Mode & Beauty alle pijlers

Gezicht harsen

02-01-2010 10:19 40 berichten
Goedemorgen,

Gisteravond heb ik weer eens mijn bovenlip geharst met strips van de kruidvat. Na het harsen meteen met een bijbehorend doekje eroverheen en toen ben ik gaan slapen.

Word ik net wakker: de rand van mijn bovenlip is wat dik en rood en mijn bovenlip 'trekt' een beetje. Ziet er in ieder geval niet uit..weet iemand hoe ik dit nu het beste kan behandelen en hoe snel dit wegtrekt (date vanavond! Had eerder geen tijd om te harsen anders had ik dat gedaan)

nu zie ik eruit alsof ik een botoxlip heb en dat is niet de bedoeling haha
Ik heb nog wel een coverstick(soort potlood) en moeders zegt nog een soort lippenstift coverspul te hebben. Maar ik houd goede hoop: volgens

haar is het al wat minder..ik kan me herinneren dat ik de vorige keer na het harsen (de volgende ochtend) nergens last van had..
Ik probeerde zonet camouflagestick/foundation alleen je zag de rode vlek er nog doorheen en doordat dit wat schraal was (heb er inmiddels alweer vaseline op) zag je dit goed zitten..

hmm..heb nog anderhalf uur
Alle reacties Link kopieren
ojee en hoe is het afgelopen?
o wacht ik zie dat je nu nog anderhalf uur hebt! hmm maar valt het nog erg op zonder makeup? Je moeder zei toch dat het wat was weggetrokken?
Tip voor de volgende keer: haar op je bovenlip bleken. Dat is veel minder belastend voor je huid. Bovendien krijg je ook geen last van ingegroeide haartjes.

En voor nu: veel succes. Probeer een beetje in het donker te zitten, in veel cafés en restaurants zie je er door het gedimde licht veel beter uit dan zo voor de badkamerspiegel.

Verder geen tips helaas.
Het is wel wát weggetrokken (het is een stukje kleiner geworden)..maar helaas zit er nog een flinke vlek. Ik ga het nogmaals proberen te verhelpen en anders..afzeggen maar denk ik
Afzeggen? Dat zou ik niet doen. Kun je niet zeggen dat je een allergische reactie hebt gekregen op een nieuwe creme, of zoiets?
Als je een pigmentsnor wilt vermijden, moet je de komende tijd niet gaan zonnebanken. Je huid moet zich eerst goed herstellen. En inderdaad: bleken of ontharen met een touwtje zijn minder belastend voor je huid.
ja ik snap het op zich wel, als je het echt niet redelijk goed wegkrijgt dat je het af wil zeggen wel balen :(

zeg gewoon bv dat je je erg ziek voelt (grieperig ofzo..), dat je hoopte dat het minder zou worden maar dat het alleen maar erger is geworden en hem ook niet aan wil steken, maar dat je heel graag snel afspreekt?
Ik heb nu foundation, poeder én camouflagestick op en de vlek lijkt meer bruinig, valt mij nog meer op (volgens mijn moeder valt het wel iets minder op, maar je ziet het nog wel).

Maar ik had tegen hem gezegd dat ik rode vlekken in mijn gezicht had door een creme.. (je moet wat) en stel ik ga nu toch; dan kom ik straks aan en dan ziet hij welgeteld 1 vlek en nog boven mijn lip ook, dat vind ik niet mooi haha!
Ladies ik ga nu, jullie horen hoe het was!
Veel plezier!
ben benieuwd hoe het was, hoop dat het leuk was! (was het een eerste date of kende je m al aardig?)
Ik kende hem al wel, maar niet super goed. Het was super! (en laat haha). Het klikte zo goed en hij is erg leuk! Hij vond kennelijk hetzelfde (nouja nog meer geloof ik) want nu zijn we 'samen' :-) hij maakte zich helemaal niet druk om die vlek en ik daardoor ook minder.

Het is overigens al wel kleiner en lichter maar de vlek zit er nog steeds. Goede hoop dat dit wegtrekt want ik moet vanavond werken
jeej goed gedaan !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven