Mode & Beauty alle pijlers

Gele kleren ?

29-04-2018 18:38 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er lang mee rondgelopen en ik voelde mij erg eenzaam want de meeste mensen vinden geel lelijk . Maar ik HOU van de kleur geel !

Ik ken bijna geen mensen die deze kleur graag dragen. Ik snap niet waarom dit zo is.

Wat vinden jullie ?
Geel is mooi of geel is lelijk ?
Dragen jullie vaak geel en zo ja : wat dan ?
Zo geel als een kanariepiet
Julia10 schreef:
21-05-2018 11:30
Zij valt op met deze kleur jurk. Te dominant vind ik.
Ze wil teveel opvallen, bijna hysterisch .

George Clooney valt weg, er blijft niks meer over van zijn uitstraling.
George Clooney heeft tegenwoordig zonder photoshop weinig uitstraling ;)
Julia10 schreef:
21-05-2018 11:30
Zij valt op met deze kleur jurk. Te dominant vind ik.
Ze wil teveel opvallen, bijna hysterisch .

George Clooney valt weg, er blijft niks meer over van zijn uitstraling.
Mooi juist!
Lekker opvallen. Knallen ik de spotlights.
Ze mag gezien worden, ze is een mooie vrouw. Ik vind haar prachtig .
Hij is niet belangrijk.
Gelejurk schreef:
21-05-2018 11:44
Mooi juist!
Lekker opvallen. Knallen ik de spotlights.
Ze mag gezien worden, ze is een mooie vrouw. Ik vind haar prachtig .
Hij is niet belangrijk.

Vind ik ook. Maar niet op een bruiloft.
Yasna schreef:
21-05-2018 11:46

Vind ik ook. Maar niet op een bruiloft.
Mee eens.
Te aandachttrekkerig vind ik die gele jurk.

Ze heeft die aandacht helemaal niet nodig want ze is van zichzelf al een wonderschone vrouw.

Een ingetogener jurk vind ik veel mooier, mag wel mysterieus zijn, een diepe kleur, smaragdgroen of robijnrood bijvoorbeeld.

Deze gele kleur vind ik oppervlakkig en afstotend.
Julia10 schreef:
21-05-2018 11:50
Mee eens.
Te aandachttrekkerig vind ik die gele jurk.

Ze heeft die aandacht helemaal niet nodig want ze is van zichzelf al een wonderschone vrouw.

Een ingetogener jurk vind ik veel mooier, mag wel mysterieus zijn, een diepe kleur, smaragdgroen of robijnrood bijvoorbeeld.

Deze gele kleur vind ik oppervlakkig en afstotend.
Wegjaagkleur O_o
Ik heb alleen een geel cocktailjurkje. Twee paar gele pumps. En ook een paar gave gele Nikes (zonder AIR). Met rode Swoosh.
Cateautje schreef:
29-04-2018 19:01
Dan loop je erbij als een reclamezuil van Ikea. @(

:rofl:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Ik heb qua kleding het liefst zwart en grijs, maar heb nu een okergeel truitje gezien wat ik echt heel mooi vind. Heb donkere haren en een zeer licht getinte huid dus denk dat het me wel staat.

Qua meubels en spullen ben ik ook meer van zwart en antraciet, maar als ik op canvas schilder dan is warmgeel juist mijn favoriete kleur om mee te werken.

Ik associeer warmgeel/goudgeel ook altijd met warm uitziende sfeerverlichting. Vind ik erg mooi.
Het seizoen voor Okergeel is aangebroken. En het is regenjasweer. :thumbsup:

Weet iemand waar ik gele regenlaarzen kan kopen?
https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp ... E11@10.jpg
Crocs :nut:
Hier bijvoorbeeld:
https://m.zalando.nl/aigle-malouine-reg ... y-202.html

Ik ben ook een enorme fan van geel, als kind al. Staat me alleen niet. Maar de gele Nike’s dan weer wel. En ik krijg ook vaak leuke reacties op m’n gele handtas. Een zachtgeel kussentje op de bank doet ook wonderen voor m’n humeur ;)
Alles is geel momenteel, alle soorten. Afgelopen zomer was het ook al zo’n trend en die wordt nu gewoon doorgezet. Dus je kunt je hart ophalen!
Ik vind de vrouw van George Clooney erg mooi in geel. George heeft gewoon een kleur en snit pak aan waarin hij wegvalt en de combi met zijn vrouw is daardoor nog 'funester'. Nou ja, niet dat er iets mis is met een andere smaak of er niet mooi uit zien, dan kijken mensen maar de andere kant op.

Mij staat geel mooi, vooral de heldere variant. Ik krijg bij een jurk met gele strepen erin vaak complimenten.
Ik heb een tijdje geleden naar kleuren gegoogled en ben erachter dat het met de ondertoon van je huid te maken heeft. Die is bij mij eerder warm dan koel en ik heb wat contrast nodig in kleding door contrast in mijn haar/oog/huidskleur. Beige, flets oudroze, nude, bruintinten, erg zachte kleuren, sommige donkere kleuren, gemêleerde tinten en diepzwart zijn bij mij vaak niet mooi (tenzij in contrast gezet met mijn 'goede kleuren'.
Andere mensen stralen soms wel in deze kleuren.
Effen geel hoef ik niet op mijn bovenlijf te dragen, dan zie ik er ziek uit. Met een broek kom ik nog wel weg.
Afbeelding
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb überhaupt nog nooit een felle kleur gevonden die me leuk staat :biggrin:
Voor mijn gevoel staat het me kinderachtig,
helemaal in combinatie met een spijkerbroek en sneakers.

Ik draag dus eigenlijk altijd zwart of andere sombere kleuren.
Ben soms wel jaloers op mensen die met kleurrijke kleding wegkomen.
Jaa ik heb ook een gele regenjas! Lekker vrolijk als het buiten grijs is. Ik heb er gisteren nog een complimentje over gekregen.
Ik droeg vroeger vaak grijs en zwart maar inmiddels is mijn garderobe een stuk kleurrijker. Ik kan felle kleurtjes goed hebben (donker haar en geen hele lichte huid) dus heb inmiddels shirts in verschillende soorten geel, koraalrood en diepgroen. Maar ook petrol blauw vind ik heel mooi. Ik hou er dus van!
Trouwens wel eens dat het erg afhangt van je huidtype hoe mooi het staat.
Ik lijk zelf bijvoorbeeld ziek of val helemaal weg met kleuren als pastelroze, taupe en nude. Dat koop ik dus niet. Mijn blonde vriendin straalt weer in dat soort kleuren.
Ik vind geel een prachtige kleur maar helaas staat het me niet zo mooi. Het hangt er ook wel een beetje vanaf wat voor geel het is. Ik heb wel een okergele trui, die mooi staat
De kleur is helemaal goed.

Maar Crocs... Niet wat ik in gedachten had.
Ik zoek model Hunter, maar dan in het geel.
Mambo schreef:
05-09-2018 21:40
Hier bijvoorbeeld:
https://m.zalando.nl/aigle-malouine-reg ... y-202.html

Ik ben ook een enorme fan van geel, als kind al. Staat me alleen niet. Maar de gele Nike’s dan weer wel. En ik krijg ook vaak leuke reacties op m’n gele handtas. Een zachtgeel kussentje op de bank doet ook wonderen voor m’n humeur ;)
Kleur wat te flets naar mijn smaak. Het witte biesje vind ik ook niet mooi.
Geel is een kleur die bijna niemand flatteert. Alleen mooi bij een donkere huidskleur en donker haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven