Goede dagcreme
vrijdag 21 januari 2011 om 21:19
Ik ben fan van Collistar, wel een echt cosmetica merk, maar nog net niet de prijs van de echte dure merken.
Ruikt heerlijk en ik voel het ook echt aan mijn huid. Geloof dat een potje dagcreme een euro of 35 kost.
Zelf heb ik de hele lijn; scrub, make-up remover, oog make-up remover, tonic, dagcreme en nachtcreme.
Ruikt heerlijk en ik voel het ook echt aan mijn huid. Geloof dat een potje dagcreme een euro of 35 kost.
Zelf heb ik de hele lijn; scrub, make-up remover, oog make-up remover, tonic, dagcreme en nachtcreme.
vrijdag 21 januari 2011 om 22:22
Ik zou een hydraterend masker toepassen als goede oppepper.
Die van Kruidvat bevalt mij uitstekend en is nog goedkoop ook.
http://i54.tinypic.com/2v1x2qp.jpg
Die van Kruidvat bevalt mij uitstekend en is nog goedkoop ook.
http://i54.tinypic.com/2v1x2qp.jpg
vrijdag 21 januari 2011 om 23:12
Aldi lichtgroene dagcreme. Deze is vorig jaar als beste getest door de consumentenbond. Aldi donkerblauw is voor de nacht. Allebei met Q10.
Heb je al eens gedacht om je gezicht eens te peelen en daarna een masker te geven?
Dit kan ook een enorme boost voor je huid zijn. Dit kan je eens per week doen.
De rest van je lijf kun je eens scrubben door gewoon zout met olijfolie te mengen, afspoelen en dan deppen.
Heb je al eens gedacht om je gezicht eens te peelen en daarna een masker te geven?
Dit kan ook een enorme boost voor je huid zijn. Dit kan je eens per week doen.
De rest van je lijf kun je eens scrubben door gewoon zout met olijfolie te mengen, afspoelen en dan deppen.
zaterdag 22 januari 2011 om 00:52
Ik gebruik Vichy Aqualia, in de winter de dikkere variant en in de zomer de 'luchtige'.
Vanwege de prijs (vriendlief vindt het ook fijn spul dus het potje is snel op) ga ik nu de Aldi creme proberen, ik hoor er zoveel goede dingen over!
Hier toevallig dames met vochtarme huid die de Aldi-dagcreme smeren? Hoe bevalt dat?
Vanwege de prijs (vriendlief vindt het ook fijn spul dus het potje is snel op) ga ik nu de Aldi creme proberen, ik hoor er zoveel goede dingen over!
Hier toevallig dames met vochtarme huid die de Aldi-dagcreme smeren? Hoe bevalt dat?
zaterdag 22 januari 2011 om 10:59
Evelise,
Jep ik ben dr zo een!EN ben weer terug bij Vichy.Ik vind de aldi creme helemaal niks voor mijn huid.Ik heb ook een vocht arme huid en had de hele tijd een trekkerig gevoel heb 5 lagen gesmeerd en nog hielp het niet.Daarbij vind ik de creme ook niet lekker ruiken en rook ik hem ook nog eens de hele dag!
Maar ja misschien werkt het wel bij jou!Ik zou het gewoon proberen de creme is wel lekker goedkoop.
Jep ik ben dr zo een!EN ben weer terug bij Vichy.Ik vind de aldi creme helemaal niks voor mijn huid.Ik heb ook een vocht arme huid en had de hele tijd een trekkerig gevoel heb 5 lagen gesmeerd en nog hielp het niet.Daarbij vind ik de creme ook niet lekker ruiken en rook ik hem ook nog eens de hele dag!
Maar ja misschien werkt het wel bij jou!Ik zou het gewoon proberen de creme is wel lekker goedkoop.
zondag 23 januari 2011 om 13:53
Let ook op de verpakking: een crème hoort niet in een doorzichtig potje te zitten, maar in een ondoorzichtige pompverpakking of tube waar je niet elke keer je vingers of spateltje in hoeft te steken. In een potje is de crème snel verontreinigd en zijn de ingrediënten niet stabiel. Daarbij minimaal SPF15 voor overdag. Ik gebruik zelf vaak iets van Paula Begoun. Goed en redelijk geprijsd.
Veel van de hier genoemde dure crèmes zijn slecht verpakt.
Veel van de hier genoemde dure crèmes zijn slecht verpakt.
zondag 23 januari 2011 om 16:42