Mode & Beauty alle pijlers

Gezichtbehandeling slappe huid

08-05-2021 15:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ben ik halverwege de 40 en mijn gezicht gaat hangen, of nouja het hangt al eigenlijk. Na een half uur mijn gezicht te hebben geinspecteerd met spiegels, concludeer ik dat de zijkant hangt, ik hamster wangen heb en een beginnende onderkin :( zucht...het resultaat van een niet heel gezond leven en wat dna.

Ik moet er iets aan gaan doen. Wie heeft goede ideeen/ervaringen?

al googlend kwam ik op een paar mogelijkheden maar ben bang voor gebakken lucht.

-Mesotherapie (topic hier op viva is te oud om te openen.)

-Lasertherapie klinkt interessant maar is dat het ook? alsook Ul therapie

-Thermage, tsja ik weet niet..

etc

Ik laat liever niet snijden of fillers plaatsen.

dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Aan 3 behandelingen clearlift laser heb ik wel veel gehad. Het resultaat is na de 1x heel subtiel, maar na 3 behandelingen zag ik op foto's wel verschil. Strakkere huid, opgefrist, kleinere poriënen en scherpere kaaklijn.

Ik heb aan het overwegen om het weer te doen, nu een paar jaar geleden. Ik heb oa gekeken op de website van dr. Frodo
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ik jou was gewoon een kliniek of huidtherapeut zoeken waar je vertrouwen in hebt, en op consult gaan. Het is een beetje moeilijk in te schatten wat voor jou het beste zou zijn.
Hou in gedachten dat er maar weinig van dit soort behandelingen gedegen wetenschappelijk onderzoek achter zich hebben staan.
Ik denk dat het enige dat echt zeker weten gaat helpen, toch snijden is.
Alle reacties Link kopieren
Clearlift laser (Pixel Co2) wordt gemaakt door Alma Laser, die hebben wel PDFs met klinisch onderzoek op hun website maar ik ga niet allemaal door: https://almalasers.nl/klinisch-onderzoek/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Viva-amber! fijn dat je veel gehad heb aan de clearlift laser.
Hoelang denk je dat het resultaat is geweest? die volle paar jaar?

Ik zal de pdf- jes van Alma gaan bekijken, hoop tekst zag ik al..

Vind dr. Frodo touwens een bijzondere naam voor een kliniek, al ziet hij er niet uit als een hobbit :D
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies hoe lang ik er iets aan heb gehad. Ik denk een jaar of 2-3. Ik heb daarna nog wel een filler onder het oog gehad 2x en nu al 4-5 jaar niets meer laten doen. Ik wil geen filler meer, maar laatst dacht ik laat ik 1000 op zij zetten voor die laser. Ik was er erg tevreden over. Ik zou nu bijna 10 jaar later, denk ik wel kiezen voor 5 behandelingen ipv 3. Ik ben ook weer 10 jaar ouder.

Ik ben toen niet naar dr. Frodo gegaan, maar naar een bedrijfje in Utrecht, maar die gasten waren een beetje vaag en zitten nu ergens in Zwitserland. Dr. Frodo staat goed bekend en lijkt mij betrouwbaar en ook een redelijke prijs.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
JufJoke, Ik vind het fijn om alvast te kijken wat er zoal is en ook om wat echte ervaringen te lezen ipv voor en na foto's te zien die waarschijnlijk niet realistisch zijn.
Consult ga ik tzt uiteraard doen, iemand ervaring met een kliniek in Den Haag eo?

Snijden vind ik zo rigoreus klinken, maar wellicht valt het mee.. ik ga me wat meer verdiepen erin.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel goed, dik 2jr profijt ervan. merk je dat je huid anders is dan voor de behandelingen?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
08-05-2021 15:45
Aan 3 behandelingen clearlift laser heb ik wel veel gehad. Het resultaat is na de 1x heel subtiel, maar na 3 behandelingen zag ik op foto's wel verschil. Strakkere huid, opgefrist, kleinere poriënen en scherpere kaaklijn.

Ik heb aan het overwegen om het weer te doen, nu een paar jaar geleden. Ik heb oa gekeken op de website van dr. Frodo
Klinkt interessant maar hoeveel kost zoiets en om de hoeveel maanden moet je zo''n behandeling weer laten uitvoeren?
Alle reacties Link kopieren
Huis vooral opgefrist, minder porien, gladder, stakker rond de kaaklijn. Je hebt geen down time, dus geen rode plekken, geen schilfers, alleen wat extra bescherming nodig voor de zon. De collageen heeft een paar weken nodig om op te bouwen. Het duurt even voor je resultaat ziet.

Het was toen wel duur. Dr. Frodo heeft volgend mij 5 behandelingen voor rond de 1000. Hoe lang je het blijft zien hangt denk ik ook af van je levensstijl en huidconditie. Ik denk dat je er minimaal een jaar mee kan doen en max. denk ik 2-3.

Je zou tussendoor een onderhoudsbehandeling kunnen doen bijv elke 6 of 8 maanden, 1 behandeling kost 250.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Viva-Amber ik heb echt wat aan je verhaal, fijn!
Zou jij het zomers doen of pas in het najaar? Ze zeggen wel dat het jaarrond kan maar er is idd wel betere zonbescherming nodig. Fijn ook dat er geen downtime is.

Nog wat meer gelezen over Mesotherapie, klinkt goed maar ik denk te weinig liftend effect voor mij.

Zijn er nog meer mensen met huidtherapie ervaringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven