Mode & Beauty alle pijlers

Foundation mengen op..?

27-03-2012 14:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Eerst mengde ik mijn foundation altijd op mijn hand, de 1 is te licht en de ander te donker.

Maar vind dit toch irritant en zag bij MAC dat die meiden/heren werken met een zilver plaatje. Ze doen 2 erwtjes aan foundation op het plaatje en mengen met de kwast. Lijkt mij erg praktisch!

Iemand enig idee waar ik zoiets kan kopen?
Kan je niet gewoon een spiegeltje gebruiken?
Vraag het bij de MAC!
Spiegeltje! SLIM! Had het gevraagd maar het meisje wist 't niet. Muhh :(
Mijn moeder (partime visagiste) zegt dat je het altijd op je hand moet mengen omdat je dan beter kunt zien of de kleur van de foundation je huid benaderd.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Maar dan zit je dus elke dag dat spiegeltje schoon te maken nadat je er foundation op gemengd hebt? Dan lijkt me je hand toch een stuk praktischer.
Deze gebruiken ze bij Mac:

http://www.debijenkorf.nl/m-a-c-slim-mirror-2131000963

Raar dat de MUA dat niet wist.
Waarschijnlijk kun je zoiets ook vinden bij hobbywinkels.
quote:mali30 schreef op 27 maart 2012 @ 14:39:

Mijn moeder (partime visagiste) zegt dat je het altijd op je hand moet mengen omdat je dan beter kunt zien of de kleur van de foundation je huid benaderd.

Ik meng foundation ook op mijn hand, maar niet om deze reden. Mijn hand heeft namelijk en hele andere kleur dan mijn gezicht. Dit geldt waarschijnlijk voor mensen.

In de MAC Pro-store verkopen ze stalen mengpalletten. Deze winkel is gevestigd aan de Heiligeweg in Amsterdam.

Mocht Amsterdam te ver zijn, dan zou je ook eens bij Pipoos kunnen kijken. Zie: http://www.hobbyhandboek. ... refwoord=meng&Submit=Zoek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven