French Fifties dress code....
vrijdag 21 juni 2013 om 14:01
Als je het googlelt/googelt/opzoekt krijg je dit: klik. Ik zou gaan voor een wijde rok met petticoat, strakkere blouse erop, pumps, haar opgestoken, zoiets.
Inderdaad een onmogelijk thema. Net alsof iedereen tijd, zin en geld heeft om een hele outfit bij elkaar te sprokkelen.
Inderdaad een onmogelijk thema. Net alsof iedereen tijd, zin en geld heeft om een hele outfit bij elkaar te sprokkelen.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
vrijdag 21 juni 2013 om 14:03
quote:gordijn87 schreef op 21 juni 2013 @ 13:52:
Jesus, wie zadelt jouw nu weer op met z'on belachelijk thema.
Ik zou gewoon google op fifties fashion en dan kom je genoeg tegen. French gewoon achterwege laten beetje rare toevoeging eigenlijk maar goed, dat is mijn mening
Maakt het French door een avondje te kettingroken
En inderdaad, wat een apart thema!
Jesus, wie zadelt jouw nu weer op met z'on belachelijk thema.
Ik zou gewoon google op fifties fashion en dan kom je genoeg tegen. French gewoon achterwege laten beetje rare toevoeging eigenlijk maar goed, dat is mijn mening
vrijdag 21 juni 2013 om 14:05
Gewoon wat plaatjes van Brigitte Bardot uit die tijd opduiken en dan heb je inspiratie genoeg, lijkt me. (En dan niet de badpak-plaatjes, maar de plaatjes uit haar films, inderdaad in nauwsluitende broeken en gestreepte truitjes, petticoats, getailleerde bloesjes, polkadot-sjaaltje om het hoofd geknoopt, enz.)
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 21 juni 2013 om 14:08
quote:clemance schreef op 21 juni 2013 @ 14:03:
[...]
Of de hele avond met je tong in de mond van je man te staan
Hartstikke leuke suggestie hierboven van de rok met petticoat, blouse etc, maar ik zou dat wel allemaal moeten kopen voor 1 avondje. Voor een bruiloft (als daggast) zou ik het misschien nog wel over hebben, maar voor een verjaardagsfeestje oid zou ik echt geen complete outfit kopen. Maar voor een bruiloft zou ik ook niet pas 1,5 dag vantevoren gaan nadenken wat ik eigenlijk aan ga doen.
[...]
Of de hele avond met je tong in de mond van je man te staan
Hartstikke leuke suggestie hierboven van de rok met petticoat, blouse etc, maar ik zou dat wel allemaal moeten kopen voor 1 avondje. Voor een bruiloft (als daggast) zou ik het misschien nog wel over hebben, maar voor een verjaardagsfeestje oid zou ik echt geen complete outfit kopen. Maar voor een bruiloft zou ik ook niet pas 1,5 dag vantevoren gaan nadenken wat ik eigenlijk aan ga doen.
vrijdag 21 juni 2013 om 14:12
vrijdag 21 juni 2013 om 14:13
Thanks voor de goede tips, dat 50's gedeelte van het thema was geen probleem. Ik snap alleen nog altijd niet wat er met het franse gedeelte bedoeld wordt. Nouja, ze moet maar tevreden zijn met mijn wijde bloemetjesrok en strakke blouse. het thema werd ook pas gisteren bekend gemaakt...
Mijn man zei ook al dat hij dacht dat we de hele avond moesten 'french' zoenen
Mijn man zei ook al dat hij dacht dat we de hele avond moesten 'french' zoenen
vrijdag 21 juni 2013 om 14:34
Misschien bedoelen ze meer ala Coco Chanel. Ik zou gewoon iets uit de 50s nemen. Kijk eens op www.ebay.co.uk daar heb je leuke jurken uit de 50s zoek op "retro 50's dress" dan vind je er vast iets leuk tussen