Gel nagellak
zondag 24 maart 2013 om 20:15
Ik heb gistere voor het eerst een gel lak op mijn nagels laten zetten. Ik ben er harstikke blij mee want dit blijft ongeveer een paar weken zitten.
Er is nu bij 1 nagel dat de gel een beetje los laat en ik kan er ook een beetje met mijn nagel onder. Het randje voelt ook een beetje scherp. Het voelt echt irritant en vind het jammer dat het naar 1 dag al los laat. Zou het misschien een oplossing zijn om er zelf een topcoat over heen te lakken? Heb eigelijk totaal geen verstand van.
Er is nu bij 1 nagel dat de gel een beetje los laat en ik kan er ook een beetje met mijn nagel onder. Het randje voelt ook een beetje scherp. Het voelt echt irritant en vind het jammer dat het naar 1 dag al los laat. Zou het misschien een oplossing zijn om er zelf een topcoat over heen te lakken? Heb eigelijk totaal geen verstand van.
zondag 24 maart 2013 om 20:24
zondag 24 maart 2013 om 20:24
zondag 24 maart 2013 om 22:32
dinsdag 26 maart 2013 om 13:16
Ho!! Niet vijlen!! Als het gelnagellak is, kun je die ene nagel weken in nagellakremover met aceton. De aceton lost de gellak op. Doordrenk een wattenschijfje ermee en leg dat over je nagel. Daar kun je huishoudfolie omheen doen, en het 10 min laten weken. Zodra je alles eraf hebt gehaald, kun je de gellak er met een bokkepootje afduwen.