Mode & Beauty alle pijlers

Glimmend hoofd

04-02-2016 16:34 9 berichten
Ik heb heel erg last van een glimmend voorhoofd. Ik poeder mijn gezicht dagelijks af maar dat blijft nooit lang zitten. Een matte foundation zo misschien voor andere een optie zijn... Niet voor mij. Als ik dat dagelijks gebruik zit ik binnen no-time vol met puisten. Er zijn genoeg poeders die vanalles beloven maar ik wil liever de mening van andere horen voordat ik ergens geld aan uit geef.

Iemand goede ervaringen/tips?
Alle reacties Link kopieren
Dit werkt bij mij heel goed:

http://www.paulaschoice.n ... rosponger-technology.html
Ik gebruikte op ijdele dagen (normaal shine ik on like a crazy diamond na een bepaald tijdstip ) ik een primer, gewoon van de Hema.

En ik had spul van de mac, een soort poeder die een foundation werd.

En poeder je bij?

En reinig je s avonds goed? Ik heb zo'n reinigingsborstel en dat is toch wel lekker.
Je kunt de primer van benefit gebruiken. Ik gebruik deze zelf en is echt heel fijn. Je kunt deze voor je foundation aanbrengen maar ook erna en eventueel later nog extra aanbrengen wanneer het nodig is.
Misschien helpt een matterende dagcreme? Ik weet zo uit m'n hoofd even niet welk merk er zo eentje verkoop maar ze bestaan. En elke week een maskertje? Ik gebruik om de zoveel dagen een masker van Garnier, die verkopen ze in twee zakjes die aan elkaar zitten. Helpt tegen puistjes maar deze matteert ook.
Mac. Ik heb van nature ook een slechte huid. Maar van mac (wel alleen online te koop) kan ik alles verdragen. Heb geen puistjes meer gehad sindsdien en voor mij de perfecte foundation (oa voor rode vlekjes bij mij).

Maar glimmende huid werkt het vast ook prima tegen.
quote:creed schreef op 04 februari 2016 @ 16:39:

Dit werkt bij mij heel goed:

http://www.paulaschoice.n ... rosponger-technology.htmlGebruik je dat gewoon zo of in combinatie met make up?
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Kijk eens op de blog van Jetske Ultee. Zij is dermatoloog en schrijft wat je kan doen bij een vettende glimmende huid en hoe je pukkels of irritaties voorkomt
quote:karen28 schreef op 04 februari 2016 @ 17:48:

[...]

Gebruik je dat gewoon zo of in combinatie met make up?

Ik gebruik het zonder make-up. Ik gebruik allen oog make-up.

Het kan ook over je zonnebrand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven