Ervaringen clarisonic
dinsdag 20 januari 2015 om 18:29
dinsdag 20 januari 2015 om 20:33
Ik gebruik de Clarisonic Mia al een tijdje.
Ik vind hem echt heel fijn!
Maar ik gebruik hem niet twee keer per dag,gewoon een keer per dag of soms dagen niet.
De eerste keren kreeg ik juist last van wat puistjes,alle vuil werd naar boven gehaald.
Ik gebruik de vloeibare reiniger van Philosophy icm de Clarisonic(ook te koop bij Ici Paris XL)
Je kunt er niet je ogen mee reinigen,die met je eerst reinigen.
En af en toe Angels on Bare Skin van Lush icm Clarisonic!
Ik vind hem echt heel fijn!
Maar ik gebruik hem niet twee keer per dag,gewoon een keer per dag of soms dagen niet.
De eerste keren kreeg ik juist last van wat puistjes,alle vuil werd naar boven gehaald.
Ik gebruik de vloeibare reiniger van Philosophy icm de Clarisonic(ook te koop bij Ici Paris XL)
Je kunt er niet je ogen mee reinigen,die met je eerst reinigen.
En af en toe Angels on Bare Skin van Lush icm Clarisonic!
dinsdag 20 januari 2015 om 20:35
quote:haakje schreef op 20 januari 2015 @ 20:09:
ze hebben nu bij het kruidvat een ayvo voor 7 euro.
gister geprobeerd, maar iets te fanatiek en nu nog steeds rode wangetjes.
Mensen vonden het wel fris staan ,maar gelijk EN het hardere borsteltje EN scrub is dus geen aanrader Angels on Bare Skin kan wel hoor
ze hebben nu bij het kruidvat een ayvo voor 7 euro.
gister geprobeerd, maar iets te fanatiek en nu nog steeds rode wangetjes.
Mensen vonden het wel fris staan ,maar gelijk EN het hardere borsteltje EN scrub is dus geen aanrader Angels on Bare Skin kan wel hoor
woensdag 21 januari 2015 om 16:30
woensdag 21 januari 2015 om 16:44
Ik heb al een jaar denk ik een goedkope (wel 3 hele dollars) en vind 'm nog altijd geweldig. Zoveel verschil zal er echt niet zitten tussen de dure en de goedkope. Maar goed, mijn huid kan ontzettend veel aan dus wellicht heb ik makkelijk praten.
Ook de mijne kan gewoon onder de douche gebruikt worden.
Ook de mijne kan gewoon onder de douche gebruikt worden.
zaterdag 24 januari 2015 om 07:20
Ook ik gebruik m sinds een aantal weken en ben er erg over te spreken! In t begin kreeg ik wel meer pukkels, net of alle viezigheid naar boven kwam of zo. Maar nu paar weken later ziet mn huid er al beter uit, zachter en kleinere poriën. Ik gebruik m icm Philosophy, ook erg fijn spul.
Vond het wel een hele investering, maar tot nu is ie zn geld wel waard gebleken.
Vond het wel een hele investering, maar tot nu is ie zn geld wel waard gebleken.
zaterdag 24 januari 2015 om 22:36
Bij de clarisonic zijn ook hele zachte borstels verkrijgbaar, dus zelfs voor het meest gevoelige huidje is er een bijpassende borstel beschikbaar. Bovendien draait de clarisonic geen rondjes, maar pulseert deze van links naar recht. Op die manier wordt de huid ook niet "uitgerekt".
Schoonmaken met de clarisonic zou (uit mn hoofd) 6 x effectiever zijn dan met de hand en ik zie dat verschil wel degelijk aan mn huid.
Schoonmaken met de clarisonic zou (uit mn hoofd) 6 x effectiever zijn dan met de hand en ik zie dat verschil wel degelijk aan mn huid.