Mode & Beauty alle pijlers

Geel jurkje bruiloft

29-09-2015 17:46 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twijfel, twijfel, twijfel.. Ik heb een mooi jurkje dat ik afgelopen zomer naar een bruiloft heb gedragen. Deze: http://www.theprettydress ... on-Cara-Pencil-Dress.html

Nu heb ik volgende week weer een bruiloft. Maar kan dit jurkje dan nog? Het is misschien te zomers voor een oktober bruiloft. Aan de andere kant is het nog steeds mooi weer. Wat vinden jullie? Doen of toch iets anders uit de kast trekken?
Iets anders. Vind ik dan.

Dit is wel heel erg lente..
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Leuk jurkje! Ik zou het gewoon dragen. Waarom zou je na september geen vrolijk gekleurde kleding meer mogen dragen?
I'm no hero. I put my bra on one boob at a time like everyone else
Mooie jurk. Gewoon doen. Heb je er een mooi vestje of jasje bij? Of een...... bolero?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ja, daar kon je natuurlijk de klok op gelijk zetten. Twee reacties en precies tegengesteld

Edit: inmiddels drie
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als het weer mooi is, gewoon dragen.
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Deze jurk dus
Een groen of knalroze jasje kan natuurlijk ook.
Ik vind het een mooie jurk. Gewoon inderdaad combineren met een jasje, pump en eventueel een lichte panty. Niks mis mee.
O wat een leuk jurkje. Gewoon dragen hoor.
Ik zou ook wat anders kiezen. Ik vind het een leuk en mooi jurkje maar inderdaad wel heel erg lente/zomers.
Leuk hoor! Gewoon doen! (Ik ben jaloers op iedereen die geel 'kan' dragen dus als je het kunt: doen!!)
Ik heb er een geel vestje bij in dezelfde kleur als het jurkje en zwarte pumps. Rood is inderdaad ook erg mooi erbij! Of zwart zodat het iets minder zomers is. Bedankt voor alle reacties!
quote:lionlily schreef op 29 september 2015 @ 18:15:

Leuk hoor! Gewoon doen! (Ik ben jaloers op iedereen die geel 'kan' dragen dus als je het kunt: doen!!)Ik heb nog nooit iemand gezien die geel kan dragen... op heel donkere mensen na.
Zwart erop lijkt me dan weer niks.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik vind het ook echt iets teveel voor de lente/zomer en zou wel een ander jurkje kiezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2015 @ 18:01:

Deze jurk dusAi, dat ziet er toch wel ff anders uit dan deze.

quote:jufjet85 schreef op 29 september 2015 @ 18:19:

Ik heb er een geel vestje bij in dezelfde kleur als het jurkje en zwarte pumps. Rood is inderdaad ook erg mooi erbij! Of zwart zodat het iets minder zomers is. Bedankt voor alle reacties!

Plaatje van dat vestje?

Ik zou er niets mats op dragen.
Jufjet, ik zou persoonlijk niet kiezen voor zwart, en een geel vestje erbij maakt misschien wat truttig. De rode pump, tasje en jasje vind ik wel heel mooi erbij.

Ook geen zwarte pumps
quote:nina1966 schreef op 29 september 2015 @ 18:27:

[...]

Ai, dat ziet er toch wel ff anders uit dan deze.

[afbeelding]

quote:jufjet85 schreef op 29 september 2015 @ 18:19:

Ik heb er een geel vestje bij in dezelfde kleur als het jurkje en zwarte pumps. Rood is inderdaad ook erg mooi erbij! Of zwart zodat het iets minder zomers is. Bedankt voor alle reacties!Ik vind het jurkje leuk en door het model kan het stofje nog net Maar een geel vestje erbij is echt té zomers. Ga voor een knalkleur die in de jurk zit, rood of fuchsia. Moet het geel je wél echt goed staan natuurlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2015 @ 18:30:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]Het lijkt maar is het toch echt net niet. Printje is echt anders. Printje van TO is fijner, chiquer. Denk dat dat aan de print ligt, ze hebben gewoon de mooiste uitgezocht voor dat plaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven