Getinte dagcreme
vrijdag 11 maart 2011 om 23:28
zaterdag 12 maart 2011 om 08:43
zondag 13 maart 2011 om 13:22
zondag 13 maart 2011 om 15:14
Ik zal het laten weten.
Ik hoop dat de tint goed is. Ik ben nu (begin maart) wel op mn allerwitst (ik geef bijna licht) en heb een tint gekocht die nu nog iets te donker is. Ten eerste hadden ze niet lichter, ten tweede blijf ik niet zo wit als ik nu ben. Met twee middagen zon heb ik wel een beginnend kleurtje.
Voor die 2,50 euro kon ik t wel proberen.
Ik hoop dat de tint goed is. Ik ben nu (begin maart) wel op mn allerwitst (ik geef bijna licht) en heb een tint gekocht die nu nog iets te donker is. Ten eerste hadden ze niet lichter, ten tweede blijf ik niet zo wit als ik nu ben. Met twee middagen zon heb ik wel een beginnend kleurtje.
Voor die 2,50 euro kon ik t wel proberen.
zaterdag 26 maart 2011 om 14:53
Ik gebruik een zwarte tube van de Hema, er staat foundation op maar het is meer een getinte dagcreme. Ze zijn er in 3 varianten. Radiant, soft finish en mat finish. Verder elk in 3 tinten. Ik zelf heb de radiant finish in tint 2. Ik krijg zo vaak complimentjes over mijn mooie huid (als in fris en stralend= radiant) ( dus niet over mijn mooie foundation..) dat het echt een blijvertje is geworden. Ik smeer eerst een serum en dan de "foundation". Bovendien zit er een spf 15 in en vitamine A,C,E. Ook fijn in een tube dus niet met je vingers in een potje oid. Misschien het proberen waard voor anderen.