Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring stomerij AH

30-05-2021 19:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Heeft iemand ervaring met de stomerij van de Albert Heijn? Ik heb een jas die ik langs wil brengen. Het gaat met name om een vetvlek wat behandelt moet worden.

Bedankt!
BroccoliBloemkool123 schreef:
30-05-2021 19:11
[...]
Vetvlek? Ik zeg Dasty. Vlek flink inspuiten met Dasty, uitwrijven met een ouwe afwasborstel, even in laten trekken en in de wasmachine gooien. Zo doen wij het op de wasserij ook.

En Appie stoomt niet zelf he, die laat het gewoon afhalen door de plaatselijke stomerij. Het hangt dus allemaal maar net af van de kwaliteit van die plaatselijke stomerij.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2021 02:08
Reden: OP verwijderd, het quoten van de OP is niet toegestaan.
36.74% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
30-05-2021 19:15
Vetvlek? Ik zeg Dasty. Vlek flink inspuiten met Dasty, uitwrijven met een ouwe afwasborstel, even in laten trekken en in de wasmachine gooien. Zo doen wij het op de wasserij ook.

En Appie stoomt niet zelf he, die laat het gewoon afhalen door de plaatselijke stomerij. Het hangt dus allemaal maar net af van de kwaliteit van die plaatselijke stomerij.
Goed om te weten! Dan kan ik het beter naar een lokale kledingreparatie/maker brengen. Die brengt het waarschijnlijk ook naar de plaatselijke stomerij.
Of zelf rechtstreeks naar de stomerij, dat scheelt in kosten daar er geen tussenpersoon aan moet verdienen.

Hoewel ik denk dat je de tip van Voldemort’s Lady ook mag vertrouwen.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 30-05-2021 19:27
25.44% gewijzigd
BroccoliBloemkool123 schreef:
30-05-2021 19:23
Goed om te weten! Dan kan ik het beter naar een lokale kledingreparatie/maker brengen. Die brengt het waarschijnlijk ook naar de plaatselijke stomerij.
Ja precies. Heb je in ieder geval minder kans op kwijtraken en zo want bij Appie hebben ze nog wel meer te doen dan letten op stoomgoed.
Heb het weleens gedaan. Vooral handig omdat ze lekker lang open zijn, en veel stomerijen gaan om 17:30 dicht. Bij AH kun je ook in het weekend en ‘s avonds afgeven.

Ik heb normaal gesproken wel regelmatig stomerijgoed, maar nu met al dat thuiswerken niet meer. We hadden ook een service via werk, op zich wel handig, je hing het met een soort bon en een hoes in een kasten dan kwamen ze het ophalen (ook een schoenmaker). Maar ik vond het zo irritant dat ik dan weer met m’n verse stomerijgoed naar huis moest op de fiets of in het OV.

Ze stomen inderdaad niet zelf, ze hebben contracten met wat stomerijen.
Vetvlekken gaan er vaak ook uit met dreft.
Let’s go Brandon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven