Mode & Beauty alle pijlers

Gel nagellak

24-03-2013 20:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gistere voor het eerst een gel lak op mijn nagels laten zetten. Ik ben er harstikke blij mee want dit blijft ongeveer een paar weken zitten.

Er is nu bij 1 nagel dat de gel een beetje los laat en ik kan er ook een beetje met mijn nagel onder. Het randje voelt ook een beetje scherp. Het voelt echt irritant en vind het jammer dat het naar 1 dag al los laat. Zou het misschien een oplossing zijn om er zelf een topcoat over heen te lakken? Heb eigelijk totaal geen verstand van.
Ik denk niet dat het zo nog weken blijft zitten eerlijk gezegd. Ik zou teruggaan als ik jou was, en niet zelf gaan zitten priegelen.
Beetje tegenstrijdig je bericht. Eerst schrijven dat het weken blijft zitten en daarna zeggen dat het na 1 dag al los zit.

Ik zou terug gaan naar de zaak waar je hebt laten doen, lijkt me garantie?
haha ja ze zeggen dat het een paar weken blijft zitten :P

Maar het is maar bij 1 nagel! Ik zou het er nu gewoon zo af kunnen halen als ik wil bij die ene nagel.

Ik ga maar terug dan! Maar ik dacht misschien kan ik het wel oplossen met een topcoat.
haha ja ze zeggen dat het een paar weken blijft zitten :P

Maar het is maar bij 1 nagel! Ik zou het er nu gewoon zo af kunnen halen als ik wil bij die ene nagel.

Ik ga maar terug dan! Maar ik dacht misschien kan ik het wel oplossen met een topcoat.
Teruggaan. Het hoort echt langer te blijven zitten dan een dag. Ze zeggen meestal twee weken, en dat is dan vooral omdat het is uitgegroeid.
Herkenbaar. Bij mij begint het na een paar dagen af te brokkelen. Ben er inmiddels mee gestopt (en je wilt niet weten wat voor nagels je overhoudt )
Teruggaan. Ze repareert dan die ene nagel.

Heb dat ook weleens gehad met gelnagels.

Het blijft trouwens écht een paar weken zitten; die ik nu heb zit el al drie weken op, en gaat morgen eraf. Geweldig spul.
Ik heb het er eindelijk helemaal afgekregen en mijn nagels zien er echt verschrikkelijk uit. Dat wordt lakken de komende maanden...

Wat hebben jullie eigenlijk betaald voor een gel manicure?
Heb je het er zelf afgepeuterd? AI!

Het kost 20 euro; het zetten en afhalen zit allemaal in die prijs.
Hmmm waar laat de gel lak los ? Bij de nagel riem of aan de bovenkant ??

Het kan oa aan de Prep liggen ( voorbehandeling) of het niet goed aanbrengen en vrije rand insealen van de gellak .

Ik ben zelf nagelstyliste en bij mij blijft het er echt 2 weken op zitten mits ik ze correct aanbreng ..
Als je het er al af wil hebben is vijlen een optie.
Het ging aan de bovenkant los zitten en vanochtend toen ik wakker werd was de helft van de lak eraf van die ene nagel!! Ziet er echt niet uit!
Ik gebruik al jaren gelnagellak (van Shellac). Blijft inderdaad 3 weken mooi! Ik heb nog nooit een beschadiging gehad. De lak moet natuurlijk wel vakkundig aangebracht worden......

Mijn nagels lijden er beslist niet onder. Ik vind het ideaal!
Ho!! Niet vijlen!! Als het gelnagellak is, kun je die ene nagel weken in nagellakremover met aceton. De aceton lost de gellak op. Doordrenk een wattenschijfje ermee en leg dat over je nagel. Daar kun je huishoudfolie omheen doen, en het 10 min laten weken. Zodra je alles eraf hebt gehaald, kun je de gellak er met een bokkepootje afduwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven