Mode & Beauty alle pijlers

Foute Kersttrui

09-12-2016 00:22 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm onder de pijler 'mode' hoort het misschien niet echt... maar ik heb met de kerst een feestje waar het de bedoeling is dat iedereen een foute Kersttrui aan heeft. Op zich een leuk idee, maar vind het best prijzig worden als ik voor iedereen een trui moet aanschaffen voor één avondje.

Nu heb ik op een Amerikaanse site van die 1x dragen-rommel gezien voor weinig (10,- p.s.), maar de levertijden zijn nogal lang, dus ben bang dat ik het dan niet op tijd binnen heb.

Iemand een goede tip voor een website/winkel waar leuke/grappige truien (of jurkjes) voor weinig te vinden zijn?
Je kan trouwens ook een stukje (oude) groene stof uitknippen in de vorm van een kerstboom en daar dan rode strikjes of bolletjes op plakken. Dat dan losjes met de hand vast naaien op een andere trui.

Maar je kan ook twee verschillende stukken stof in de vorm van een kerstboom als een soort van schaduw over elkaar leggen, maar dan in een puzzel in twee delen. Maar dat is waarschijnlijk voor de meesten al niet meer te volgen.

Houd het maar bij een stuk stof met bolletjes er op. Zelf een collage maken van een stoffen kerstboom.

Simpele vorm en de ballen kan je er gewoon op plakken. Of versiering waarmee je ook kaarten kan maken. Stiften en wat je verder vind aan materiaal om er op te plakken. Hoef je alleen die kerstboom vast te naaien in steekjes die je later makkelijk zonder schade weer los kan maken.
Vandaag de laatste exemplaren bij de Action meegenomen! Ben er dus klaar voor
Deze week bij de action! Ik geloof iets van 6 of 7 euro ofzo.
Is een applicatie van een kerstboom op zijn kop ook een foute trui?

Ik zag shirts met prints van omgekeerde Eiffeltorens.
Bij de LIDL hebben ze ook van die gruwelijk 'foute' kerst-truien liggen.
Man heeft hem al een dag gedragen. Voor de gein, wilde niet wachten tot kerst. Hahaha.
Ik heb een leuke bij zeeman gescoord voor weinig...100% acryl en Man is er weg van
Ik zag ze vandaag bij de Aldi liggen. Ook voor een tientje ofzo.
668, the neighbour of the Beast
quote:Troeteltje schreef op 14 december 2016 @ 12:30:

Man heeft hem al een dag gedragen. Voor de gein, wilde niet wachten tot kerst. Hahaha.Ik ook hoor, ik vind ze gewoon geinig. Ik heb deze vorig jaar in Amerika gekocht.

Only heeft er een aantal in een duurdere prijsklasse.

Coolcat en C&A heeft er ook meerdere te koop.
100% acties...prima voor een foute kersttrui. Ik vind het leuk om te dragen als gezin, echter veel geld wil ik er dan weer niet aan uit geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven