Mode & Beauty alle pijlers

ervaringen zelf uitgroei verven, donkerbruin haar.

01-04-2020 08:41 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de crisismaatregelen met een maand verlengd zijn en dus ook de kappers dicht blijven ben ik van plan om zelf mijn uitgroei bij te werken. Ik heb echter nog nooit zelf mijn haar geverfd maar ik begin een aardige uitgroei te krijgen nu (donkerblonde uitgroei met wat grijs er tussendoor)

Ik was daarom op zoek naar tips voor goede haarverf (merk etc) maar ook of dit goed te doen is op halflang haar qua doe het zelven.

Het gaat alleen om de uitgroei, wellicht zijn daar ook speciale producten voor. Heb net al even op internet zitten kijken maar hier vragen kan vast ook geen kwaad dacht ik.
Oh ja, ik heb donkerbruin haar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een partner of kind die je er bij kan helpen? Helemaal zelf doen zou mij niet goed lukken
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan het eventueel aan mijn partner vragen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Bel je kapper; die weet het.
retrostar wijzigde dit bericht op 01-04-2020 08:45
92.67% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dat doen heel veel mensen ;-)

Ik verf al 30 jaar mijn uitgroei zelf. 1x per jaar verf de kapper het goed, de rest doe ik zelf. Nu laat ik het uitgroeien met kleurshampoo/spoelingen. Maar uitgroei verfen is prima te doen.

Alle haarverf is goed hoor. Het is meer dat je de goede tint/kleurnummers moet hebben. En dat je ook echt alleen de uitgroei doet, anders worden je punten steeds donkerder en dat is echt niet mooi.

Is je kapper telefonisch te bereiken? Misschien kan je daar vragen welke verf je kan halen. Misschien mag je het bij hen halen of weten ze de kleurnummers en merk voor je.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
01-04-2020 08:44
Bel je kapper; die weet het.
Lees even goed..... :biggrin:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 08:44
Dat doen heel veel mensen ;-)

Ik verf al 30 jaar mijn uitgroei zelf. 1x per jaar verf de kapper het goed, de rest doe ik zelf. Nu laat ik het uitgroeien met kleurshampoo/spoelingen. Maar uitgroei verfen is prima te doen.

Alle haarverf is goed hoor. Het is meer dat je de goede tint/kleurnummers moet hebben. En dat je ook echt alleen de uitgroei doet, anders worden je punten steeds donkerder en dat is echt niet mooi.

Is je kapper telefonisch te bereiken? Misschien kan je daar vragen welke verf je kan halen. Misschien mag je het bij hen halen of weten ze de kleurnummers en merk voor je.
kapper is dus dicht en niet bereikbaar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
sprokkelientje schreef:
01-04-2020 08:45
Lees even goed..... :biggrin:
Hier zit de kapper gewoon de telefoon aan te nemen hoor bepaalde uren of je kan voicemailbericht inspreken.

Sommige bieden zelfs online verfles aan of verven thuis. Geen idee waarom dat een goed idee is maar niet alle kappers zijn nu niet meer bereikbaar.

Maar goed de jouwe niet. Dan met je hoofd naar de drogist en vergelijken en proberen maar. Rest van mijn eerdere post geldt dan ook gewoon.

En graag gedaan.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 01-04-2020 08:49
17.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je wilt het van donkerblond naar donkerbruin verven? Je hebt van die uitgroeisetjes bij kruidvat, kan ook met gewone verf, alleen moet je wel zeker weten dat je de juiste kleur hebt
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 08:47
Hier zit de kapper gewoon de telefoon aan te nemen hoor bepaalde uren of je kan voicemailbericht inspreken.

Sommige bieden zelfs online verfles aan of verven thuis. Geen idee waarom dat een goed idee is maar niet alle kappers zijn nu niet meer bereikbaar.
mijne niet dus. :(
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
01-04-2020 08:45
Lees even goed..... :biggrin:
Ik zag op tv een kapper die online verflessen gaf en het spul thuis bezorgde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hier is de kapper gewoon telefonisch bereikbaar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Misschien weet je het merk en nummer nog.. die kan je gewoon online kopen.

Het is een kwestie van snel werken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
01-04-2020 08:50
Hier is de kapper gewoon telefonisch bereikbaar hoor.
Ja dat is hartstikke fijn voor jou, maar daar heb ik echt helemaal niets aan. :biggrin:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Misschien kan je de kapper Mailen?
Zorg vooral dat je ook een haarverfkwast, kam en wat plastic clips hebt. Gewoon scheiding in het midden maken, de ene helft vastclippen en uitgroei bedekken met de verf. Dan met de kam steeds een centimeter ofzo opschuiven, steeds weer een scheiding trekken en weer het randje uitgroei bijwerken. En daarna doe je de andere helft van je hoofd.

Genoeg op YouTube over touching up roots.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 01-04-2020 09:39
6.93% gewijzigd
Ik heb gisteren mijn uitgroei bijgeverfd, En het is goed te doen hoor! Wij hebben in de stad een kapperswinkel die open is en ik koop kappersverf en spullen daar. Ziet er prima uit gelukkig. Nu alleen nog knippen, dat wordt een ander verhaal ;-)
Weet je welke haarverf en kleur je kapper gebruikt? Dan kan je die online bestellen.
Verder is uitgroei verven vrij simpel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vorige week gedaan. Voorkant zelf, bovenkant en kruin door mijn dochter. En ik heb inderdaad een rescuepakket van mijn kapper thuisbezorgd gekregen. Alle kapsalons die ik ken bieden die service.
Alle reacties Link kopieren
komt dit topic voortaan iedere week? je kunt ook tips opdoen uit het topic van een ander :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het ook zelf (lang donker haar)

Ik vind een bakje en een kwastje wel heel fijn!
Met de achterkant van het kwastje trek je een dunne scheidingen (vanaf het midden)
Goed verf op de uitgroei.
De rest verdeel je over de rest van je haar.

Succes 👍🏼

30 min intrekken.

Tip! Langs je haarlijn wat crème aanbrengen ivm knoeien!
Heb je toch wat op je huid gekregen?
Met een babydoekje haal je het weer weg!
Alle reacties Link kopieren
Bel, als je kapper wel telefonisch bereikbaar is, om bij hun de juiste haarverfnummer en de mengspullen te bestellen.
Ik zou die rommel uit de drogist niet kopen.
Is je kapper niet bereikbaar kan ook een uitgroeispray tijdelijk uitkomst bieden.
Alle reacties Link kopieren
de kapper is NIET bereikbaar...NIET.
Ik heb een goede zaak gevonden waar ik morgen haarverf ga kopen waar medewerkers mij aan de hand van mijn huidige kleur kunnen adviseren over welke ik moet nemen.
Mijn vriend gaat het doen.

Slotje erop dan maar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven