagen over hun!
bril zou ik niet online bestellen, lenzen wel.
Neem je dan een bril met van die doorzichtige pootjes op de neus of zo'n gewoon zo'n plasticen? Lijkt me erg lastig als je de pootjes zelf moet gaan bij buigen, maar nog lastiger als een bril hebt die niet goed op je neus past en dus continu afzakt.
Dank jullie wel!

Ik heb een mooie bril besteld en ben benieuwd!

Als hij niet goed is kan ik hem terugsturen en voor die prijs vind ik wat langer wachten geen probleem!
Ik heb even gekeken en zo voordelig vind ik het eigenlijk helemaal niet, vooral als je bedenkt dat je niet kan passen laten stellen. Bij bv eyes and more betaal je standaard 95 voor een dungeslepen, kraswerende en ontspiegelde bril en die hebben een winkel.

Ik koop zelf trouwens altijd bij een duurdere optiek, omdat ik dat ding nou eenmaal elke dag midden in mijn gezicht heb staan, Ik geef amper geld uit aan make-up en draag geen sierraden, maar ben dus wel heel kritisch over mijn bri;.
Ik bestel er al jaren mijn lenzen. Prima service, snelle levering en ik betaal veel minder dan bijvoorbeeld bij Pearle voor precies dezelfde lenzen (zelfde merk). Maar een bril zou ik niet online kopen, om de doodeenvoudige reden dat je niet kan zien hoe hij je staat.
Zelfde ervaring als hierboven, lenzen bestellen gaat prima maar een bril zou ik er nooit kopen. Die wil je toch op hebben voordat je hem koopt. Daarnaast vind ik het wel prettig dat mijn opticien dan meteen even checkt of ik niet (nog) slechter ben gaan zien en zo nodig de glazen kan aanpassen. Daar betaal ik graag voor. Ben wel benieuwd hoe je bril bevalt!
Mijn creditcard is gehackt toen ik lenzen bestelde via deze site...

Verder is de levering snel en ben ik altijd tevreden geweest. Maar misschien toch even iets om mee te nemen voordat je gaat bestellen...
Ik had een oogcontrole laten doen en een bril gekocht bij Specsavers. Toen ik die bril uiteindelijk had beviel hij me na een poos toch niet zo. Beetje te zwaar montuur voor mijn neus. Maar ik had van specsavers de sterkte ed van mijn bril op een kaartje geschreven gekregen. Aan de hand van die gegevens heb ik een bril besteld bij Lensway. Door mijn eigen stomme schuld had ik een kleine maat bril besteld, ik vond die bril mooi maar had totaal niet naar de maat gekeken. Toen ik die thuis kreeg leek het wel een kinderbril. Klantenservice gebeld en ik kon de bril zo terugsturen zonder kosten. Nieuwe bril besteld, ander montuur, en die kreeg ik snel daarna weer bezorgd. Echt een mooie bril, zit ook goed maar de glazen zijn niet goed. Maar nu verdenk ik specsavers ervan dat ze de sterkte niet goed hebben genoteerd. Want bij die oogcontrole ging zo'n beetje alles mis (ik zal jullie niet met dat verhaal vermoeien) maar heb me toen voorgenomen om daar nooit meer heen te gaan. Dus........... lensway helemaal ok, dit geintje heeft me maar 24,50 euro gekost. Maar specsavers nooit meer. En heel af en toe zet ik de bril toch even op, half dagje red ik wel.
Ik ben uit nieuwsgierigheid en Hollandse zuunigheid ook ooit eens bij Specsavers geweest. Noooit meer. Dan maar het vijfvoudige betalen voor een bril, of nog meer. Overigens: verkeerd geslepen glazen zijn ontzettend slecht: ze veroorzaken op zijn minst hoofdpijn en je wordt er heel moe van.
Ik bestel mijn lenzen altijd bij Lensway omdat die het goedkoopst zijn. De bezorging duurt een paar dagen en gaat via select-vracht, daar gaat soms wel eens wat mis. Maar dat wordt dan altijd netjes afgehandeld door Lensway, ze sturen direct een nieuwe set op en vragen dan of je de niet bezorgde wil terugsturen als ze alsnog arriveren.

Sinds enige tijd hebben ze ook mobiele lenscontroles op verschillende plekken in het land. Je kunt dan een afspraak maken voor een standplaats bij jou in de buurt om je ogen te laten controleren en je kan er ook brillen passen (het is een soort opticien in een omgebouwde bus). Ik ben daar 1x geweest en dat is prima bevallen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven