Mode & Beauty alle pijlers

Föhnen

13-04-2017 15:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een oppervlakkige vraag, maar hoe föhnen jullie je haar? Gebruiken jullie voor of na een goedje zodat het mooier blijft zitten? Zo ja wat gebruiken jullie dan?

Ik heb vooral veel haar (halflang/lang) en kreeg de tip van een vriendin om mijn haar te föhnen zodat het mooier zou zitten. Ik föhn nu braaf mn haar bijna dagelijks en gebruik een volume spray van John Frieda. In de ochtend zit het zeker wel mooier maar op een gegeven moment is t rommelig/klitterig. Ben trouwens wel een haar-vast-haar-los tien x per dag type;)

Anyhow, iemand nog goede tips en/of producten?
Mijn haar wordt juist vooral veel mooier van aan de lucht drogen, dan nooit pluis en glanzend en vol haar. Helaas heb ik daar meestal geen tijd voor. Dus fohn ik het, meestal ondersteboven voor wat extra volume en met wat serum tegen pluis.

Ik denk dat het vast-los je grootste probleem is, daar gaat het niet mooier van zitten.
Ik heb nog nooit een föhn in bezit gehad. Laat het gewoon drogen.
Veel aan je haren zitten, daar wordt het rommelig en klitterig van. Ik gebruik zeer zelden een fohn, aan de lucht drogen bevalt mij erg goed. Ga gerust met nat haar de deur uit.
Föhn recht boven je scheiding houden en naar beneden föhnen. Echt een wereld van verschilt. Je föhnt dan de pluishaartjes plat. Werkt bij mij iig heel goed. Veel mooier. Daarna fohn ik vaak nog even van onder naar boven, voor meer volume en een mooie bolling.
Oh verkeerd gelezen, laat maar
ik heb een fohn met zelf draaiende borstel, daar word je blij van . werkt wel het beste op al bijna droog haar (ik fohn het soms eerst met een andere fohn droog, lekker praktisch , die draaiborstel polijst het zeg maar, mijn haar wordt er mooi glad van en je kan ook je punten wat naar buiten doen bijv, ik heb het in lagen en dat geeft een leuk effect
Ik föhn het zo dat de kleine haartjes naar beneden staan en niet recht omhoog staan, daarna föhn ik het zodat het wat meer volume heeft en meer omhoog staat, ik heb aardig lang haar dus eind van de dag is het wel weer wat platter dan hoe het zat.

Maar meestal draag ik een hoge staart, met werk mag haar niet los hangen en met een zoontje die constant aan mijn haar trekt is het fijner om het vast te dragen.
Ik föhn mijn haar alleen als ik vlak voor het slapen heb gedouched en mijn haar nog niet droog genoeg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven