Foundation/make up snel er af?
vrijdag 19 oktober 2012 om 00:03
Hallow!
Herkennen jullie dat ook dat als je je 's morgens netjes hebt opgemaakt en halverwege de dag lijkt het alsof je nog amper make up op hebt behalve de mascara dan?
Ik gebruik dagcrème en clinique foundation (deze vind ik toch wel het mooiste vn alle foundations) en poeder maar toch halverwege de dag weinig tot niks meer van te zien...
Wie weet wat je daar aan kunt doen??
Herkennen jullie dat ook dat als je je 's morgens netjes hebt opgemaakt en halverwege de dag lijkt het alsof je nog amper make up op hebt behalve de mascara dan?
Ik gebruik dagcrème en clinique foundation (deze vind ik toch wel het mooiste vn alle foundations) en poeder maar toch halverwege de dag weinig tot niks meer van te zien...
Wie weet wat je daar aan kunt doen??
vrijdag 19 oktober 2012 om 00:50
Wat betreft foundation geloof ik niet dat er één is die alles waarmaakt wat hij belooft. Maar in hoelang je oogschaduw blijft zitten kan het nog wel eens verschillen, ook in de manier waarop je het aanbrengt en de kwaliteit ervan. Hetzelfde geldt voor lipstick. Ik doe mijn make-up eigenlijk vooral zo natuurlijk mogelijk zodat het niet opvalt. Als je iets dramatisch doet moet je gewoon wat meenemen in je tas om het bij te werken.
vrijdag 19 oktober 2012 om 00:58
bij mij blijft het wel de hele dag zitten, alleen niet op mn kin, maar dat werk ik bij, en gebruik altijd blotting papers tussendoor.
ik gebruik YSL zonder poeder.
heb je een vette huid? of is je dagcreme te vet?
dagcreme goed in laten trekken, en na 5 minuten primer en foundation opbrengen.
poederen, en de rest van de dag blotten?
ik weet wel dat er veel vrouwen moeten bijwerken tussendoor.
ik gebruik YSL zonder poeder.
heb je een vette huid? of is je dagcreme te vet?
dagcreme goed in laten trekken, en na 5 minuten primer en foundation opbrengen.
poederen, en de rest van de dag blotten?
ik weet wel dat er veel vrouwen moeten bijwerken tussendoor.
vrijdag 19 oktober 2012 om 09:48
vrijdag 19 oktober 2012 om 14:46
quote:typmiep87 schreef op 19 oktober 2012 @ 14:42:
Oke bedankt voor de tips!
Ik ga eens een goedkope primer gebruiken...
Dus dagcreme even laten intrekken en daarna primer ? wie weet werkt het ja
Yep eerst dagcreme, dan de primer, dan foundation en het geheel licht afpoederen.
Tussen door kun je de glanzende gedeeltes (bij een vette huid) deppen met een blotting paper of een gewoon vloeitje (shag) wil prima.
Oke bedankt voor de tips!
Dus dagcreme even laten intrekken en daarna primer ? wie weet werkt het ja
Yep eerst dagcreme, dan de primer, dan foundation en het geheel licht afpoederen.
Tussen door kun je de glanzende gedeeltes (bij een vette huid) deppen met een blotting paper of een gewoon vloeitje (shag) wil prima.
vrijdag 19 oktober 2012 om 17:09
vrijdag 19 oktober 2012 om 17:36
vrijdag 19 oktober 2012 om 18:07
haha dít of alla Barbie vind ik plamuur bah! Het moet wel naturel blijven!
http://beautylabtest.file ... too-much-makeup.png?w=200
Klopt aan de clinique mag het niet liggen ik doe er normaal ook nog poeder over met een dikkere kwast maar toch rond de middag niet veel meer van te zien Ik heb goedkope primer gekocht ik ben benieuwd of jullie tip helpt
Thanks!
http://beautylabtest.file ... too-much-makeup.png?w=200
Klopt aan de clinique mag het niet liggen ik doe er normaal ook nog poeder over met een dikkere kwast maar toch rond de middag niet veel meer van te zien Ik heb goedkope primer gekocht ik ben benieuwd of jullie tip helpt
vrijdag 19 oktober 2012 om 18:20
vrijdag 19 oktober 2012 om 19:52
Je dagcreme goed laten intrekken voordat je je foundation opsmeert. Ik fohn in de tussentijd altijd mijn haar en strijk mijn kleren, dan is de dagcreme wel goed genoeg ingetrokken. Licht afpoederen en in de loop van de dag niet met je handen aan je gezicht komen. Als je glimt even met een blottingpapiertje (of bij gebrek daaraan met een toiletpapiertje) afdeppen, niet wrijven. OP deze manier blijft het bij mij echt prima zitten. Ik gebruik foundation van Dior en poeder van Catrice.