Mode & Beauty alle pijlers

Esther Williams bikini

22-08-2012 09:57 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft al een bikini van Ester Williams?

Kan iemand me vertellen hoe de maten uitvallen?

En hoe de stof reageert op zwembaden (met chloor )? Blijft de stof lang mooi en hoe reageert het op zonlicht?

Alvast bedankt.
Been there, done that, got the T-shirt.
Das toch logisch. Iets leuks horen is fijner dan iets negatiefs. En ik viel me trouwens niet aangesproken want maat 42 valt niet onder een maatje meer (officieel)

En ik denk dat het aan je figuur (peer, appel, zandloper) ligt of deze bikini's of badpakken je staan. Ik ben een zandloper / vaas dus ik kan prima een bikini hebben en ik hoop en denk dat deze me goed staat en dat hij fijn zit.
Been there, done that, got the T-shirt.
Vind de badpakken mooier dan de bikini's.

Die bikinis zijn wel heel erg degelijk. Als je het niet styled a la Caro Emerald en als een Vargas meisje op het strand gaat liggen, ziet het er gewoon een beetje oma uit.
Superleuk!

En ik vind de volle/dikke/mollige/volslanke vrouwen beter wegkomen met zowel de badpakken als de bikini's!

Ik denk dat de clou is, kleed je naar je figuur. Deze bikini's zijn zo te zien een stuk "corrigerend" en " verhullend" en gemaakt voor de niet- slanke vrouw.

Juist de lijnen van de badpakken en bikini's zijn erg vrouwelijk en benadrukken het vrouwelijke figuur.

Mij wil je er niet in zien, daar ben ik dan toch een ietsiepietsie te dik voor.

Ik snap donkey wel, als het gaat om "ik heb maat 50 maar prop me in een maat 46 bikini"

Daar kijk ik liever ook niet naar...

Maar ik zie liever ook geen "ik heb maat 32 en ik kom overal mee weg" types...

Nogmaals, je "moet" je kleden naar je figuur. En soms is een badpak het mooist, soms een bikini...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven