Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Oei wat een slecht topic voor mij!!

Is die beautybox ook met CC?
oh pardon, zie het al staan!

Eenmalige machtiging, CC en Ideal!
Ja lipgloss. *lampje gaat aan*. Vorige week heb ik mijn make-up produkten uitgezocht/weggegooid. Er zat 22 jaar oud spul tussen. Dus ik hoop ook op wat nieuwe make-up. Dus in een vlaag van: help ik moet wat nieuwe spullen heb ik me ook aangemeld.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
De box wordt bij mij met PostNL bezorgd. Ze hebben het van Glossybox maar over SelektVracht idd, maar dat is bij mij dus niet zo.

En je krijgt een e-mail als je box met verzonden is, dus dat is ook wel handig.

De box wordt verstuurd in de week van 20 februari, volgens de FB pagina van Glossybox.
En weet iemand nou al welke merken er in die Beauty Box zitten? En die start in maart, toch?
En er zijn er nog veel meer! Dames wat doen jullie me aan haha

Truly Yours, iemand bekend mee?
quote:valerie__ schreef op 20 februari 2012 @ 15:38:

Truly Yours, iemand bekend mee?Nee, maar wat ik op internet heb gezien maakt mij niet echt enthousiast. Echt mini-verpakkingen.
Truly Yours werd ik ook totaal niet warm van!
quote:valerie__ schreef op 20 februari 2012 @ 15:38:

Truly Yours, iemand bekend mee?

Je kon daar 3 boxen (3 maanden) voor ¤35,- bestellen en dat heb ik gedaan. 1e zal binnenkort komen. Daarna stopt het automatisch.

Maar ik vrees idd dat het de minste van de 3 is...
Maar aangezien het allemaal vrij nieuw is zal de concurrentie met elkaar best groot zijn. Als ze dan ook extra grote/leuke dingen erin doen daarom...
Bij de Truly Yours box spreken me de produkten van Elizabeth Arden en de makeup store wel erg aan, rest niet zo.
Janna, heb jij nu 3 boxen?

De webpagina's van de Glossybox en de Beautybox zijn vrijwel identiek. Ik zag dat het geld van mijn rekening ook bij beide boxen door hetzelfde bedrijf werd afgeschreven. Hmmm...
quote:KatVonDee schreef op 20 februari 2012 @ 15:41:

Truly Yours werd ik ook totaal niet warm van!

Ik ook niet.

De BlendBox lijkt me dan wel weer leuk. Maarja, ik heb er al 2
quote:no___ schreef op 20 februari 2012 @ 15:51:

Janna, heb jij nu 3 boxen?

De webpagina's van de Glossybox en de Beautybox zijn vrijwel identiek. Ik zag dat het geld van mijn rekening ook bij beide boxen door hetzelfde bedrijf werd afgeschreven. Hmmm...

Nee, dat nog net niet...

Ik heb de Glossybox en dan nu 1 malig 3 maanden de Truly Yours.
Maar ik mag er echt maar 1 tegelijk straks. Zo goedkoop is het namelijk ook weer niet.
quote:no___ schreef op 20 februari 2012 @ 15:51:

De webpagina's van de Glossybox en de Beautybox zijn vrijwel identiek. Ik zag dat het geld van mijn rekening ook bij beide boxen door hetzelfde bedrijf werd afgeschreven. Hmmm...Wat is dan het verschil tussen beide boxen? (of wat verwacht je dat het verschil zal zijn?)
Ik heb er nu 2, maar wil straks wel een keuze gaan maken.
De blendbox wordt pas in april verstuurd las ik en zal door de brievenbus passen.
Bij de blendbox zijn het echt samples. Bij de beautybox/glossybox zijn het grotere producten.
Ik denk dat ik over 3 maanden ook ga kijken hoe de BeautyBox is, of dat dat hier door jullie verhalen wel duidelijk wordt. En anders hou ik het of bij de Glossybox. (of zeg ik die ook weer op.) Ik ga er in ieder geval echt maar 1 nemen.
quote:jas schreef op 20 februari 2012 @ 15:58:

[...]

Wat is dan het verschil tussen beide boxen? (of wat verwacht je dat het verschil zal zijn?)

Ik heb erheen gemaild om te vragen of ze iets met elkaar te maken hebben, maar dat schijnt niet zo te zijn en ze gaven ook aan dat de producten dus niet hetzelfde zijn.

Edit; Ik heb dus Beautybox gemaild om te vragen of ze hetzelfde zijn.
Ik denk dat ik voor de beautybox ga. Janna als ik wat binnen heb post ik het hier, kun je zelf zien of Truly Yours of de Beautybox beter bevalt (en ik ook andersom dus) :D

Zal als ik het nu aanvraag, ik nog meedoen met de eerste box?

Edit: besteld! En er staat niets over dat de box al is uitverkocht... ben heel benieuwd haha!
Die beautybox komt pas per maart toch? Dan denk ik dat je nog wel mee zal doen met de 1e box ja.

Ja, ik zal het posten als ik em heb
spannuuuuund :D
Ik heb nu de glossy box bestelt en ik ben echt super benieuwd wat er allemaal in zit;)

Krijg hem aan het einde van het weekend maar dan ben ik net een weekendje weg vervelend!!

Hoop dat het wat is:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven