Mode & Beauty alle pijlers

Gele nagels

20-06-2013 20:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk een nagelbijter al heel mijn leven. Het enige dat helpt is zorgen dat mijn nagels netjes gevijld zijn en gelakt (met een transparante lak). Maar na verloop van tijd worden ze zo geel. Ik verwijder 1 x per week/2 weken de lak en lak ze dan opnieuw. Alleen worden ze dan steeds sneller geel. Echt lelijk.

Iemand een tip wat ik daar tegen kan doen?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Eerder eraf halen en tussendoor laten luchten?

He nagels in een badje met citroensap doen?

Misschien n basecoat onder de lak doen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Goh, ik vind t al knap dat je lak zo lang blijft zitten.
Ik laat t ook wel zolang zitten. Met blanke nagellak zie je natuurlijk ook niet snel afgebladderde stukjes
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Eerst kleurloze basislak gebruiken voordat je de kleur erop smeert.
In de meeste drogisterijen heb je wel van die whitening nagellakjes, bijv van Herôme. Misschien dat je dat eens kan proberen?quote:eldiabonita schreef op 20 juni 2013 @ 21:55:

Eerst kleurloze basislak gebruiken voordat je de kleur erop smeert.In de OP staat dat ze alleen transparante lak gebruikt.
quote:dahliaa schreef op 20 juni 2013 @ 21:58:

In de meeste drogisterijen heb je wel van die whitening nagellakjes, bijv van Herôme. Misschien dat je dat eens kan proberen?

[...]

In de OP staat dat ze alleen transparante lak gebruikt.

Dan toch maar basis/grondlak proberen dan.

Of minder vaak lakken.
Basislak gebruiken onder je blanke lak! Doe ik ook altijd en heb nooit gele nagels!
Whitening nagellak afwisselen met je gewone nagellak. Die is ook transparant, dus dan zie je ook niet dat je iets anders op hebt. Hij is hooguit iets witter/ troebeler dan je normale. Enne, inderdaad een basecoat gebruiken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven