Mode & Beauty alle pijlers

Fitflops voor de winter

10-12-2009 12:28 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand Fitflops (en dan ben ik met name nieuwsgierig naar de wintermodellen). Zo ja, hoe bevallen ze en hoe vallen de maten? Ik heb zelf zojuist een paar lounge model Fitflops besteld voor in huis, gevoerd met schapenvacht. Mochten ze niet bevallen dan kan ik ze terug sturen, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Sorry, maar die dingen vallen bij mij echt in dezelfde categorie als die foeilelijke Crocs!

Wist überhaupt niet dat er ook een winterversie van was.... Waarom!?
brrrrrr net zo lelijk als crocs idd!

Ik vind ze niet mooi, maar voor in huis is dat geen punt natuurlijk, welke slof is er wel prachtig tenslotten. Wel een dure slof dan, denk ik.
Dit is inderdaad heeeel anders

quote:ingmagh schreef op 10 december 2009 @ 13:00:

[afbeelding]4,95 bij de Scapino?
quote:ingmagh schreef op 10 december 2009 @ 13:00:

[afbeelding]

in elk geval de prijs!

en ja de spaanse slof is ook oerlelijk
Wat maakt het nou uit hoe een slof eruit ziet?

En ze lopen vast heerlijk. Ik zou het geld er niet voor over hebben, maar als TO dat wel heeft, prima toch.
Een vuilniszak zit vast ook heerlijk, of gewoon de hele dag naaktlopen...

Ik weet dat er genoeg mensen zijn die het geen klap interesseert, maar ik let er graag een beetje op hoe ik er uitzie. Binnens-en buitenshuis...
Maar als je een fortuin wilt besteden aan sloffen, dan is dat idd je eigen keus, zal je mij niet over horen.
Nou laat mij dan eens zien wat voor prachtig mooie sloffen jij hebt? Alle paren dan he, want ze moeten natuurlijk wel bij je verschillende outfits passen.

En ik kan me niet voorstellen dat een vuilniszak heerlijk zit trouwens.

Sjesis, dat commentaar altijd.
http://www.pantoffels.nl/ ... et-omslag/sloffen700.html

zoiets vind ik er persoonlijk wat beter uitzien. dan durf je de deur misschien nog open te doen als de bel gaat........:-p
quote:mayls schreef op 10 december 2009 @ 13:16:

zoiets vind ik er persoonlijk wat beter uitzien. dan durf je de deur misschien nog open te doen als de bel gaat........:-pJe zou de deur niet open durven doen omdat je eventueel stomme sloffen aanhebt? Mensen waar hebben we het over??
Ik heb uiteraard alleen maar modisch verantwoorde sloffen in huis. Stel dat ze ineens aan de deur staan met een cheque van de Staatsloterij! Sta je daar op je spaanse sloffen!

En voor de zomer zal ik alvast die hippe, gekleurde vuilniszakken uit de la trekken
Fitflops?

Gewoon "modisch verantwoorde, dus schreeuwend dure" pantoffels dus.
Nou ik heb op dit moment Spaanse sloffen aan en ik heb er nooit bij stilgestaan wat andere mensen er van zouden vinden. Ik vind het ook niet zo belangrijk hoe ze er uit zien eigenlijk.
quote:mayls schreef op 10 december 2009 @ 13:16:

zoiets vind ik er persoonlijk wat beter uitzien. dan durf je de deur misschien nog open te doen als de bel gaat........:-pHaha, die heb ik!! Maar dan creme-kleurig...ojee, is dat wel stylisch-verantwoord??
Helaas heb ik niet gevraagd om wat anderen ervan vinden, maar wat de ervaringen ermee waren, dus hier heb ik niet zoveel aan. En mooi of niet, ik heb nogal lastige voeten met veel pijnklachten, dus ik zoek iets waar ik goed op kan lopen en niet of ik er stylish verantwoord uitzie... O ja, en smaken verschillen natuurlijk ook nog eens.
quote:Fleurtje39 schreef op 10 december 2009 @ 18:00:

ik heb nogal lastige voeten met veel pijnklachten, dus ik zoek iets waar ik goed op kan lopen

dan moet je dus gewoon naar een winkel gaan, of ze gewoon online bestellen.

een ander kan voor jou moeilijke voeten nooit oordelen of ze goed zijn.

daar kom je alleen achter door ze aan te passen en op te gaan lopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven