Mode & Beauty alle pijlers

Festivaloutfits

02-06-2014 20:31 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer lijkt het wel of er meer festivals georganiseerd worden dan ooit. Ik denk dat ik elke dag minimaal een uur surf naar leuke items om dit seizoen te dragen (kopen is natuurlijk een ander ding, ik ben de eeuwige twijfelaar). Ben ik de enige die me er zo druk over maakt?

Wie gaan er dit jaar naar festivals, waar haal je inspiratie vandaan en nog belangrijker: wat trek je aan? Deel het hier!
Ik had serieus vroeger zo'n tuinpakje van Mac&Maggie, dezelfde kleur, maar dan met een ruitmotief. En die deed soms aan als ik naar een houseparty ging. (we hebben het over ruim 20 jaar geleden, toen kon ik dat nog aan, haha) Met van die zwarte kousen tot over de knie.

Grief is just love with nowhere to go
Het maakt verder niks uit, maar ik vind het zelf gewoon overdreven en niet nodig. Vorig jaar Lowlands kwam ik onder de modder en totaal verzopen terug op de camping. Ik zie mezelf dat niet doen in mijn Aztec maxi jurkje, gladiatorsandaaltjes en bloemenkransjes.

Maar als anderen daar wel van houden moeten ze het doen. Ik zeg alleen maar dat ik het er dom vind uitzien.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:lay123 schreef op 02 juni 2014 @ 22:05:

Op Pinterest kun je leuke outfits vinden.

Slippers zijn een no go wat mij betreft. Zou bang zijn dat er mensen op mijn tenen trappen.

Een lange heel dunne jurk is lekker luchtig en geeft ook nog wat bescherming tegen de zon. Een hoedje vind ik ook fijn als het erg warm is.Ik neem altijd slippers mee. Om te lopen en in de drukte gewoon stevige schoenen, maar als we ergens op het gras zitten, liggen schoenen uit en slippers voor als je even drinken wilt halen etc. Als het echt druk wordt (bijvoorbeeld bij de slotoptredens op pinkpop) kleedje inklappen en schoenen aan. Verder sta ik de hele dag op sokken of blote voeten. Scheelt misschien wel dat wij doorgaans niet helemaal vooraan zitten omdat ik dan toch niets zie..
M'n ouwe legerbroek met heel veel zakken, zwarte legerkisten, een zwart hemdje, een wijd shirt met korte mouwen plus een warm zwart vest: da's mijn favoriete festivaloutfit. Hindert niets als 't vies wordt of kapot gaat en ik kan alle benodigde spulletjes veilig bij me dragen zonder dat ik een tas mee hoef te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven