Mode & Beauty alle pijlers

Favoriete parfum?

31-12-2019 14:23 178 berichten
Er zijn natuurlijk al meerdere topics hierover geweest, maar wat is jullie favo parfum?

Leuk om eens wat inspiratie op te doen.
Ik vind heel veel geurtjes lekker, maar flowerbomb vind ik wel heel erg heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Chanel no 5.
Flowerbomb.

Light Blue stinkt vreselijk bij mij. Bij een vriendin ruikt ie zalig dus ik heb m weggegeven.
vivapimpelmees schreef:
04-01-2020 15:55
Chanel no 5.
Flowerbomb.

Light Blue stinkt vreselijk bij mij. Bij een vriendin ruikt ie zalig dus ik heb m weggegeven.
Heb ik met Issey Miyake l'Eau d'Issey. Ruikt bij mij als kattenpis, bij vriendin echt heerlijk. Heb met kerst Daisy dream gekregen, vind hem helaas niet lekker itt Daisy Eau So fresh die ik wel lekker vind. Kent iemand Wild Cherry van Mancera? Die staat op mijn parfumado kalender voor deze maand. Erg benieuwd naar!
ps, voor parfumjunks is https://www.fragrantica.nl/ echt een geweldige site, weet niet of ik die al genoemd had, even te lui om terug te lezen :$
Apatura schreef:
04-01-2020 15:44
Ik hou van de lichte rozengeur van Dolce & Gabbana Dolce rosa excelsa.

Ik heb nog ergens Light blue liggen maar die past me niet meer.

Ik zoek nog wat nieuws inplaats daarvan. Licht fris beetje bloemig.
Wellicht dat je eclat d arpege van Lanvin lekker vindt. Zit wel wat van Light Blue in, maar meer bloemig.
Ik kan uren doorbrengen op fragrantica. Gewoon fragrantica.com.
Om ideeën op te doen, kun je je geur invullen en opzoeken en dan zie je links suggesties die er een beetje op lijken.
Vanmiddag een heerlijk nieuw geurtje gekocht: Zadig & Voltaire This is Her.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
nospe schreef:
04-01-2020 16:21
ps, voor parfumjunks is https://www.fragrantica.nl/ echt een geweldige site, weet niet of ik die al genoemd had, even te lui om terug te lezen :$
Heb er rondgeneusd en een account aangemaakt. Word er helemaal hebberig van!
Sinjoren schreef:
03-01-2020 15:07
100-150 gemiddeld per flesje zijn die, dat is nog wel cava qua dure smaak eh :).
Dat is zo, maar ik vind het toch iedere keer wel een behoorlijke smak geld om uit te geven aan een flesje van 30 of 50 ml. Maar goed, qua parfum kan het inderdaad nog een stuk duurder (en ook goedkoper).
MockTurtle schreef:
04-01-2020 21:04
Heb ik ook! Heerlijk! :flirting:
MockTurtle schreef:
Die staat hier ook in de kast. Heel lekker. Maar ik merk wel dat ik daar niet teveel van op moet doen, want dan ‘vergas’ ik mensen.
Ik heb ook For her van Narciso, daar heb ik dat ook bij. Ik ben een parfumverslaafde; het liefste zou ik zo’n hele rij flesjes hebben staan. Ik zie hier Marc Jacobs voorbijkomen. Die vind ik ook zo lekker. Die had ik ooit, maar die is allang op. De kans is groot dat hij door dit topic binnen niet al te lange tijd weer bij mijn collectie hoort. Even afwachten of er korting is bij Douglas of Ici, want ik ben en blijf een Hollander :)
Ammiedammie schreef:
05-01-2020 13:00
Die staat hier ook in de kast. Heel lekker. Maar ik merk wel dat ik daar niet teveel van op moet doen, want dan ‘vergas’ ik mensen.
Ik heb ook For her van Narciso, daar heb ik dat ook bij. Ik ben een parfumverslaafde; het liefste zou ik zo’n hele rij flesjes hebben staan. Ik zie hier Marc Jacobs voorbijkomen. Die vind ik ook zo lekker. Die had ik ooit, maar die is allang op. De kans is groot dat hij door dit topic binnen niet al te lange tijd weer bij mijn collectie hoort. Even afwachten of er korting is bij Douglas of Ici, want ik ben en blijf een Hollander :)

Al op superwinkel.nl gekeken? Hebben regelmatig goede aanbiedingen.
wij slapen nooit.
Fragrancex.com ook.
Door dit topic bedenk ik me opeens dat ik ook nog ergens l interdit en samsara moet hebben, ooit gekregen maar toen vond ik ze te sterk. Kan best zijn dat dat nu veranderd is gezien black opium nu tot mijn favoriet geworden is, die vond ik 2 jaar geleden eigenlijk ook te sterk toen ik hem kreeg nl. Ik zal die 2 weer eens opzoeken en opnieuw beoordelen :-)
MockTurtle schreef:
Ja, ik had em per ongeluk gekocht (zocht een andere van Z&V) maar hij is zalig! :high5:
Lady_Day schreef:
05-01-2020 17:06
Ja, ik had em per ongeluk gekocht (zocht een andere van Z&V) maar hij is zalig! :high5:
Nou, echt hoor! :high5: Ik heb lang getwijfeld tussen This is Her en Just Rock. Die laatste doe ik een volgende keer misschien wel.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Emma95 schreef:
05-01-2020 13:31
Fragrancex.com ook.
Nadeel is geen Ideal-betaling mogelijk. Persoonlijk vind ik dat een voorwaarde.
wij slapen nooit.
Ik heb Paypal. Gaat gewoon van je bankrekening af en nog makkelijker dan Ideal.
Emma95 schreef:
05-01-2020 22:32
Ik heb Paypal. Gaat gewoon van je bankrekening af en nog makkelijker dan Ideal.

Ja, als er geen Ideal mogelijk is, is alles ongeveer makkelijker met paypal/credit card. Heeft/wil alleen niet iedereen, ongeacht de reden.
wij slapen nooit.
Chanel coco noir
Viktor en rolf flowerbomb, nectar en bon bon
Zadig en voltaire this is her.
iceteapeach schreef:
05-01-2020 13:23
Al op superwinkel.nl gekeken? Hebben regelmatig goede aanbiedingen.
Dank je voor de tip, daar ga ik eens kijken!
lizenlotte schreef:
05-01-2020 14:19
Door dit topic bedenk ik me opeens dat ik ook nog ergens l interdit en samsara moet hebben, ooit gekregen maar toen vond ik ze te sterk. Kan best zijn dat dat nu veranderd is gezien black opium nu tot mijn favoriet geworden is, die vond ik 2 jaar geleden eigenlijk ook te sterk toen ik hem kreeg nl. Ik zal die 2 weer eens opzoeken en opnieuw beoordelen :-)
Als ze al jaren oud zijn dan is de kans groot dat ze niet meer lekker ruiken. Na twee jaar ruiken ze niet meer zoals ze moeten ruiken.
MockTurtle schreef:
05-01-2020 17:09
Nou, echt hoor! :high5: Ik heb lang getwijfeld tussen This is Her en Just Rock. Die laatste doe ik een volgende keer misschien wel.
Ik heb ze allebei en vind ze allebei heerlijk, maar ze lijken behoorlijk op elkaar. Ik koop ze in ieder geval niet meer allebei in het onwaarschijnlijke geval dat ze op redelijke termijn op raken.
Lady million van paco rabanne
Magnetism van escada

Op mijn werk gebruik ik meestal de bodymist van Victoria’s Secret, Amber romance
Vroeger in de jaren 80 was ik dol op Sweet Honesty was van het merk Avon kon je dan bij je consulente bestellen. Een heerlijk luchtje was het.
Ammiedammie schreef:
06-01-2020 08:43
Als ze al jaren oud zijn dan is de kans groot dat ze niet meer lekker ruiken. Na twee jaar ruiken ze niet meer zoals ze moeten ruiken.
zo oud zijn ze nog niet, een jaar of 3 denk ik. ze liggen in hun verpakking in de kast dus zoveel anders zullen ze wel niet ruiken. ik heb zo al 3 parfums geopend in de badkamer staan die ik regelmatig gebruik die nog net zo ruiken als toen ik ze kocht, 2 a 3 jaar geleden. het valt dus best wel mee met hoe snel een geur veranderd vind ik zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven