Gekrompen
zaterdag 18 juli 2020 om 12:42
Ditherfstappeltaart schreef: ↑18-07-2020 12:24Als je de wasvoorschriften gevolgd hebt zou ik de verkoper aanspreken hierop.
zaterdag 18 juli 2020 om 12:44
Ik ken dit ook, van de H&M. Heb er niets mee gedaan eigenlijk. Ik koop dus maar niet meer van de H&M.
Such fun!1
zaterdag 18 juli 2020 om 13:05
Ja dit ga ik sowieso doen. Heb het alleen nog niet eerder meegemaakt dus vind het zo vreemd.herfstappeltaart schreef: ↑18-07-2020 12:24Als je de wasvoorschriften gevolgd hebt zou ik de verkoper aanspreken hierop.
zaterdag 18 juli 2020 om 14:37
Zeker dit.herfstappeltaart schreef: ↑18-07-2020 12:24Als je de wasvoorschriften gevolgd hebt zou ik de verkoper aanspreken hierop.
Maar ik heb ook een bepaald kledingstuk dat kort uit de was komt. De eerste keer schrok ik me kapot. Maar het moet echt aan een kleerhanger drogen en dan hangt het weer uit. Heel gek. Dat heb ik nooit eerder gehad, maar met één ding dus wel. En het is altijd weer prima in vorm als het droog is.
zaterdag 18 juli 2020 om 16:12
Oh bah, dat is niet erg klantvriendelijk.
zaterdag 18 juli 2020 om 16:21
Hebben zij je niet de tip gegeven om het artikel te strijken? Dat zou ik als eerste oplossing/tip geven. Vind dat als je daar bij de klantenservice werkt wel een beetje stoffenkennis en product kennis moet hebben.
Heb je het al geprobeerd te strijken?
Ik heb er echt een hekel aan, dus ik hang het vaak zo nat mogelijk op dat scheelt een hele hoop. Een zijde of wol was programma kan volgens mij ook voor een deel helpen!
zaterdag 18 juli 2020 om 18:08
Natuurlijk niet. Ooit een tshirt gekocht die erg lang was. Na wassen kon ie net over mijn borsten
zondag 19 juli 2020 om 00:39
zondag 19 juli 2020 om 00:40
Bizar toch, ben je ermee terug gegaan naar de winkel? Wat was de oplossing vanuit de Hema?winkelfanaat schreef: ↑18-07-2020 17:53Ik heb het ook gehad met een viscose broek van de Hema. Gewoon volgens voorschrift gewassen en was zeker 10cm gekrompen.
Ik koop geen 100% viscose meer.
zondag 19 juli 2020 om 00:41
Nee volgens mij weten ze bij de klantenservice alleen de standaard dingen en als het daar iets buiten valt sturen ze het naar een andere afdeling door. Ga het morgen eerst maar eens zo nat mogelijk ophangen, hopelijk helpt dat.!NM1717 schreef: ↑18-07-2020 16:21Hebben zij je niet de tip gegeven om het artikel te strijken? Dat zou ik als eerste oplossing/tip geven. Vind dat als je daar bij de klantenservice werkt wel een beetje stoffenkennis en product kennis moet hebben.
Heb je het al geprobeerd te strijken?
Ik heb er echt een hekel aan, dus ik hang het vaak zo nat mogelijk op dat scheelt een hele hoop. Een zijde of wol was programma kan volgens mij ook voor een deel helpen!
zondag 19 juli 2020 om 07:48
Dat kan je inderdaad ook proberen! Scheelt vaak wel al een hele hoop.
Wel slecht inderdaad de ze dit bij de klantenservice niet weten. Kost ze een hoop geld aan retouren.
Ik werk zelf in de kleding en je wilt niet weten hoe vaak wij mensen terug krijgen met deze klacht. Na het strijken is het eigenlijk altijd opgelost!