Favoriete parfum?
zaterdag 4 januari 2020 om 16:17
Heb ik met Issey Miyake l'Eau d'Issey. Ruikt bij mij als kattenpis, bij vriendin echt heerlijk. Heb met kerst Daisy dream gekregen, vind hem helaas niet lekker itt Daisy Eau So fresh die ik wel lekker vind. Kent iemand Wild Cherry van Mancera? Die staat op mijn parfumado kalender voor deze maand. Erg benieuwd naar!vivapimpelmees schreef: ↑04-01-2020 15:55Chanel no 5.
Flowerbomb.
Light Blue stinkt vreselijk bij mij. Bij een vriendin ruikt ie zalig dus ik heb m weggegeven.
zaterdag 4 januari 2020 om 16:21
ps, voor parfumjunks is https://www.fragrantica.nl/ echt een geweldige site, weet niet of ik die al genoemd had, even te lui om terug te lezen
zaterdag 4 januari 2020 om 17:28
Wellicht dat je eclat d arpege van Lanvin lekker vindt. Zit wel wat van Light Blue in, maar meer bloemig.
zaterdag 4 januari 2020 om 22:49
Heb er rondgeneusd en een account aangemaakt. Word er helemaal hebberig van!nospe schreef: ↑04-01-2020 16:21ps, voor parfumjunks is https://www.fragrantica.nl/ echt een geweldige site, weet niet of ik die al genoemd had, even te lui om terug te lezen![]()
zaterdag 4 januari 2020 om 23:06
Dat is zo, maar ik vind het toch iedere keer wel een behoorlijke smak geld om uit te geven aan een flesje van 30 of 50 ml. Maar goed, qua parfum kan het inderdaad nog een stuk duurder (en ook goedkoper).
zondag 5 januari 2020 om 10:42
Heb ik ook! Heerlijk!MockTurtle schreef: ↑04-01-2020 21:04Vanmiddag een heerlijk nieuw geurtje gekocht: Zadig & Voltaire This is Her.
zondag 5 januari 2020 om 13:00
Die staat hier ook in de kast. Heel lekker. Maar ik merk wel dat ik daar niet teveel van op moet doen, want dan ‘vergas’ ik mensen.MockTurtle schreef: ↑04-01-2020 21:04Vanmiddag een heerlijk nieuw geurtje gekocht: Zadig & Voltaire This is Her.
Ik heb ook For her van Narciso, daar heb ik dat ook bij. Ik ben een parfumverslaafde; het liefste zou ik zo’n hele rij flesjes hebben staan. Ik zie hier Marc Jacobs voorbijkomen. Die vind ik ook zo lekker. Die had ik ooit, maar die is allang op. De kans is groot dat hij door dit topic binnen niet al te lange tijd weer bij mijn collectie hoort. Even afwachten of er korting is bij Douglas of Ici, want ik ben en blijf een Hollander
zondag 5 januari 2020 om 13:23
Ammiedammie schreef: ↑05-01-2020 13:00Die staat hier ook in de kast. Heel lekker. Maar ik merk wel dat ik daar niet teveel van op moet doen, want dan ‘vergas’ ik mensen.
Ik heb ook For her van Narciso, daar heb ik dat ook bij. Ik ben een parfumverslaafde; het liefste zou ik zo’n hele rij flesjes hebben staan. Ik zie hier Marc Jacobs voorbijkomen. Die vind ik ook zo lekker. Die had ik ooit, maar die is allang op. De kans is groot dat hij door dit topic binnen niet al te lange tijd weer bij mijn collectie hoort. Even afwachten of er korting is bij Douglas of Ici, want ik ben en blijf een Hollander![]()
Al op superwinkel.nl gekeken? Hebben regelmatig goede aanbiedingen.
wij slapen nooit.
zondag 5 januari 2020 om 14:19
Door dit topic bedenk ik me opeens dat ik ook nog ergens l interdit en samsara moet hebben, ooit gekregen maar toen vond ik ze te sterk. Kan best zijn dat dat nu veranderd is gezien black opium nu tot mijn favoriet geworden is, die vond ik 2 jaar geleden eigenlijk ook te sterk toen ik hem kreeg nl. Ik zal die 2 weer eens opzoeken en opnieuw beoordelen
zondag 5 januari 2020 om 17:06
Ja, ik had em per ongeluk gekocht (zocht een andere van Z&V) maar hij is zalig!MockTurtle schreef: ↑04-01-2020 21:04Vanmiddag een heerlijk nieuw geurtje gekocht: Zadig & Voltaire This is Her.
zondag 5 januari 2020 om 17:09
zondag 5 januari 2020 om 22:55
maandag 6 januari 2020 om 08:41
Dank je voor de tip, daar ga ik eens kijken!iceteapeach schreef: ↑05-01-2020 13:23Al op superwinkel.nl gekeken? Hebben regelmatig goede aanbiedingen.
maandag 6 januari 2020 om 08:43
Als ze al jaren oud zijn dan is de kans groot dat ze niet meer lekker ruiken. Na twee jaar ruiken ze niet meer zoals ze moeten ruiken.lizenlotte schreef: ↑05-01-2020 14:19Door dit topic bedenk ik me opeens dat ik ook nog ergens l interdit en samsara moet hebben, ooit gekregen maar toen vond ik ze te sterk. Kan best zijn dat dat nu veranderd is gezien black opium nu tot mijn favoriet geworden is, die vond ik 2 jaar geleden eigenlijk ook te sterk toen ik hem kreeg nl. Ik zal die 2 weer eens opzoeken en opnieuw beoordelen![]()
maandag 6 januari 2020 om 08:59
Ik heb ze allebei en vind ze allebei heerlijk, maar ze lijken behoorlijk op elkaar. Ik koop ze in ieder geval niet meer allebei in het onwaarschijnlijke geval dat ze op redelijke termijn op raken.MockTurtle schreef: ↑05-01-2020 17:09Nou, echt hoor!Ik heb lang getwijfeld tussen This is Her en Just Rock. Die laatste doe ik een volgende keer misschien wel.
maandag 6 januari 2020 om 13:03
zo oud zijn ze nog niet, een jaar of 3 denk ik. ze liggen in hun verpakking in de kast dus zoveel anders zullen ze wel niet ruiken. ik heb zo al 3 parfums geopend in de badkamer staan die ik regelmatig gebruik die nog net zo ruiken als toen ik ze kocht, 2 a 3 jaar geleden. het valt dus best wel mee met hoe snel een geur veranderd vind ik zelf.Ammiedammie schreef: ↑06-01-2020 08:43Als ze al jaren oud zijn dan is de kans groot dat ze niet meer lekker ruiken. Na twee jaar ruiken ze niet meer zoals ze moeten ruiken.