Gloria by Cacharel
zondag 30 januari 2011 om 02:24
Een heerlijk luchtje had ik in mijn tiener jaren 1 van mijn 1e ?dure?luchtjes naast de altijd en eeuwige (maar wel lekkere) Chippie parfum (wat overigens niet meer bestaat!)........weet nog precies hoe de verpakking en het flesje er uit zagen, alleen de naam niet!
Tervergeefs in alle parfumerieen op zoek geweest, aan de dames die er werken uitgelegd hoe de verpakking en t flesje er uit zag. Helaas niemand wist het!
Tot ik gisteravond in bed lag en het mij plots te binnen schoot! Gloria van Cacharel! Vandaag mindere parfumerieen bezocht maar helaas nergens hadden ze het!
Weet iemand of deze nog bestaat?
Tervergeefs in alle parfumerieen op zoek geweest, aan de dames die er werken uitgelegd hoe de verpakking en t flesje er uit zag. Helaas niemand wist het!
Tot ik gisteravond in bed lag en het mij plots te binnen schoot! Gloria van Cacharel! Vandaag mindere parfumerieen bezocht maar helaas nergens hadden ze het!
Weet iemand of deze nog bestaat?
zondag 30 januari 2011 om 02:44
http://lmgtfy.com/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.