Foundation
zondag 7 april 2013 om 15:41
zondag 7 april 2013 om 16:11
Ksenija, ik ken je probleem, ben er ook al tijdje mee aan het klooien en heb nu van Therme de 24h hydro control crème, ddaarna gewoon dagcrème en foundation en geen schilfers, echt pas als ik eraan zit of als het zo'n 12 uur al erop zit (zonder die crème, al gelijk weer schilfers)
Denk dus eerder betere crème nodig dan vettere foundation.
Succes!
Denk dus eerder betere crème nodig dan vettere foundation.
Succes!
zondag 7 april 2013 om 17:05
Ook ik ken jou probleem.
Mijn "levensredder" haha, is het merk orgins.
Te koop bij douglas. Voor elke huid is er wat.
Alles is gemaakt op natuurlijk basis, het ruikt ook niet heel erg lekker omdat er geen parfum in zit.
Ik heb orgins dagcreme plus.
Groen potje met witte deksel. Kost 35 euro. Wel wat prijzig maar het is het zo waard.
Wat ik ook nog erbij gebruik is het drink it up masker. Kosten, ongeveer 27 euro.
Is een tube met dikke creme die je 2 x per week kan gebruiken. En wat een wereldspul! Mijn huid is nog nooit zoo mooi geweest.
K heb alle dagcremes geprobeerd maar dit is het allerbeste ooit.
Wat ook nog een tip kan zijn. Gebruik over je dagcreme iets van een serum of basis.
Zoals bijvoorbeeld een basis van clinique.
Ook dit houdt je huid vettig.
Maar probeer een goede dagcreme te vinden.
Een hoop foundations zijn op oliebasis. MAar dat is niet de oplossing.
Op oliebasis is altijd goed voor een vochtarme huid maar niet de oplossing.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Mijn "levensredder" haha, is het merk orgins.
Te koop bij douglas. Voor elke huid is er wat.
Alles is gemaakt op natuurlijk basis, het ruikt ook niet heel erg lekker omdat er geen parfum in zit.
Ik heb orgins dagcreme plus.
Groen potje met witte deksel. Kost 35 euro. Wel wat prijzig maar het is het zo waard.
Wat ik ook nog erbij gebruik is het drink it up masker. Kosten, ongeveer 27 euro.
Is een tube met dikke creme die je 2 x per week kan gebruiken. En wat een wereldspul! Mijn huid is nog nooit zoo mooi geweest.
K heb alle dagcremes geprobeerd maar dit is het allerbeste ooit.
Wat ook nog een tip kan zijn. Gebruik over je dagcreme iets van een serum of basis.
Zoals bijvoorbeeld een basis van clinique.
Ook dit houdt je huid vettig.
Maar probeer een goede dagcreme te vinden.
Een hoop foundations zijn op oliebasis. MAar dat is niet de oplossing.
Op oliebasis is altijd goed voor een vochtarme huid maar niet de oplossing.
Hoop dat je er wat aan hebt!
zondag 7 april 2013 om 17:58
La Roche Posay heb ik geprobeerd en dat was echt vreselijk.
Welke masker heb je @lipstickjungle?
Een witte tube of donkere?
Ik wilde sowieso een maskertje gaan gebruiken als oppepper, dus ga kijken of ik er een proefje van kan scoren.
Dus dank voor de tip!
Moet toegeven dat ik mijn huid weinig hydrateer, maar voor een foundation wel en zelfs met volle creme en toch blijft het droog.
Scrubben helpt ook niet, trouwens.
Welke masker heb je @lipstickjungle?
Een witte tube of donkere?
Ik wilde sowieso een maskertje gaan gebruiken als oppepper, dus ga kijken of ik er een proefje van kan scoren.
Dus dank voor de tip!
Moet toegeven dat ik mijn huid weinig hydrateer, maar voor een foundation wel en zelfs met volle creme en toch blijft het droog.
Scrubben helpt ook niet, trouwens.
zondag 7 april 2013 om 20:24
Ik gebruik ook de dag en nachtcreme van therme, anti age alhoewel ik pas 28 ben het is niet trekkerig ofzo zoals sommige anti age crèmes.
En ook het serum ervan, soms.
Verder de nude bbcream van loreal en sinds kort ook de groene versie, de cc (colour corrector) crème. Die valt iets donkerder uit dan de bb maar wel zelfde makkelijke manier van opbrengen en heel natuurlijk.
Op dagen dat ik vol in de make up ga draag ik lasting performance van Max factor.
En ook het serum ervan, soms.
Verder de nude bbcream van loreal en sinds kort ook de groene versie, de cc (colour corrector) crème. Die valt iets donkerder uit dan de bb maar wel zelfde makkelijke manier van opbrengen en heel natuurlijk.
Op dagen dat ik vol in de make up ga draag ik lasting performance van Max factor.
zondag 7 april 2013 om 20:27
Dat origins van jou klinkt ook goed, lipstick jungle, is het ook wel eens in de aanbieding dat je weet? Ik kom praktisch nooit bij Douglas omdat ik het zo'n dure winkel vind en het personeel alleen normaal tegen je kan doen als je er duur of opgedoft uitziet, o nee bij Paris is dat nog erger volgens mij. Anyway, voornamelijk kruitvat & DA voor mij.
zondag 7 april 2013 om 20:52
zondag 7 april 2013 om 22:22
Ik ben nogal schilferig, maakt niet uit wat ik er aan (probeer) te doen, en ik snap je probleem.
De enige foundation die bij mij echt werkt (en ik weet niet of die op oliebasis is trouwens) en een prachtig natuurlijk resultaat geeft, is de Skin Veil van Ellis Faas.
Je ziet er werkelijk niets van.
Eronder heb ik anti-allergie/gevoelige huid creme van Avene.
EF gaat niet glimmen, en geeft ook geen andere kleur na lange tijd dragen.
Sterker nog, het lijkt alsof het steeds meer versmelt met je huid na een tijdje.
Heb ook andere foundations geprobeerd, maar die geven altijd, altijd, ALTIJD, extra schilfers.
Ook de dure (Dior, Laura Mercier, Bobbi Brown, La Prairie <---vreselijk product).
Als je Ellis Faas mailt, sturen ze proefjes op. Is fijne service.
In dit geval dus echt niet geschoten altijd mis.
Succes!
De enige foundation die bij mij echt werkt (en ik weet niet of die op oliebasis is trouwens) en een prachtig natuurlijk resultaat geeft, is de Skin Veil van Ellis Faas.
Je ziet er werkelijk niets van.
Eronder heb ik anti-allergie/gevoelige huid creme van Avene.
EF gaat niet glimmen, en geeft ook geen andere kleur na lange tijd dragen.
Sterker nog, het lijkt alsof het steeds meer versmelt met je huid na een tijdje.
Heb ook andere foundations geprobeerd, maar die geven altijd, altijd, ALTIJD, extra schilfers.
Ook de dure (Dior, Laura Mercier, Bobbi Brown, La Prairie <---vreselijk product).
Als je Ellis Faas mailt, sturen ze proefjes op. Is fijne service.
In dit geval dus echt niet geschoten altijd mis.
Succes!
maandag 8 april 2013 om 09:45
Tuurlijk, lichtpuntjes.
Zelfs een keer met serum, maar hielp ook niet.
Welke heb je Sjetterboks?
Sowieso leuk om haar filmpjes een te bekijken!
Pitaresse, dank voor de tip.
Heb nooit eerder van het merk gehoord, maar zal eens contact met ze opnemen. Het is trouwens op waterbasis zie ik.
Dior heb ik trouwens ook geprobeerd.
Zelfs een keer met serum, maar hielp ook niet.
Welke heb je Sjetterboks?
Sowieso leuk om haar filmpjes een te bekijken!
Pitaresse, dank voor de tip.
Heb nooit eerder van het merk gehoord, maar zal eens contact met ze opnemen. Het is trouwens op waterbasis zie ik.
Dior heb ik trouwens ook geprobeerd.