Glossy Box - wie?
maandag 20 februari 2012 om 15:29
maandag 20 februari 2012 om 15:31
maandag 20 februari 2012 om 15:56
quote:no___ schreef op 20 februari 2012 @ 15:51:
Janna, heb jij nu 3 boxen?
De webpagina's van de Glossybox en de Beautybox zijn vrijwel identiek. Ik zag dat het geld van mijn rekening ook bij beide boxen door hetzelfde bedrijf werd afgeschreven. Hmmm...
Nee, dat nog net niet...
Ik heb de Glossybox en dan nu 1 malig 3 maanden de Truly Yours.
Janna, heb jij nu 3 boxen?
De webpagina's van de Glossybox en de Beautybox zijn vrijwel identiek. Ik zag dat het geld van mijn rekening ook bij beide boxen door hetzelfde bedrijf werd afgeschreven. Hmmm...
Nee, dat nog net niet...
Ik heb de Glossybox en dan nu 1 malig 3 maanden de Truly Yours.
maandag 20 februari 2012 om 15:58
quote:no___ schreef op 20 februari 2012 @ 15:51:
De webpagina's van de Glossybox en de Beautybox zijn vrijwel identiek. Ik zag dat het geld van mijn rekening ook bij beide boxen door hetzelfde bedrijf werd afgeschreven. Hmmm...Wat is dan het verschil tussen beide boxen? (of wat verwacht je dat het verschil zal zijn?)
De webpagina's van de Glossybox en de Beautybox zijn vrijwel identiek. Ik zag dat het geld van mijn rekening ook bij beide boxen door hetzelfde bedrijf werd afgeschreven. Hmmm...Wat is dan het verschil tussen beide boxen? (of wat verwacht je dat het verschil zal zijn?)
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 20 februari 2012 om 16:39
quote:jas schreef op 20 februari 2012 @ 15:58:
[...]
Wat is dan het verschil tussen beide boxen? (of wat verwacht je dat het verschil zal zijn?)
Ik heb erheen gemaild om te vragen of ze iets met elkaar te maken hebben, maar dat schijnt niet zo te zijn en ze gaven ook aan dat de producten dus niet hetzelfde zijn.
Edit; Ik heb dus Beautybox gemaild om te vragen of ze hetzelfde zijn.
[...]
Wat is dan het verschil tussen beide boxen? (of wat verwacht je dat het verschil zal zijn?)
Ik heb erheen gemaild om te vragen of ze iets met elkaar te maken hebben, maar dat schijnt niet zo te zijn en ze gaven ook aan dat de producten dus niet hetzelfde zijn.
Edit; Ik heb dus Beautybox gemaild om te vragen of ze hetzelfde zijn.
maandag 20 februari 2012 om 18:42
Ik denk dat ik voor de beautybox ga. Janna als ik wat binnen heb post ik het hier, kun je zelf zien of Truly Yours of de Beautybox beter bevalt (en ik ook andersom dus) 
Zal als ik het nu aanvraag, ik nog meedoen met de eerste box?
Edit: besteld! En er staat niets over dat de box al is uitverkocht... ben heel benieuwd haha!
Zal als ik het nu aanvraag, ik nog meedoen met de eerste box?
Edit: besteld! En er staat niets over dat de box al is uitverkocht... ben heel benieuwd haha!