Mode & Beauty alle pijlers

Fijne Onesie?

28-11-2021 08:31 20 berichten
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een fijne, warme onesie. Liever geen dierenpark met staart en kop, maar er mag best een gekke print op zitten. Budget tot 75 euro (mag dus best een wat betere zijn waar ik echt jaren mee vooruit kan). Ik koop uit principe niets bij Primak, Shein, etc., dus dat is geen optie.

Wie heeft de tip? :)

(En om dat laatste te verduidelijken: er is niets mis met die winkels, alleen omdat de prijzen zo laag zijn, geloof ik dat er op andere aspecten consessies moeten worden gedaan (milieu, productie, gebruikt materiaal). )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erachter gekomen dat een Onesie dus niet zo handig is als je naar het toilet moet. Een ouderwets huispak is daarom aan te raden.
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
28-11-2021 08:37
Ik ben erachter gekomen dat een Onesie dus niet zo handig is als je naar het toilet moet. Een ouderwets huispak is daarom aan te raden.
Eens. Ik vind een onesie ook niet heel praktisch. Heb er bij mijn ouders (daar verblijf ik regelmatig 2 nachten) wel 1 liggen. Maar die is van de Primark en gaat al 6 jaar mee. Daar heeft TO niks aan.
Verder heb ik voor Sinterklaas een Noony besteld. Dat is zo’n oversized hoody die heel zacht is lijkt me heerlijk met gewoon een joggingbroek eronder.
Alle reacties Link kopieren
In het begin staat zo'n ding grappig maar al gauw bevalt je spiegelbeeld je niet meer als je langs de slaapkamerspiegel komt en er is ook een groeiend onbehagen om de huisdeur open te doen als je zoiets draagt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
28-11-2021 08:37
Ik ben erachter gekomen dat een Onesie dus niet zo handig is als je naar het toilet moet. Een ouderwets huispak is daarom aan te raden.
Dit. Zit je daar in je blote nakedai, heel die onesie proberen van de vloer af te houden, brrrr…
Nee doe mij maar gewoon een lekker warm huispak, Hunkemöller heeft fijne.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Of je moet zoiets kunnen vinden in een lekkere warme stof 😂

Afbeelding
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
En een hogere prijs betekent niet automatisch dat de arbeidsomstandigheden in de fabriek waar het gemaakt is, prima zijn. Vaak hanteren ze gewoon een flink hogere winstmarge.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahaha die foto ook echt 😜
Haha, die foto met die flap op de achterkant :rofl:

Sorry, geen tips.
himalaya schreef:
28-11-2021 09:24
En een hogere prijs betekent niet automatisch dat de arbeidsomstandigheden in de fabriek waar het gemaakt is, prima zijn.
Dat klopt zeker.
Alle reacties Link kopieren
echt weer zo viva…. TO wil een onesie, Viva; nee je moet een huispak kopen :rofl:

https://onepiecesupport.zendesk.com/hc/ ... -Suppliers

Misschien vind je iets op deze site TO.
Don't cry, buy a bag and move on.
Mijn dochter heeft nu een fijne, die niet van polyester is. Hij is van tricot-katoen en is niet zo'n hobbezak. Ik zal eens kijken of ik kan zien waar hij vandaan komt.
Ah Dankje Brokkel en daenerys!

Haha jaaa 😜 ik kijk er juist naar uit om mezelf in de spiegel in zo’n Oncharmant pak te bekijken
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
28-11-2021 09:39
echt weer zo viva…. TO wil een onesie, Viva; nee je moet een huispak kopen :rofl:

https://onepiecesupport.zendesk.com/hc/ ... -Suppliers

Misschien vind je iets op deze site TO.
Ik zeg niet je moet een huispak kopen. Ik deel alleen mijn ervaring met TO want misschien heeft ze er niet over nagedacht dat je heel dat ding uit moet trekken als je naar de wc gaat en daar dan vervolgens zit te blauwbekken (bij mij op de wc is het niet bijster warm tenminste…).
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Jaaa, heb ik wel over na gedacht! Ik draag ook HEEL vaak jumpsuits (zowel de winter als de zomer), dus ik heb ervaring
Alle reacties Link kopieren
Ninx123 schreef:
28-11-2021 09:46
Jaaa, heb ik wel over na gedacht! Ik draag ook HEEL vaak jumpsuits (zowel de winter als de zomer), dus ik heb ervaring
Ah, nou in dat geval weet je dus waar je aan begint! Ik draag dus inderdaad ook geen jumpsuits om de exact zelfde reden 😉
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Hunkemöller heeft er 2. Dezelfde zijn ook te koop via Wehkamp.

https://www.wehkamp.nl/hunkemoller-fle ... wear%22%7D
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft een fijne van Rebelle. 4 jaar geleden gekocht bij Otto. Ze woont er in en hij is nog steeds erg mooi. Maar ik kan nu alleen huispakken van dat merk vinden.

Deze heeft ze:

Afbeelding
Die ik heb van Hunkemoller blijft lekker warm. Heb er laatst ook eentje gehaald van Snoopy Maar het fijnst vind ik nu mijn Snuddie (mega oversized warme hoodie) met joggingbroek. Zag zoiets ook staan in het Kruidvat krantje voor aankomende week.

Vind onesies wel fijn, geen koude rug of wat dan ook als je gaat zitten. Maar idd dat naar de wc gaan. Daarom heb ik ook geen jump of playsuits.
Hij lijkt op deze:Afbeelding

https://www.lascana.nl/p/10061266639/be ... -jumpsuits


Misschien gebruikt mijn dochter wel een 'gewone' jumpsuit als pyjama/huispak, haha. Ik heb hem gekocht als onesie, dat wel. (tweedehands).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven