Etos Beaty avond
woensdag 12 oktober 2011 om 12:58
Hallo!
Even een vrolijk topic.
Vanavond is het etos beauty avond. Eerst was ik van plan om te gaan. Ik had nog mailots nodig, (van de hema ) dus dat kwam mooi uit, want wilde wel graag zon goodiebag! Van de etos, want heb/wil ook nog steeds make up
Begint om 18.00 uur maar kan er pas om 19.00 uur zijn omdat ik daarvoor een afspraak heb! Vind het echt jammer, dacht eigenlijk dat het morgen was maar helaas.
Zal ik veel leuke dingen missen of niet? Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt namelijk.
Wel geven ze ook make up tips e.d. die ik wel kan gebruiken maar goed vooral die goodiebag sprak mij dus erg aan.
Wie van jullie gaan er heen en waarom!?
Even een vrolijk topic.
Vanavond is het etos beauty avond. Eerst was ik van plan om te gaan. Ik had nog mailots nodig, (van de hema ) dus dat kwam mooi uit, want wilde wel graag zon goodiebag! Van de etos, want heb/wil ook nog steeds make up
Begint om 18.00 uur maar kan er pas om 19.00 uur zijn omdat ik daarvoor een afspraak heb! Vind het echt jammer, dacht eigenlijk dat het morgen was maar helaas.
Zal ik veel leuke dingen missen of niet? Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt namelijk.
Wel geven ze ook make up tips e.d. die ik wel kan gebruiken maar goed vooral die goodiebag sprak mij dus erg aan.
Wie van jullie gaan er heen en waarom!?
woensdag 12 oktober 2011 om 13:52
Ben je benieuwd naar de laatste trends op het gebied van beauty? Kom dan op woensdag 12 oktober tussen 18.00 en 21.00 uur naar Etos. In 50 winkels geven professionals je slimme tips en vakkundige adviezen over make-up, huid, haar en nagels. Kom ook en laat je inspireren, verwennen en opmaken in de nieuwste najaarskleuren!
Volgens de site in ieder geval wel
Volgens de site in ieder geval wel
woensdag 12 oktober 2011 om 14:07
Ik ben wel bang voor het 'Blije Doos' effect. O wat leuk dat je 'gratis' spullen krijgt. Alleen jammer dat het vooral reclamemeuk is en spullen die je anders ook nooit had gekocht. (En die je dus ook niet gaat gebruiken, want toch niks voor jou.)
Bij die thuisparty's is dat net zo. Of je krijgt een vage kleur lippenstift, of hij is wel goed maar smaakt ontzettend goor. Nou ja, en zo kan ik nog wel meer verzinnen.
Maar goed, veel plezier. Ik snap de trigger wel, je bent toch altijd benieuwd of het echt leuk is. En ik heb de Etos hoog zitten (het is mijn favoriete drogist), dus die gok zou ik ook wel wagen als het hier zou zijn...
Bij die thuisparty's is dat net zo. Of je krijgt een vage kleur lippenstift, of hij is wel goed maar smaakt ontzettend goor. Nou ja, en zo kan ik nog wel meer verzinnen.
Maar goed, veel plezier. Ik snap de trigger wel, je bent toch altijd benieuwd of het echt leuk is. En ik heb de Etos hoog zitten (het is mijn favoriete drogist), dus die gok zou ik ook wel wagen als het hier zou zijn...
woensdag 12 oktober 2011 om 14:17
woensdag 12 oktober 2011 om 14:53