Mode & Beauty alle pijlers

Fotoshoot coiffure award

12-11-2009 11:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet zo goed bij welk onderwerp ik deze topic moest plaatsen,

dus heb maar gekozen voor deze.

Momenteel ben ik bezig met de opleiding tot beroepsfotograaf. Ik ben nog maar net begonnen en ben dus eigenlijk nog maar een amateur.

Nu ben ik door een kapsalon benaderd voor de Coiffure Award. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar dat schijnt onder de kappers nogal een grote prijs te zijn. Jullie snappen dat ik als beginnend fotograaf erg vereerd ben met deze opdracht, maar het maakt me ook bloednerveus. Heeft iemand hier ervaring mee als fotograaf of model? En hebben julie nog tips voor poses? Ik zit vol ideeen maar het kapsel moet natuurlijk centraal staan. Thanks!
Op digi is een fototalent topic, misschien kan je daar beter vragen om tips
mag ik vragen welke opleiding je doet?

ik wil volgend jaar ook beginnen met een fotografie opleiding, maar ik weet nog niet waar, den haag misschien?

wat voor soort fotografie doe je?
Ik heb een topic geopend op Digi, thanks Angel!

Jrine, ik volg de opleiding via de NHA, maar ik krijg begeleiding van een professionele fotograaf die afgestudeerd is aan de fotoacademie in Amsterdam. Ik heb totaal geen fotografie achtergrond maar schijn wel talent te hebben. Aangezien ik een fulltime baan heb en helaas geen stufi meer krijg heb ik hier eerst voor gekozen en wie weet daarna een opleiding aan de academie.

De opleidingen zijn erg duur helaas...
Oke haha tof!

Volgens mij leer je meer van een echte fotograaf dan van een opleiding.. Ik loop nou stage bij een reclamefotograaf.

zijn de fotovakscholen ook duur?
Helaas wel, anders had ik voor die studie gekozen. En ik ben ook zeker van mening dat je meer in de praktijk leert, dan uit een boekje hoor. Ik laat ook veel foto's beoordelen en daar kan ik veel meer mee dan dat ik bijvoorbeeld een 7 haal op een toets haha.

Ik weet eigenlijk nog niet welke richting ik op wil, maar het is zeker iets met mensen.

Wat doe jij voor opleiding Jrine?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven