Feestje.. Dresscode: Swimwear
vrijdag 13 november 2009 om 20:04
Morgen is er een feestje op een prachtige locatie op het strand (plús zwembad)...een feestje waar veel mensen zullen komen en waarbij ik me bedacht heb er op mijn allerbest uit te willen zien.
Maar dan de dresscode: swimwear.
Ik wil stijlvol en met klasse op dat feestje aanwezig zijn.
Maar hoe kan ik dat nu waarmaken zonder de dresscode te negeren?
Kortom: zijn er Viva-Diva's die goede ideeën hebben?
Maar dan de dresscode: swimwear.
Ik wil stijlvol en met klasse op dat feestje aanwezig zijn.
Maar hoe kan ik dat nu waarmaken zonder de dresscode te negeren?
Kortom: zijn er Viva-Diva's die goede ideeën hebben?
vrijdag 13 november 2009 om 20:14
Sowieso een rare dresscode voor een feest in november.
Ben je ook in voor iets geks of wil je echt vooral mooi voor de dag komen?
Als je in bent voor iets geks dan zou ik een zeemeerminnenpak huren, of als duiker gaan. Of in een vetsuit met een heel klein bikinitje
Voor stylish, ligt een beetje aan je lijf en je teint natuurlijk. Als je maat 34 hebt en een lekker tintje hebt, dan red je dat waarschijnlijk nog wel in een bikini uit 1983, zo niet dan zou ik voor een heel mooi badpak met een mooie pareo gaan, en voor espadrilles met een hoge sleehak, een elegante hoed is er ook mooi bij.
Als een badpak je ook te ver gaat, dan kun je ook nog een bikini aan doen met een wat doorschijnend mooi gewaad eroverheen, zodat je net je bikini ziet. Op Malta zag ik dat van de zomer veel, sommigen echt enorm stylish verantwoord, ook zonder fotomodellenlijf.
Ben je ook in voor iets geks of wil je echt vooral mooi voor de dag komen?
Als je in bent voor iets geks dan zou ik een zeemeerminnenpak huren, of als duiker gaan. Of in een vetsuit met een heel klein bikinitje
Voor stylish, ligt een beetje aan je lijf en je teint natuurlijk. Als je maat 34 hebt en een lekker tintje hebt, dan red je dat waarschijnlijk nog wel in een bikini uit 1983, zo niet dan zou ik voor een heel mooi badpak met een mooie pareo gaan, en voor espadrilles met een hoge sleehak, een elegante hoed is er ook mooi bij.
Als een badpak je ook te ver gaat, dan kun je ook nog een bikini aan doen met een wat doorschijnend mooi gewaad eroverheen, zodat je net je bikini ziet. Op Malta zag ik dat van de zomer veel, sommigen echt enorm stylish verantwoord, ook zonder fotomodellenlijf.
vrijdag 13 november 2009 om 20:18
vrijdag 13 november 2009 om 20:21