Mode & Beauty alle pijlers

geld kwijt?

30-08-2012 20:42 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag hier vandaag een paar topics over nelly.

Heb hier een paar dagen geleden ook iets besteld maar mijn maat was er opeens niet meer dus is de bestelling daarna geannuleerd (heb wel betaald dus).

Nu zeggen ze dat ik binnen 5 dagen het geld terug krijg maar als ik zo alle reacties lees op internet dan gaat het erg slecht met dat geld terug storten.

Belachelijk ook dat dit bedrijf niet eens een telefoonnummer heeft.

Wat denken jullie? Krijg ik ook mijn geld niet terug..

en wat als ik het niet terug krijg? Kan ik dan naar de politie stappen etc? vind dit echt niet netjes van deze website en ik bestel hier nooit meer
Kan al dat Nelly geneuzel niet allemaal in datzelfde topic ipv in 8 verschillende?
Wacht nou eerst maar eens af voordat je in de paniek schiet. Totaal nutteloos als die 5 dagen nog niet verstreken zijn.
Ja sorry had dit ook in het andere topic kunnen zeggen.

Ik schrik gewoon van zo veel slechte reacties hier over.. ik met mijn domme kop heb ik zo iets besteld zonder iets van de site af te weten
Ik zou ook never nooit kleding online bestellen als er vooraf betaald moet worden.

Dat is toch geen service.
Ja, wat is dat toch. Dat mensen zonder na te denken maar geld gaan overmaken naar een of ander vaag buitenlands bedrijf.

Dan ben je toch niet wijs?
Bij zalando gaat dit altijd goed, hun vertrouw ik ook maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt..
Bij Zalando staat waarschijnlijk WEL het logo van veilig thuiswinkelen (oid) op de site.
Ik heb dit vorig jaar daar gehad met een bikini maar gewoon netjes mijn geld terug gehad hoor. Weet alleen niet of dat nu natuurlijk nog steeds zo is.
Wel mooi op tijd het geld terug gekregen prulletje?

Ik hoop ook dat ik over 5 dagen de 65 euro terug zie!!
En zo niet een dure les
quote:FullHouse schreef op 30 augustus 2012 @ 20:53:

Bij Zalando staat waarschijnlijk WEL het logo van veilig thuiswinkelen (oid) op de site.Elke gek kan zo'n logo op zijn site plaatsen. Je moet juist checken bij de website van het keurmerk, of zij de website waar je iets wilt bestellen in hun lijst hebben staan.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik ben al tien jaar actief op internet, en koop vaak iets in het buitenland ook wel buiten de eu.

Vorige maand ben ik 2x op mijn bek gegaan, de 1e keer bij wowdeal, waar ik 2 bonnen a 25 euro heb gekocht voor mijn zus. Leuk cadeau, je kon de bonnen inleveren bij de meisjes van nu.Maar dat inleveren... dat lukt dus niet. (50 euro)

De 2e keer bij een bedrijf wat mooie aanstekers verkoopt en die staat wel overal genoemd. dom -dom - dom. ( 30 euro)

Ik heb wel aangifte gedaan, maar dat helpt geen sik.
oja (het kan erger)

mijn buurvrouw kocht, bij mijn favoriete veilingbedrijf, 2 teakkrukjes

en koos voor de tering goedkope hub-hub bezorgdienst.

Bij aankomst zaten 2 poten er niet meer onder. foutje bedankt, schade ca 175 euro.

6 maanden zuinig geweest.
Heb net een mail gekregen dat het hen speet dat het terugbetalen zo lang duurt, maar maandag of dinsdag krijg ik het geld. Dit moet ik dan nog maar aan zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven