Extensions vraag
maandag 9 november 2009 om 14:42
Lieke van Lexmond heeft volgens mij geen extentions en van Nikkie weet ik het niet zeker, maar zij ook niet volgens mij. Of bedoel je meer hun haarstijl?
Wat balen dat je niet meer blij bent met je haar. Ik heb er ook een stuk vanaf laten knippen en ben juist enorm blij. Lange haren zijn leuk, en, toegeven, het staat enorm vrouwelijk, maar ik heb nu eens het gevoel meer te zijn dan mijn koppie met haar. Het was bijna bevrijdend, haha.
Het enige dat ik kan bedenken zijn great lengths, en die kun je bij meerdere kapsalons in laten zetten. Ik geloof dat daar ook een bepaalde garantie op geldt.
Wat balen dat je niet meer blij bent met je haar. Ik heb er ook een stuk vanaf laten knippen en ben juist enorm blij. Lange haren zijn leuk, en, toegeven, het staat enorm vrouwelijk, maar ik heb nu eens het gevoel meer te zijn dan mijn koppie met haar. Het was bijna bevrijdend, haha.
Het enige dat ik kan bedenken zijn great lengths, en die kun je bij meerdere kapsalons in laten zetten. Ik geloof dat daar ook een bepaalde garantie op geldt.
maandag 9 november 2009 om 20:27
Lang leven extensions zo te lezen!
Ik heb nu voor de vierde keer extensions en ik zweer erbij!
Ik heb verschillende merken gehad, ben begonnen met great lenghts, de andere keren heb ik euro so cap gehad. Het ligt inderdaad aan het merk maar ook aan de manier waarop ze worden geplaatst en wie het doet natuurlijk.
Prijzen varieren van ¤200 tot ¤700, goedkoop hoeft geen duurkoop te zijn.
Ik weet een goed adresje in de buurt van Groningen.
Succes ermee!
Ik heb nu voor de vierde keer extensions en ik zweer erbij!
Ik heb verschillende merken gehad, ben begonnen met great lenghts, de andere keren heb ik euro so cap gehad. Het ligt inderdaad aan het merk maar ook aan de manier waarop ze worden geplaatst en wie het doet natuurlijk.
Prijzen varieren van ¤200 tot ¤700, goedkoop hoeft geen duurkoop te zijn.
Ik weet een goed adresje in de buurt van Groningen.
Succes ermee!
maandag 9 november 2009 om 22:21
woensdag 11 november 2009 om 09:14
Ik heb hairweave laten zetten. Deze extensions worden dan doormiddel van een vlechtje met je eigen haar, eraan genaaid. Dit is al de 2e keer dat ik het heb laten doen, en ben nog steeds tevreden. Na het eruit halen geen beschadigd haar. En je kan alles met het haar doen want het is gewoon echt.
Ook heb ik een keer So cap gehad geloof ik, maar als je haar gaat groeien gaan de bondjes (die aan mijn eigen haar gesmolten werd)klitten (althans bij mij dan). En toen de exentions eruit werden gehaald was het ook niet heel goed voor me haar. Me haar was niet heel erg beschadigd maar wel een beetje omdat er een enorme klit zat.
Met hairweave nergens last van, en nog niet duur ook!
Ook heb ik een keer So cap gehad geloof ik, maar als je haar gaat groeien gaan de bondjes (die aan mijn eigen haar gesmolten werd)klitten (althans bij mij dan). En toen de exentions eruit werden gehaald was het ook niet heel goed voor me haar. Me haar was niet heel erg beschadigd maar wel een beetje omdat er een enorme klit zat.
Met hairweave nergens last van, en nog niet duur ook!
woensdag 11 november 2009 om 09:19
Lialak, ik vond het in eerste instantie wel mooi hoor, maar ten eerste vraagt het ontzéttend veel verzorging. Iedere dag wassen met goeie shampoo en goeie (en veeel) cremespoeling, 3x p/wk een haarmasker, iedere dag een serum...
En dan die waxjes, die gaan dus aan elkaar klitten (tenminste, bij mij) waardoor je dus echt een vieze, vette plakkaat van waxjes op je hoofd hebt. Doordat je haar doorgroeit, zakken de waxjes naar beneden. Je kan je haar niet borstelen, je kan niet even lekker door je haar woelen, je kan niet eens met je vingers door je haar als je het wast... nee, ik was er niet zo blij mee
En dan die waxjes, die gaan dus aan elkaar klitten (tenminste, bij mij) waardoor je dus echt een vieze, vette plakkaat van waxjes op je hoofd hebt. Doordat je haar doorgroeit, zakken de waxjes naar beneden. Je kan je haar niet borstelen, je kan niet even lekker door je haar woelen, je kan niet eens met je vingers door je haar als je het wast... nee, ik was er niet zo blij mee