fm parfum online kopen??
donderdag 7 maart 2013 om 10:25
Hé allemaal,
Laatst hoorde ik eens over fm parfum. Maar ik hoorde dat je dit alleen via een persoon kunt kopen die hierin handelt. Daar ken ik niemand van, dus ik vroeg mij af of je fm parfum ook via internet (voor de inkoopprijs ) kunt kopen en waar kan ik vinden welke fm welke geur is?
Bedankt alvast
Laatst hoorde ik eens over fm parfum. Maar ik hoorde dat je dit alleen via een persoon kunt kopen die hierin handelt. Daar ken ik niemand van, dus ik vroeg mij af of je fm parfum ook via internet (voor de inkoopprijs ) kunt kopen en waar kan ik vinden welke fm welke geur is?
Bedankt alvast
donderdag 7 maart 2013 om 10:48
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 07 maart 2013 @ 10:45:
Het is wel namaak, want je krijgt het 'origineel' niet.Er staat geen naam op het flesje, maar een nummer. Officieel bestaan de corresponderende parfumlijsten niet eens. Maar als jij het namaak wil noemen, vind ik het gezegend. Ik heb de behoefte niet om een zinloze discussie met je aan te gaan.
Het is wel namaak, want je krijgt het 'origineel' niet.Er staat geen naam op het flesje, maar een nummer. Officieel bestaan de corresponderende parfumlijsten niet eens. Maar als jij het namaak wil noemen, vind ik het gezegend. Ik heb de behoefte niet om een zinloze discussie met je aan te gaan.
donderdag 7 maart 2013 om 10:51
Feeks, je hoeft niet gepikeerd te reageren. Ik vind iets namaak als ze getracht hebben iets te maken wat sterk op iets anders lijkt. En dat lijkt me hier het geval. Prima toch? Dat kan je net zo goed positief opvatten (als ik namaak koop ben ik goedkoop uit) als negatief (namaak is niet echt, de geur is net iets anders).
Aan jou de keuze.
Aan jou de keuze.
donderdag 7 maart 2013 om 11:53
Ik heb er wel goeie ervaringen mee, ik heb altijd de hugo boss en dolce & gabana, en de geur komt precies overeen en blijft net zo lang zitten. Dan ga ik niet extra betalen voor de naam en het flesje, het scheelt echt veel. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Welke twee flesjes heb jij dan weggegooid omdat het niet overeen kwam rosie?
donderdag 7 maart 2013 om 12:08
donderdag 7 maart 2013 om 12:30
donderdag 7 maart 2013 om 12:33
donderdag 7 maart 2013 om 13:14
Ik ben al jaren lid van FM en heb nog nooit van iemand gehoord dat de geur tegenviel. Er zijn meer dan 100 geuren voor mannen en vrouwen (en ook nog make up en douchegel, etc)
Het enige verschil is de neutrale fles en het nummer in plaats van de naam.
Helaas mag de lijst niet rondgestuurd wirden, dus je moet echt even iemand zoeken die lid is of zelf lid worden.
Het enige verschil is de neutrale fles en het nummer in plaats van de naam.
Helaas mag de lijst niet rondgestuurd wirden, dus je moet echt even iemand zoeken die lid is of zelf lid worden.