Favoriete parfum?
dinsdag 31 december 2019 om 19:48
https://www.ebay.nl/itm/273704559584Poezengek schreef: ↑31-12-2019 16:13Promesse van Cacharel. Ik kreeg altijd complimentjes als ik 'm droeg. Dus ik denk dat deze geur het goed deed op m'n huid. Vroeger kostte deze zo'n 40-50 euro. Een tijdje, tot m'n verdriet, niet verkrijgbaar geweest. Nu zag ik hem bij Bol voor 289 euro!!! Snap er niks van.
https://www.geurenpaleis.nl/Parfumolie- ... harel-Dupe
Dit is wat ik even snel gevonden kreeg. Op fragantica mss nog te krijgen of te ruilen. Balen als je favoriete geur uit de handel is!
dinsdag 31 december 2019 om 20:09
Bedankt voor je tips. Veel plezier!nospe schreef: ↑31-12-2019 19:36Haha! Afgaande op de geuren die jij lekker vind; Casmir van Chopard, en van Angel van Mugler
Daisy van Marc Jacobs
hou je van bloemig kruidig en orientaals. Dan zou ik als ik jou was eens aan Yvresse en Baiser Fou ruiken en heeeel ver van Byredo vandaan blijven.![]()
Is parfumado niks voor je? Heeft mij al veel miskopen en nieuwe favorieten opgeleverd. Best duur in verhouding maar dan kun je een geur wel langer uit proberen dan met een monstertje van een parfumerie. En nu ga ik echt tutten voor het oud en nieuw feestje. En mezelf nevelen in de heerlijke geur van Byredo die zoon in de badkamer heeft laten staan.![]()
woensdag 1 januari 2020 om 13:04
Die over Bal d'Afrique? Ja die staat hier ook
woensdag 1 januari 2020 om 17:33
Klopt die prijs wel? Het is van cacharel, die is normaal niet zo prijzig. Een flesje van 50 ml en dan ook nog eens eau de toilette i.p.v. eau de parfum.... dat gaat toch nergens meer over die prijs!Poezengek schreef: ↑31-12-2019 16:13Promesse van Cacharel. Ik kreeg altijd complimentjes als ik 'm droeg. Dus ik denk dat deze geur het goed deed op m'n huid. Vroeger kostte deze zo'n 40-50 euro. Een tijdje, tot m'n verdriet, niet verkrijgbaar geweest. Nu zag ik hem bij Bol voor 289 euro!!! Snap er niks van.
woensdag 1 januari 2020 om 18:22
Ik heb eens op internet gezocht naar mijn vroegere favoriete geur. Die bestaat al lang niet meer, ik was begin twintig. Gucci Accenti heette de geur. Geen idee of ik die nu nog lekker zou vinden, waarschijnlijk niet, maar toen was ik er gek op. Maar wat blijkt: als een soort collectersitem is het nog wel te krijgen. Vragen ze dan wel rustig een paar honderd euro voor!Snoetje-80 schreef: ↑01-01-2020 17:33Klopt die prijs wel? Het is van cacharel, die is normaal niet zo prijzig. Een flesje van 50 ml en dan ook nog eens eau de toilette i.p.v. eau de parfum.... dat gaat toch nergens meer over die prijs!
Soms gaat dat zo, iets wordt een soort cult, en juist omdat het al jaren niet meer gemaakt wordt, kan de prijs opgedreven worden. Wat de gek er voor geeft.
woensdag 1 januari 2020 om 20:25
Poezengek schreef: ↑31-12-2019 16:13Promesse van Cacharel. Ik kreeg altijd complimentjes als ik 'm droeg. Dus ik denk dat deze geur het goed deed op m'n huid. Vroeger kostte deze zo'n 40-50 euro. Een tijdje, tot m'n verdriet, niet verkrijgbaar geweest. Nu zag ik hem bij Bol voor 289 euro!!! Snap er niks van.
Is die versie niet gewoon uit de handel ondertussen? Dat verklaart de giga-prijs vanwege nog maar beperkt te koop of via Amazon of Ebay. Had ik met de mijne ook, en hoewel ik die echt graag weer eens wil opdoen, heb ik het er niet voor over om er ongeveer € 150 voor te betalen. Vandaar nu de Ma Vie van Boss, daar zitten nagenoeg dezelfde geurnoten in en die passen alsnog erg goed op mijn huid.
Al meerdere keren gehad dat mensen zeiden, maar je hebt toch ook die en die geur van Eau Fraiche. Ja klopt en die vind ik dus niet lekker ruiken op mijn huid.
wij slapen nooit.
woensdag 1 januari 2020 om 20:35
Mijn favoriete zomerparfum
Verder:
Chanel - Coco Mademoiselle
Guerlain - Insolence
Hugo Boss - Deep Red
Chanel - Chance
Favoriete parfums die er helaas niet meer zijn: Vivienne Westwood - Libertine (winter) en Lancaster - Sun Water (zomer).