Mode & Beauty alle pijlers

fm parfum online kopen??

07-03-2013 10:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé allemaal,

Laatst hoorde ik eens over fm parfum. Maar ik hoorde dat je dit alleen via een persoon kunt kopen die hierin handelt. Daar ken ik niemand van, dus ik vroeg mij af of je fm parfum ook via internet (voor de inkoopprijs ) kunt kopen en waar kan ik vinden welke fm welke geur is?

Bedankt alvast
Ik mag geen reclame maken maar neem maar contact met me op:
Wat is Fm parfum?
Dat zijn toch namaak parfums?
Klopt.
Nee, zijn geen namaakparfums, er staat ook geen naam op, maar een nummer.
Het is wel namaak lijkt, want je krijgt het 'origineel' niet. Alleen iets wat sterk op een andere geur lijkt, maar dan met nummer.
http://www.fmparfum.nl/
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 07 maart 2013 @ 10:45:

Het is wel namaak, want je krijgt het 'origineel' niet.Er staat geen naam op het flesje, maar een nummer. Officieel bestaan de corresponderende parfumlijsten niet eens. Maar als jij het namaak wil noemen, vind ik het gezegend. Ik heb de behoefte niet om een zinloze discussie met je aan te gaan.
Heb net even gekeken, niet veel keus!
Feeks, je hoeft niet gepikeerd te reageren. Ik vind iets namaak als ze getracht hebben iets te maken wat sterk op iets anders lijkt. En dat lijkt me hier het geval. Prima toch? Dat kan je net zo goed positief opvatten (als ik namaak koop ben ik goedkoop uit) als negatief (namaak is niet echt, de geur is net iets anders).

Aan jou de keuze.
Het is fake. Ik weet precies wat je bedoelt en het zijn fake geuren.
fake en vies, heb twee flesje de prullebak in gegooid na 1x gebruik. maar de consulenten zitten er vaak bovenop, geeft felle reacties op een topic als dit.
Ik heb ooit een FM gekregen die heel erg op een geur van Dior leek. Ik had toevallig de originele, en wat was de FM vies vergeleken met de echte. Veel sterker, kreeg gewoon hoofdpijn ervan. Ik heb hem weggegooid.
Ik heb er wel goeie ervaringen mee, ik heb altijd de hugo boss en dolce & gabana, en de geur komt precies overeen en blijft net zo lang zitten. Dan ga ik niet extra betalen voor de naam en het flesje, het scheelt echt veel. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Welke twee flesjes heb jij dan weggegooid omdat het niet overeen kwam rosie?
nou, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer, het is 2 jaar geleden. met feromonen weet ik nog wel.
Hoe weet je nu welke nummers corresponderen met het gewenste parfum?
Het zal misschien ook aan je huiddtype liggen. Ik heb ook één x een flesje besteld via mn schoonzusje. Heb m na één x spuiten aan mn nichtje van 10 gegeven. Het was niet vies ofzo, maar zeker niet vergelijkbaar met de real thing. Of ja, eigenlijk was 'ie best vies ;)
quote:Radiance schreef op 07 maart 2013 @ 12:01:

Hoe weet je nu welke nummers corresponderen met het gewenste parfum?

Dat vraag ik me nu ook af!

Heb op die site gekeken maar ik zie maar een paar geuren staan. Of zit ik nou zo verkeerd te kijken?
Wij hebben een lijst waarop je dan ziet dan bv 122 hugo boss is.

Ik ben niet anders dan tevreden, sta versteld van de negatieve reacties. Maar goed, ik ben er goed mee, haha.
quote:JoniJoni schreef op 07 maart 2013 @ 12:22:

Ik ben niet anders dan tevreden, sta versteld van de negatieve reacties. Maar goed, ik ben er goed mee, haha.Enne..... hoe komt men aan zo'n lijst
quote:JoniJoni schreef op 07 maart 2013 @ 12:22:

Ik ben niet anders dan tevreden, sta versteld van de negatieve reacties. Maar goed, ik ben er goed mee, haha.Handel je hier zelf in dan?
Van de fm consulente uit je buurt.
Ik ben al jaren lid van FM en heb nog nooit van iemand gehoord dat de geur tegenviel. Er zijn meer dan 100 geuren voor mannen en vrouwen (en ook nog make up en douchegel, etc)

Het enige verschil is de neutrale fles en het nummer in plaats van de naam.

Helaas mag de lijst niet rondgestuurd wirden, dus je moet echt even iemand zoeken die lid is of zelf lid worden.
quote:Emma95 schreef op 07 maart 2013 @ 13:14:

Helaas mag de lijst niet rondgestuurd worden, dus je moet echt even iemand zoeken die lid is of zelf lid worden.Dat vind ik dan zo vaag hé !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven