Mode & Beauty alle pijlers

Gellak nagellak pakket

09-07-2013 13:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

Ben benieuwd wat jullie ervaring is met gellak? Wil graag zo'n pakket met een lamp aanschaffen voordat ik op 1 augustus op vakantie ga, maar er zijn zo veel merken en verschillende prijzen dat ik niet weet wat de beste is..

Alvast bedankt!

Groetjes Robin
http://www.ebay.com/itm/G ... ain_0&hash=item4d0d1b896d

Bv deze. Op het kussentje moet je dan nog aceton doen.

Denk dat ik daar toch het geduld niet voor heb.
Ik heb inderdaad wel eens geprobeerd te weken, maar enig idee hoe je nagelriemen eruit zien na een beetje weken met aceton?

Ik zou ook niet weten waarom je het eraf zou willen halen. Als t half los laat is is uitgegroeid, ruw ik t op, vijl ik het er bijna af en ontvet en gel weer opnieuw. Vijl t er eigenlijk nooit helemaal af, maar het moet wel kunnen..

En wat ik doe moet ook al echt met beleid want je zit er met veilen zó doorheen.

Ik gebruik trouwens de Emmi-easy UV polish. Icm de lamp dreamnails professionell.
Oké, dat was totaal de verkeerde smiley erbij haha!
Kwam via facebook op gellak nagels, lovelak heet het en heb een try out pakket aangeschaft, gisteren ontvangen en gelijk mee aan de slag gegaan!

Nu naar het strand en kijken hoe lang het blijft zitten en of ik het er ook ooit weer afkrijg..

Fijne dag!

Foto nagels
Heb vanochtend de gellak verwijderd vanwege uitgroei. Dit ging erg lastig moet ik zeggen. Heb eerst een watje nat gemaakt met de gelak remover, maar er bleef nog veel achter na 10 minuten weken. Dus daarna nog even met een veil de restanten weggehaald.

x Robin
Dat is snel he? Daar ben ik ook bang voor, dat je vanwege de uitgroei toch geen drie weken haalt met die nagels en dan heeft die gellak ook weinig zin.

Ik blijf maar gewoon lakken.
Mijn (originele) shellac zit echt 3 weken waarvan de laatste dagen van de derde week niet meer mooi omdat er teveel uitgroei is en het gaat dan afbladderen bij de uitgroei.

Die op mijn tenen zit ongeveer al een maand perfect.

Ik ben fan van shellac en laat het zetten bij een goede nagelstudio die niet met nep werkt.

Het is wel prijzig en als je erg bent van om de zoveel dagen een ander kleurtje zou ik het zeker niet doen maar het blijft zo mooi zitten, chipt niet, het blijft glanzen en mijn nagels groeien er mooi door.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Helemaal eens sprokkelenentje, na 2 dagen heb ik het wel gehad met dezelfde kleur ;)
oeps, weken...
Ik heb het nu 2 keer laten doen door een nagelstylist. Zij werkt met O.P.I. en ik vind het geweldig!

Het enige nadeel is dat zij het eraf vijlt dus na de 2e keer had ik op dag 1 al een nagel gebroken... en nu een week later zijn er 3 gebroken.

Is het gebruikelijk dat salons het eraf vijlen? Of doen ze het ook weleens anders?
Bij mij wordt het er niet afgevijld. De lak wordt eraf geweekt. En de nagels worden mooi glad gemaakt met een soort "sponsblokje".

Mijn nagels blijven juist erg mooi en groeien harder dan ooit. Ik gebruik wel regelmatig nagelriemolie en een goede handcrème.
Ik haak even in op een iets ouder topic.

Ieder merk heeft een eigen werkwijze, je kunt niet alle gel polish over een kam scheren.

Voor Shellac hoef je de eigen nagel enkel eventjes te bufferen. Je hoeft dus van de eigen nagel niks echt op te ruwen.

Je moet dan een voorbereider gebruiken, base coat, 2 kleurlagen en dan de toplaag.

Goed aanbrengen is inderdaad belangrijk. Als ik op internet foto's zie van hoe mensen het zelf lakken , vaak zit het er echt niet zo mooi op.

Voordeel van naar de salon gaan is toch dat je keuze hebt uit veel kleuren, en je niet zelf aan de gang hoeft.

Voor een complete set met alle benodigdheden ben je toch al gauw 300 euro kwijt, om wat keuze te hebben uit kleuren.

Met shellac kun je layeren, de kleuren combineren om een leuke combi te krijgen.

Bij het product verwijderen is het echt niet de bedoeling dat ze door vijlen op je eigen nagel.

Bij shellac is het inderdaad even open vijlen en afweken.
schijnt belangrijk te zijn om je vingers in te vetten met vaseline.. wat je ook gebruikt om de gellak af te weken; het blijft troep voor je huid.

Trouwens voor de geïnteresseerden:zag deze actie voorbij komen, nog steeds duur maar in ieder geval geen ¤300 zoals hierboven staat..

http://www.lovelak.nl/i_love_fashion_news_zomeractie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven