Mode & Beauty alle pijlers

Etos Beaty avond

12-10-2011 12:58 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Even een vrolijk topic.

Vanavond is het etos beauty avond. Eerst was ik van plan om te gaan. Ik had nog mailots nodig, (van de hema ) dus dat kwam mooi uit, want wilde wel graag zon goodiebag! Van de etos, want heb/wil ook nog steeds make up

Begint om 18.00 uur maar kan er pas om 19.00 uur zijn omdat ik daarvoor een afspraak heb! Vind het echt jammer, dacht eigenlijk dat het morgen was maar helaas.

Zal ik veel leuke dingen missen of niet? Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt namelijk.

Wel geven ze ook make up tips e.d. die ik wel kan gebruiken maar goed vooral die goodiebag sprak mij dus erg aan.

Wie van jullie gaan er heen en waarom!?
Anders bel je die Etos even met de vraag of er stylisten komen? Anders is het misschien ook een teleurstelling als ze er niet zijn.
beaty avond nog wel. word je dan in elkaar getikt?

beaUty avond kan ik me nog wel iets bij voorstellen..
@primabella: Ah dat zou ik wel even kunnen doen ja. Dank u voor de tip.

Dankje momo voor de nutteloze bijdrage.

Ik vroeg niet om "Hee wilt iemand voor mij even een spellingscheck over mijn topic gooien"
Ben je benieuwd naar de laatste trends op het gebied van beauty? Kom dan op woensdag 12 oktober tussen 18.00 en 21.00 uur naar Etos. In 50 winkels geven professionals je slimme tips en vakkundige adviezen over make-up, huid, haar en nagels. Kom ook en laat je inspireren, verwennen en opmaken in de nieuwste najaarskleuren!

Volgens de site in ieder geval wel
Ik ben wel bang voor het 'Blije Doos' effect. O wat leuk dat je 'gratis' spullen krijgt. Alleen jammer dat het vooral reclamemeuk is en spullen die je anders ook nooit had gekocht. (En die je dus ook niet gaat gebruiken, want toch niks voor jou.)

Bij die thuisparty's is dat net zo. Of je krijgt een vage kleur lippenstift, of hij is wel goed maar smaakt ontzettend goor. Nou ja, en zo kan ik nog wel meer verzinnen.

Maar goed, veel plezier. Ik snap de trigger wel, je bent toch altijd benieuwd of het echt leuk is. En ik heb de Etos hoog zitten (het is mijn favoriete drogist), dus die gok zou ik ook wel wagen als het hier zou zijn...
quote:DJ.Momo schreef op 12 oktober 2011 @ 13:45:

beaty Beaty (want ik citeer jou die TO citeert) avond nog wel. word Word je dan in elkaar getikt?

beaUty avond kan ik me nog wel iets bij voorstellen.. ...Ja, zo kunnen we natuurlijk op elke slak zout gaan leggen.
Georgette, dankje voor je reactie. Ja daar ben ik ook bang voor, dat het eigenlijk vooral spulletjes zijn die je toch weinig gebruikt of niet. En dan vind ik het weer zonde. Het is dat ik echt niet eerder kan anders was ik al van te voren naar de stad gegaan.
graag gedaan. gelukkig is er altijd nog een ultiem zoutstrooider als Georgette.
You're welcome.
quote:DJ.Momo schreef op 12 oktober 2011 @ 14:34:

graag gedaan. gelukkig is er altijd nog een ultiemE zoutstrooider als Georgette.Om maar even met de deur in huis te vallen
ennieweej ( ) ik vond het een buitengewoon geestige vertieping.

net als dat je heel veel mensen leest die op zoek zijn naar de beste reinigingsproducten voor hun huis, en of huismerk kruidvat nou echt zoveel minder is dan creme de la mer (bijvoorbeeld..).

have fun, vanaaf!
(overigens wel eens meegedaan met een dergelijke avond van de Douglas, en dat was toch een probeer-zoveel-mogelijk-omzet-te-halen-in-een-avond-avond. Weinig gezelligheid dus. Maar Etos is natuurlijk niet te vergelijken met Douglas!)
Ik ben niet meer gewest, wie wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven