Mode & Beauty alle pijlers

Gele kleren ?

29-04-2018 18:38 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er lang mee rondgelopen en ik voelde mij erg eenzaam want de meeste mensen vinden geel lelijk . Maar ik HOU van de kleur geel !

Ik ken bijna geen mensen die deze kleur graag dragen. Ik snap niet waarom dit zo is.

Wat vinden jullie ?
Geel is mooi of geel is lelijk ?
Dragen jullie vaak geel en zo ja : wat dan ?
Zo geel als een kanariepiet
Courage-- schreef:
29-04-2018 20:53
@ Zaza: voor jou :hug: , omdat ik hem liever hier geef. :)
Ow, vandaar die verwijzing. Dacht ik toch werkelijk echt stom te zijn relaties/vrouwen-zijn-stom/list_message ... ?start=170 :D
Dank, nogmaals !

(sorry voor het off-topic, relletje op een ander topic, niet op het stom-topic, nogal naar)
nounou
Ja, elders waren de knuffels in ene in waarde gedaald, vandaar. :P
(en nu ben ik weg hier, sorry voor verder OT)
Ik vind de meeste kleuren geel juist mooi en vrolijk. Net zelf een geel’/wit jurkje en een geel sweatcolbertje gekocht. Gisteren ook nog gele gympen voor erbij gevonden.

Geel schijnt niet bij alle mensen te staan, gelukkig bij mij wel. Ook mooi met wit, donkerblauw, zwart en grijs.
Ohja ohja ik heb laatst ook gele gympen gekocht :yes:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Okergeel! :hello:
Ik vind geel een mooie vrolijke kleur en gele kleding prachtig... Mits het je staat. Er lopen heel veel vrouwen rond in gele kleding die niet zien - of het kan ze niet schelen - dat het ze absoluut niet flatteert, of gewoon hartstikke bleek maakt. Ik kan het helaas ook niet aan.
Heel erg leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die gek is van geel :applause:

Mensen die geel lelijk vinden : dat komt dan door het model van de kleren . Bijvoorbeeld een gele hobbezakkige jurk is lelijk door het model , niet door de kleur ! Tenzij het echt een diarree gele kleur is , dan kan het ook aan de kleur liggen :-x

Ik zie soms wat oudere dames met gele onmodieuze kleren rondlopen , zo vind ik geel ook lelijk . :proud:

Mijn gele favorieten zijn mijn gele sneakers (Nike ) ze staan bij alle kleren supergaaf. Vooral bij mijn gele regenjas :flirting:
Mijn lievelingspakje is geel.

Wit met rood gestreept doet het bij mij ook goed.
https://thenewdaily.com.au/entertainmen ... ump-style/

Brigitte Macron in het licht geel, vind het een leuke kleur zo
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Doe mij maar zwart.
Bij mij staat het niet zo goed, hoewel... okergeel dan weer wel, daar heb ik wel wat dingetjes van. Ik vind het wel heel tof als mensen geel/uitgesproken kleuren dragen die goed staan. Geel is zo'n kleur die veel mensen bleek maakt, daarom ben ik een beetje anti. Maar gisteren zag ik bijvoorbeeld een vrouw met een gele jas, prachtig haar en naaldhakken. Ze was zó stijlvol en origineel, ik kon wel blijven kijken. Het ligt er voor mij dus helemaal aan of het bij je teint en karakter past.
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ney-yellow

Ik heb deze. En ben er gek op. Maar ik heb een heel donkere huid. Ik vind het bij lichte types (blanke mensen) die nog geen zontintje hebben opgedaan vaak niet mooi staan. Het maakt ze erg bleek. Dus geel vind ik mooi. Maarrrrr, alleen in de lente en de zomer en alleen als je een kleurtje hebt.

Ik draag ze met zwarte lakpumps of met deze https://www.zalando.nl/peter-kaiser-suz ... d-q11.html en een zwart jasje. Overigens gaat dat jasje vaak meteen uit op de zaak. maar ik vind blote schouders tijdens RvB vergaderingen niet netjes en dan gaat het jasje dus aan.
Geel :heart: :love: 😍
https://www.mirror.co.uk/3am/style/shop ... y-12425227
in de UK, erg in deze zomer
Ik vind het een mooie kleur, maar kom er absoluut niet mee weg.
Ik vind alle tinten geel lelijk, wil zelfs geen gele tulpen in huis. Maar als jij het mooi vindt, trek het vooral aan. Dat is het leuke van smaak, je mag het helemaal zelf weten.
Geel staat mijn nichtje van 5 echt prachtig. Ze heeft heel licht blond haar en is snel een beetje bruin door de zon. Ze heeft een gele tuinbroek met korte pijpen en staat haar prachtig.

Ik kan die kleur helaas totaal niet hebben. Witte huid met roodtinten, ik vind het geen gezicht bij mezelf, maar ik kan het bij anderen dus wel echt mooi vinden. Vooral inderdaad bij mensen met een tintje.
Ik vind geel verschrikkelijk lelijk en zou het zelf nooit dragen. Ik snap ook echt helemaal niets van die trend met knalgele regenjassen. Maar goed, als die mensen dat mooi vinden, dan trekken ze dat toch lekker aan?
Aurorus schreef:
30-04-2018 10:14
Ik vind geel verschrikkelijk lelijk en zou het zelf nooit dragen. Ik snap ook echt helemaal niets van die trend met knalgele regenjassen. Maar goed, als die mensen dat mooi vinden, dan trekken ze dat toch lekker aan?
Lekker vrolijk in de regen juist. :daisy: Het is al grauw en grijs genoeg buiten.
Ik vind het een hele mooie kleur maar het staat me helaas niet.
Ik heb een okergeel suède jasje,

Afbeelding

een gele top en dit donkerblauwe rokje met gele accenten waar ik het jasje dan weer vaak mee combineer.

Afbeelding

Ik kocht het eigenlijk nooit.. Het is niet de mooiste kleur voor me (blond, blauwe ogen), maar ik vind het zo’n leuke vrolijke kleur en een keer wat anders dan de kleuren die ik normaal draag.. Draag het wel alleen in de lente/zomer als ik een beetje bruin ben. ‘s Winters vind ik mezelf er echt te bleek voor.
Mooi jasje zeg.
Zou hem echter zelf niet kopen.
Als ik geel draag dan een beetje van mijn gezicht af, een geel tasje, broek, schoeisel.
Dan staat het nog leuk.
misz81 schreef:
30-04-2018 11:50
Ik heb een okergeel suède jasje,

Afbeelding

een gele top en dit donkerblauwe rokje met gele accenten waar ik het jasje dan weer vaak mee combineer.

Afbeelding

Ik kocht het eigenlijk nooit.. Het is niet de mooiste kleur voor me (blond, blauwe ogen), maar ik vind het zo’n leuke vrolijke kleur en een keer wat anders dan de kleuren die ik normaal draag.. Draag het wel alleen in de lente/zomer als ik een beetje bruin ben. ‘s Winters vind ik mezelf er echt te bleek voor.
Oh :love:
Waar Heb je het jasje en rokje gekocht?
whitewolves schreef:
30-04-2018 13:36
Oh :love:
Waar Heb je het jasje en rokje gekocht?
(Geel) brilletje op doen, het staat onder de kraag : Vero Moda ;-) (van het jasje dan)
nounou
Op zo'n donkere regenachtige dag als vandaag GEEL dragen :sun:

Mooi jasje misz81 !

@lilalinda: die gele kleur vind ik heel flitsend . Neigt naar verkeershesjes geelgroen fluor , niet mijn favoriet.
zazamaenade schreef:
30-04-2018 14:36
(Geel) brilletje op doen, het staat onder de kraag : Vero Moda ;-) (van het jasje dan)
Ohja ik zie het nu staan. Stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven