flip in extensions
maandag 18 juni 2012 om 22:08
Zijn er meiden hier die ervaring hebben met de flip in extensions? Heb al wat informatie op internet opgezocht en het ziet er handig en ideaal uit! Wat me ook aanspreekt is dat het je haar niet beschadigd. Maar vraag me een aantal dingen af, schuift het niet zomaar van je hoofd af en is er een kans dat het visdraad breekt?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
maandag 18 juni 2012 om 22:24
Ik heb hem! Fantastisch ding! Heb zelf erg dun haar en dacht dat je het zou zien maar het werkt top, wel even een handigheidje ontwikkelen met erin doen maar als t eenmaal zit dan zit het. (met een puntkam werkt het t makkelijkste) Hij moet voor je gevoel vrij strak en je hebt al snel de neiging om hem ver naar voren te doen maar dat hoeft niet. Visdraad kan vrij veel hebben en anders is het niet moeilijk te repareren. (zit bij mij ook een klein elastiekje aan dus t rekt ook)
Ik heb er 1 met echt haar en dat is een aanrader, die synthetische troep glimt te veel en je kunt het niet echt stylen (zoals krullen, wassen, steilen, verven etc)
Ik heb er 1 met echt haar en dat is een aanrader, die synthetische troep glimt te veel en je kunt het niet echt stylen (zoals krullen, wassen, steilen, verven etc)
maandag 18 juni 2012 om 22:41
Ja je moet niet gaan headbangen ofzo maar ben laatst met dat stormachtige weer naar buiten gegaan (juist als test) en hij bleef zitten. Het is ook vrij zwaar, dus de zwaartekracht doet zn werk! Had in t begin wel t idee dat hij ging schuiven maar nu heb ik de handigheid van het inzetten. Volgende stap is op de scooter (met helm op en afzetten) Heb m nog niet zo lang namelijk
dinsdag 19 juni 2012 om 11:30
Ik heb ook geen lok of pony hoor, wel beetje een kortere "laag" aan de voorkant maar niet noemenswaardig. Ik krijg geen last van hoofdpijn maar na een dag als je het eruit haalt dan heb je wel een afdruk die dan een beetje kan jeuken. Heb m niet dagelijks in want ik moet hem nog even laten knippen voor t mooie (heb supersteil en dun haar dus je ziet dan elke onregelmatigheid)
Ik heb m bij de beverwijkse bazaar vandaan. Daar staat een kennis van een collega van me, zodoende dat ik ook bij haar terecht kon. Echt haar is rond de 90 euro! (erg goedkoop vind ik zelf) En die collega van me heeft ook clip in bij haar vandaan en daar doet ze al 2 jaar (!) mee en bijna dagelijks in. Is indisch haar, erg sterk!
Ik heb m bij de beverwijkse bazaar vandaan. Daar staat een kennis van een collega van me, zodoende dat ik ook bij haar terecht kon. Echt haar is rond de 90 euro! (erg goedkoop vind ik zelf) En die collega van me heeft ook clip in bij haar vandaan en daar doet ze al 2 jaar (!) mee en bijna dagelijks in. Is indisch haar, erg sterk!