Gemillimeterd haar blonderen
vrijdag 11 november 2016 om 11:34
Hallo,
Binnenkort ga ik mijn haar weer millimeteren. Nou lijkt het me leuk om dan platinablond te gaan.
Maarrr.. Nou kan ik me voorstellen dat je dit met enige regelmaat moet doen omdat je uitgroei heel snel ziet. Kan natuurlijk ook een voordeel zijn; stel het is niet mooi ben je er zo weer vanaf.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Om nou elke week naar de kapper te gaan wordt me te gek, en te duur!!
Binnenkort ga ik mijn haar weer millimeteren. Nou lijkt het me leuk om dan platinablond te gaan.
Maarrr.. Nou kan ik me voorstellen dat je dit met enige regelmaat moet doen omdat je uitgroei heel snel ziet. Kan natuurlijk ook een voordeel zijn; stel het is niet mooi ben je er zo weer vanaf.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Om nou elke week naar de kapper te gaan wordt me te gek, en te duur!!
vrijdag 11 november 2016 om 11:46
vrijdag 11 november 2016 om 11:49
vrijdag 11 november 2016 om 11:49
quote:Marana_ schreef op 11 november 2016 @ 11:46:
Ik heb het heel even heel kort gehad (maar niet gemillimeterd) en heel blond, en ik vond het te lastig. Ik blondeerde toen zelf want het maakte mij niet uit dat het haar toen niet zo gezond was, hield het toch kort.
Na een paar maanden laten uitgroeien en toch een andere kleur genomen.Welke haarkleur heb je van jezelf en welke verf gebruikte je om te blonderen?
Ik heb het heel even heel kort gehad (maar niet gemillimeterd) en heel blond, en ik vond het te lastig. Ik blondeerde toen zelf want het maakte mij niet uit dat het haar toen niet zo gezond was, hield het toch kort.
Na een paar maanden laten uitgroeien en toch een andere kleur genomen.Welke haarkleur heb je van jezelf en welke verf gebruikte je om te blonderen?
vrijdag 11 november 2016 om 12:05
vrijdag 11 november 2016 om 12:17
Ik heb het vroegah ook gedaan toen ik iets van 20 was. Stond best leuk. Ik vond de uitgroei niet zo'n probleem; dat gaf er wat contrast aan. Ik heb nl best een licht gezicht, en met helemaal blond was het allemaal best vaal. Nu heb ik een wat ouder hoofd, en zou ik het niet meer doen; dan moet je toch wel snel wat meer in de weer met make-up om vriendelijk, vrouwelijk over te komen. Vind ik teveel gedoe (ook omdat ik vaak middagdutjes doe).
vrijdag 11 november 2016 om 12:20
vrijdag 11 november 2016 om 13:34
quote:calvijn1 schreef op 11 november 2016 @ 13:30:
Waarom zou je als vrouwzijnde in godsnaam je haar millimeteren
Waarom (in godsnaam?!, moet dat?) niet???
Edit; oja vrouwen moet lang weelderig hebben anders zijn ze niet vrouwelijk natuurlijk. Vrouwen met kort haar zijn praktische mutsen en zo en eigenlijk geen vrouw....
Waarom (in godsnaam?!, moet dat?) niet???
Edit; oja vrouwen moet lang weelderig hebben anders zijn ze niet vrouwelijk natuurlijk. Vrouwen met kort haar zijn praktische mutsen en zo en eigenlijk geen vrouw....
vrijdag 11 november 2016 om 13:35
Geloof niet dat dat de vraag was.
Maar, omdat ik niet de beroerdste ben, het is tenslotte bijna weekend, toch een antwoord: omdat dat heel mooi kan staan en reuze makkelijk is.
Verder voor TO: kunt denk ik gewoon zelf aan de slag, maar pas aub met de tijden, te lang geeft blaren.
Geloof niet dat dat de vraag was.
Maar, omdat ik niet de beroerdste ben, het is tenslotte bijna weekend, toch een antwoord: omdat dat heel mooi kan staan en reuze makkelijk is.
Verder voor TO: kunt denk ik gewoon zelf aan de slag, maar pas aub met de tijden, te lang geeft blaren.
vrijdag 11 november 2016 om 13:46
Hou er wel rekening mee dat blondering kanariegeel uit kan slaan. Indola en Wella hebben prachtige pasteltinten die geel heel mooi weg kunnen werken.
Wàt duurdere tubes. Maar je hebt maar heel weinig nodig bij zulk kort haar.
Dan kun je ook gewoon huismerk blondering kopen. De tint komt dan toch wel goed
Wàt duurdere tubes. Maar je hebt maar heel weinig nodig bij zulk kort haar.
Dan kun je ook gewoon huismerk blondering kopen. De tint komt dan toch wel goed
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
vrijdag 11 november 2016 om 14:07
Heel simpel; het staat me goed en het geeft een heerlijk vrij gevoel.
Lang haar staat me gewoonweg minder goed dan kort
en zolang ik er het hoofd nog voor heb: why not?
Of moeten we het ons altijd maar aantrekken van wat anderen mensen misschien niet mooi zullen vinden? Altijd rekening houden met de smaak van anderen? Wat zal je je dan opgesloten voelen..!
Of moeten we het ons altijd maar aantrekken van wat anderen mensen misschien niet mooi zullen vinden? Altijd rekening houden met de smaak van anderen? Wat zal je je dan opgesloten voelen..!
vrijdag 11 november 2016 om 14:09
quote:slay schreef op 11 november 2016 @ 14:07:
[...]
en zolang ik er het hoofd nog voor heb: why not?
Of moeten we ons altijd maar aantrekken van wat anderen mensen misschien niet mooi zullen vinden? Altijd rekening houden met de smaak van anderen? Wat zal je je dan opgesloten voelen..!+1
[...]
Of moeten we ons altijd maar aantrekken van wat anderen mensen misschien niet mooi zullen vinden? Altijd rekening houden met de smaak van anderen? Wat zal je je dan opgesloten voelen..!+1
vrijdag 11 november 2016 om 16:50
Waarom zou je als vrouwzijnde in godsnaam je haar millimeterenOmdat het praktisch is (en bij velen goed staat). Zo vanuit je bed aankleden en naar beneden zonder je zorgen te maken over je kapsel, want het zit altijd. Met gemillimeterd haar hoef je dus ook niet per se te douchen 's morgens, maar kun je dat 's avonds doen.
Waarom zou je als vrouwzijnde in godsnaam je haar millimeterenOmdat het praktisch is (en bij velen goed staat). Zo vanuit je bed aankleden en naar beneden zonder je zorgen te maken over je kapsel, want het zit altijd. Met gemillimeterd haar hoef je dus ook niet per se te douchen 's morgens, maar kun je dat 's avonds doen.
vrijdag 11 november 2016 om 17:10
quote:RegalPrinces schreef op 11 november 2016 @ 16:50:
[...]
Omdat het praktisch is (en bij velen goed staat). Zo vanuit je bed aankleden en naar beneden zonder je zorgen te maken over je kapsel, want het zit altijd. Met gemillimeterd haar hoef je dus ook niet per se te douchen 's morgens, maar kun je dat 's avonds doen.Dat laatste kan met lang haar ook hoor. Je hoeft niet iedere dag te wassen.
[...]
Omdat het praktisch is (en bij velen goed staat). Zo vanuit je bed aankleden en naar beneden zonder je zorgen te maken over je kapsel, want het zit altijd. Met gemillimeterd haar hoef je dus ook niet per se te douchen 's morgens, maar kun je dat 's avonds doen.Dat laatste kan met lang haar ook hoor. Je hoeft niet iedere dag te wassen.