Goddelijke hakken
donderdag 15 maart 2012 om 11:44
Ik loop normaal niet vaak op hakken omdat ik platte schoenen veel lekkerder vind lopen. Ik heb wel een paar hakken waarvan ik dacht, deze hakken lopen goed voor hakken! En dat is ook waar vergeleken met de hakken die ik had geprobeerd tot nu toe. Maar nu was ik op vakantie en paste ik een jurk in een winkel waarbij ik schoenen aangemeten kreeg. Helaas te groot want ik had ze gekocht ongeacht de prijs. Het was geen schoenenwinkel, ze hadden alleen dit exemplaar. Ik heb nog nooit zo goed op hakken gelopen ook al waren ze te groot! Hij sloot perfect aan op mijn voet(zool) Gewicht goed verdeeld over mijn volledige voet ipv het gevoel te hebben toch iets meer op je tenen te steunen. Ze waren minimaal 10 cm hoog met naaldhakken maar ze liepen als platte schoenen. Ze zaten zo lekker! Ik ben natuurlijk dom genoeg geweest om niet te kijken welk merk de schoenen waren.
Mijn vraag aan jullie: Welke merken maken zulke goede hakken? Want ik heb er graag een fortuin voor over om goed zittende hakken te hebben, de prijs maakt me dan ook niet uit.
Mijn vraag aan jullie: Welke merken maken zulke goede hakken? Want ik heb er graag een fortuin voor over om goed zittende hakken te hebben, de prijs maakt me dan ook niet uit.
donderdag 15 maart 2012 om 12:06
Het Franse merk Repetto maakt ballerina's maar ook pumps en andere dansschoenen met hakken waar je op kunt dansen, rennen en urenlang staan. Zie www.repetto.fr
donderdag 15 maart 2012 om 12:37
quote:eleine schreef op 15 maart 2012 @ 11:47:
Ik had ze gekocht en dan er zooltjes in gelegd!
Maarehm.. Tjah, het verschilt! Ik heb hele dure hakken die flut lopen en hakken van 15 euro die als engeltjes zitten..
Houd je niet van sleehakken?
En anders, passen passen passen..
Ja dat denk ik nu ook! Waarom ben ik zo stom geweest
sleehakken kunnen mooi zijn!
Ik ga dan maar veel passen.
Hōgl en Repetto zijn (helaas) niet echt mijn smaak.
Ik zoek eerder naar zoiets of zoiets niet precies die, maar meer iets wat die kant op neigt wat ik zo snel kon vinden.
Ik had ze gekocht en dan er zooltjes in gelegd!
Maarehm.. Tjah, het verschilt! Ik heb hele dure hakken die flut lopen en hakken van 15 euro die als engeltjes zitten..
Houd je niet van sleehakken?
En anders, passen passen passen..
Ja dat denk ik nu ook! Waarom ben ik zo stom geweest
sleehakken kunnen mooi zijn!
Ik zoek eerder naar zoiets of zoiets niet precies die, maar meer iets wat die kant op neigt wat ik zo snel kon vinden.
donderdag 15 maart 2012 om 18:27
donderdag 15 maart 2012 om 18:50
quote:doeiiiii schreef op 15 maart 2012 @ 12:37:
[...]
Succes!
Ik zou het met stof proberen, ik heb het met leer, in hele fijne ruitjes getrokken en aan het eind van de dag heb ik striemen in ruitjespatroon op mijn voeten (au!) terwijl ze verder eigenlijk heel fijn lopen.
[...]
Succes!
Ik zou het met stof proberen, ik heb het met leer, in hele fijne ruitjes getrokken en aan het eind van de dag heb ik striemen in ruitjespatroon op mijn voeten (au!) terwijl ze verder eigenlijk heel fijn lopen.
donderdag 15 maart 2012 om 19:10
quote:mevrouwtheelepel schreef op 15 maart 2012 @ 19:07:
Steve Madden! Al moet ik zeggen dat ik na een paar uurtjes ook wel echt pijn krijg. Maar ik denk dat ik ze gewoon vaker aan moet
Ja, echt een kwestie van wennen. Eerst na een uur pijn, nu kan ik ze de hele dag aan. En ze zijn zo mooi
Volhouden dus!
Steve Madden! Al moet ik zeggen dat ik na een paar uurtjes ook wel echt pijn krijg. Maar ik denk dat ik ze gewoon vaker aan moet
Ja, echt een kwestie van wennen. Eerst na een uur pijn, nu kan ik ze de hele dag aan. En ze zijn zo mooi
Volhouden dus!
maandag 19 maart 2012 om 21:23
lees met verbazing?!
er zijn dus echt hakken die lekker zitten na n paar uur? ik ben dol op ballerina's en sneakers. Maar kan me altijd vergapen aan mooie pumps of die leuke enkellaarsjes die je nu in de winkels ziet. Omdat ik ze niet vaak aan heb koop ik af en toe wat goedkoops en dit onderstreept mijn mening over hakken..
ik zal de site's es bekijken!
er zijn dus echt hakken die lekker zitten na n paar uur? ik ben dol op ballerina's en sneakers. Maar kan me altijd vergapen aan mooie pumps of die leuke enkellaarsjes die je nu in de winkels ziet. Omdat ik ze niet vaak aan heb koop ik af en toe wat goedkoops en dit onderstreept mijn mening over hakken..
ik zal de site's es bekijken!
dinsdag 20 maart 2012 om 08:16
Dolcis: Niet duur en zitten heerlijk. Dit zijn mijn persoonlijke favorieten. Oordeel zelf (PS: Zalando is ook een uitkomst!)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FFYURPTG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FFYURPTG.jpg
dinsdag 20 maart 2012 om 13:39