Mode & Beauty alle pijlers

Geen hakken meer please

05-12-2015 10:46 276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, stop alsjeblieft met het dragen van hoge hakken.

Voor een gemiddelde man als ik (1.81) is het gewoon niet zo leuk om daardoor soms kleiner te zijn dan een vrouw.

Gympen zijn toch ook mooi?
Ergo sum.
Probleem?
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 05 december 2015 @ 10:47:

Probleem?Ja, ik ben daar eerlijk in.
Ergo sum.
Zoek een vrouw die niet op hakken kan lopen.

En zeur niet zo.
Dat is al je tweede topic over dit onderwerp, of niet? Denk je ook niet dat het heel wat praktischer en economisch haalbaarder is als jij aan je zelfbeeld gaat werken in plaats van vier miljoen vrouwen te vragen om hun schoencollectie weg te gooien?
quote:hebjehaarookweer schreef op 05 december 2015 @ 10:50:

Dat is al je tweede topic over dit onderwerp, of niet? Denk je ook niet dat het heel wat praktischer en economisch haalbaarder is als jij aan je zelfbeeld gaat werken in plaats van vier miljoen vrouwen te vragen om hun schoencollectie weg te gooien?Alle beetjes helpen :-)
Ergo sum.
Dus omdat jij het problematisch vindt om kleiner te zijn dan een vrouw moeten wij onze hakken in de ban doen? Ain't gonna happen.

En nee, gympen zijn niet mooi. Niet onder outfits waar hakken over het algemeen onder gedragen worden.
Verhuis naar een ander land, daar zijn vrouwen zelfs met hakken nog altijd een stuk kleiner dan jij.
quote:hebjehaarookweer schreef op 05 december 2015 @ 10:50:

Denk je ook niet dat het heel wat praktischer en economisch haalbaarder is als jij aan je zelfbeeld gaat werken in plaats van vier miljoen vrouwen te vragen om hun schoencollectie weg te gooien?Hoezo zelfbeeld trouwens? Ik hoef het toch niet leuk te vinden?
Ergo sum.
Wat is er precies niet zo leuk aan?

( al barst t volgens mij ook van de ukkies die zelfs met stelten niet boven de 1,80 uitkomen maar soit)
Maakt ik zelf wel uit, ik vind gympen afschuwelijk.
Waarom geef je vrouwen de schuld van jouw minderwaardigheidscomplex?
quote:Nicotientje schreef op 05 december 2015 @ 10:52:

Wat is er precies niet zo leuk aan?

( al barst t volgens mij ook van de ukkies die zelfs met stelten niet boven de 1,80 uitkomen maar soit)Ja, maar zelfs die komen al in de buurt soms.
Ergo sum.
Nee gympen zijn niet mooi.
Ja daaag, geen hakken vanwege jouw minderwaardigheidscomplex?!

Misschien moet je zoiets proberen:

Zoek een vrouw die ook met hakken kleiner is dan jij. Die zijn er ook genoeg hoor!
quote:Antonius schreef op 05 december 2015 @ 10:54:

[...]

Ja, maar zelfs die komen al in de buurt soms.En wat is daar niet zo leuk aan als ze al in de buurt komen soms?
quote:prik schreef op 05 december 2015 @ 10:53:

Waarom geef je vrouwen de schuld van jouw minderwaardigheidscomplex?Dat geldt dan voor de meeste mannen hoor.
Ergo sum.
Koop deze, nooit meer een probleem.

Toch leuk, een lange vrouw? Zit je altijd net op borsthoogte, geniet van het uitzicht!

[...]

Ja, maar zelfs die komen al in de buurt soms.Je wil gewoon een klein vrouwtje? Moet ze slaafs zijn ook?

[...]

Ja, maar zelfs die komen al in de buurt soms.Ik denk dat je niet goed zoekt. Ik ben 1,63 en ik ken meer vrouwen met die lengte. Ik kom van zijn levensdagen niet in de buurt van de 1,81.
Je bent 1.81! Ik moet al hakken van 13 (!) centimeter gaan dragen wil ik net zo groot als jij zijn. Val je alleen op lange vrouwen dan?
Antonius begin nou es overnieuw en leg es uit wat er nou echt zo vervelend is aan vrouwen die soms bijna bij je in de buurt komen of zelfs langer zijn als jij.

Ik heb nog steeds geen idee.
quote:Antonius schreef op 05 december 2015 @ 10:52:

[...]

Hoezo zelfbeeld trouwens? Ik hoef het toch niet leuk te vinden?Van mij hoef je niks. Maar twee keer een topic over hetzelfde 'probleem' waarbij je de oplossing geheel buiten jezelf plaatst, maakt een lichtelijk wanhopige indruk. Ik dacht je wellicht te kunnenhelpen door je een and perspectief te bieden. Maar niet dus. Tob ze verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven