Mode & Beauty alle pijlers

Festivaloutfits

02-06-2014 20:31 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer lijkt het wel of er meer festivals georganiseerd worden dan ooit. Ik denk dat ik elke dag minimaal een uur surf naar leuke items om dit seizoen te dragen (kopen is natuurlijk een ander ding, ik ben de eeuwige twijfelaar). Ben ik de enige die me er zo druk over maakt?

Wie gaan er dit jaar naar festivals, waar haal je inspiratie vandaan en nog belangrijker: wat trek je aan? Deel het hier!
quote:NYC schreef op 02 juni 2014 @ 21:21:

Waarom enchantedjewell? Ziet er toch leuk uit?

Ja vind ik ook, ben ook altijd stikjaloers, mijn leeftijd maar vooral omvang leent zich daar niet voor

Maar ik loop ook al jaren op mijn kiboots of slippertjes en een (maxi) jurkje rond en vlecht mijn haar in en ja heb ook waterproof mascara op
quote:enchantedjewell schreef op 02 juni 2014 @ 21:20:

Een lekker makkelijke broek (capri joggingbroek), jeans en paar leuke, luchtige shirtjes die vooral vies mogen worden en sneakers.

Ik vind die meisjes die denken dat ze op Woodstock van de jaren '60 zijn er altijd zo dom uit zien.

+1 gezochte outfits

Vorige week op een dagfestival liepen 3 meisjes met een kroontje en een groep jongens met van die stoffen rode en gele cowboyhoeden van de Action

Het is ook geen carnaval.
Jaa ga vh weekend naar Pinkpop, wordt super warm weer. Iemand nog goede tips voor outfit? Zat eerst te denken aan lange jurk, maar dat wordt nu wat te warm!
quote:woepsie schreef op 02 juni 2014 @ 20:49:

Gewoon een jeans met een hippe top of shirt? En schoenen waar je fatsoenlijk op kan lopen. Gewoon kleding waarin je gaat stappen?

Ik ga doorgaans niet stappen in een korte afgeknipte jeans en op slippers en met een hoed op mijn hoofd.

Meestal draag ik een luchtige blouse met daaronder een hemdje, dan kan die blouse uit als het echt warm wordt. Voor 's avonds neem ik gewoon een lange broek mee (maar ik heb sowieso grotere een tas bij me).
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 02 juni 2014 @ 21:15:

Ik ga dit weekend naar Pinkpop en het wordt bloody hot. Ik ga dus voor iets luchtigs. Boeiend als het er wat minder stijlvol uitziet.Kan toch allebei? Hoeft niet, mij maakt geen bal uit of iemand hip of niet erbij loopt, als je maar plezier hebt.
quote:fleur1988 schreef op 02 juni 2014 @ 21:24:

Jaa ga vh weekend naar Pinkpop, wordt super warm weer. Iemand nog goede tips voor outfit? Zat eerst te denken aan lange jurk, maar dat wordt nu wat te warm!Iets voor op je hoofd, op Pinkpop is echt weinig schaduw.. En vergeet de zonnebrand niet
Ik vind het ook altijd heel mooi uitzien bij anderen, zelf zie ik er uit als een bijeengeraapte vuilniszak.

Ik doe het dus al jaren met mijn jeans, allstars en een shirt. Hip is anders, maar tenminste wel toonbaar.

V&D heeft denk ik wel inspiratie, zag wel leuke dingen in de winkel hangen en kreeg een paar weken geleden een folder in de bus met leuke festivalkleding.
Leukste festival met allerlei soorten mensen en outfits... vooral de kartonnen vond ik er hip

Lowlands 2013 outfitjes.. gewoon leuk en simpel.
Dit weekend een zwarte hotpants (wel zo eentje die mijn billen bedekt ) en een croptop met die rafels aan de onderkant zodat mijn buik toch wat minder goed in het zicht is.. Verder slippers, een brede hoed en heel veel zonnebrand!
Ik zou ook niet naar een festival gaan met een hoed op etc :-D Het ligt er toch ook aan welk festival het is.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Toevallig zat ik hier vandaag ook aan te denken! Komend weekend een 1dagsfestival. Ik vind het lastig want overdag richting 30 graden, 's avonds kans op onweer (zondag). Ik lees mee dus!
Zonnebrand! Idd, morgen gelijk kopen!
quote:fleur1988 schreef op 02 juni 2014 @ 21:41:

Zonnebrand! Idd, morgen gelijk kopen!Goeie tip!
quote:woepsie schreef op 02 juni 2014 @ 21:40:

Ik zou ook niet naar een festival gaan met een hoed op etc :-D Het ligt er toch ook aan welk festival het is.

Wat is er mis met een hoed? Ik heb toch liever een hoed op dan dat ik hoofdpijn heb omdat ik de hele dag in de zon heb gezeten.

quote:fanta schreef op 02 juni 2014 @ 21:40:

Toevallig zat ik hier vandaag ook aan te denken! Komend weekend een 1dagsfestival. Ik vind het lastig want overdag richting 30 graden, 's avonds kans op onweer (zondag). Ik lees mee dus!Regenponcho mee?
Dat is dan weer een voordeel: ik heb geen hoed nodig met mijn superdikke haar.
Er is niks mis met een hoed, maar dat is niet mijn ding.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 02 juni 2014 @ 21:47:

Dat is dan weer een voordeel: ik heb geen hoed nodig met mijn superdikke haar.Mag ik vragen wat voor kleur haar je hebt? Ik heb dik en heel donker haar, waardoor ik altijd last heb in de zon.
quote:fleetfox schreef op 02 juni 2014 @ 21:25:

Ik vind het ook altijd heel mooi uitzien bij anderen, zelf zie ik er uit als een bijeengeraapte vuilniszak.

Ik doe het dus al jaren met mijn jeans, allstars en een shirt. Hip is anders, maar tenminste wel toonbaar.

V&D heeft denk ik wel inspiratie, zag wel leuke dingen in de winkel hangen en kreeg een paar weken geleden een folder in de bus met leuke festivalkleding.

Allstars

Ik heb een paar leren, ook al veel festivalletjes gezien inderdaad.
Ik vind deze outfit dus echt helemaal geweldig:

http://www.pinterest.com/pin/408209153697160742/

Wat je zegt Fanta, het kan inderdaad 's avonds gaan regenen dus zo'n parka lijkt me handig. Maar kan zo'n kort stretch broekje met een turtle neck crop top ook zonder jas? En weet iemand misschien waar je zo'n broekje kunt vinden? Ik kom momenteel uit bij yogabroekjes... Weet niet of dat een succes wordt zonder jas hahaha
Hoed ligt eraan wat voor een natuurlijk zulke zijn leuk:

http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/artic ... omer.dhtml

Pinkpop hoedjes zijn foeilelijk jammer genoeg.
Dat staat mij volgens mij echt niet
quote:platinablond schreef op 02 juni 2014 @ 21:54:

Ik vind deze outfit dus echt helemaal geweldig:

http://www.pinterest.com/pin/408209153697160742/Zo'n jas ongeveer staat in de folder van de Aldi. iets andere kleur.
Stressed is just desserts spelled backwards
Op Pinterest kun je leuke outfits vinden.

Slippers zijn een no go wat mij betreft. Zou bang zijn dat er mensen op mijn tenen trappen.

Een lange heel dunne jurk is lekker luchtig en geeft ook nog wat bescherming tegen de zon. Een hoedje vind ik ook fijn als het erg warm is.
Ik vind het gewoon zo overdreven. Het is geen carnaval. Dit jaar gaan we ook weer mensen in onesies zien. Ook zoiets achterlijks. Ik snap de lol daar niet van. Dus omdat ik naar Lowlands ga moet ik ook gelijk maar een bloemenkrans in mijn haar doen?

Ik heb er gewoon niks mee.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:enchantedjewell schreef op 02 juni 2014 @ 22:05:

Ik vind het gewoon zo overdreven. Het is geen carnaval. Dit jaar gaan we ook weer mensen in onesies zien. Ook zoiets achterlijks. Ik snap de lol daar niet van. Dus omdat ik naar Lowlands ga moet ik ook gelijk maar een bloemenkrans in mijn haar doen?

Ik heb er gewoon niks mee.Ik zie altijd weinig bloemenkransjes op LL, maar wat maakt het uit als iemand dat wel wil doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven