Goede herenkapper Rotterdam
vrijdag 12 augustus 2011 om 10:34
Hoi!
Misschien zijn er hier dames met een goede tip voor een herenkapper of kapper die ook heren knipt (voor mijn lief dus) in Rotterdam (liefst centrum). Er zitten hier uiteraard erg veel marokkaanse kappers e.d., maar mijn lief heeft nogal stijl en dun haar (niet kalend of inhammen oid, gewoon dun) en dan is een kapper gewend aan dik krulhaar misschien niet de beste optie
Alvast dank!
Misschien zijn er hier dames met een goede tip voor een herenkapper of kapper die ook heren knipt (voor mijn lief dus) in Rotterdam (liefst centrum). Er zitten hier uiteraard erg veel marokkaanse kappers e.d., maar mijn lief heeft nogal stijl en dun haar (niet kalend of inhammen oid, gewoon dun) en dan is een kapper gewend aan dik krulhaar misschien niet de beste optie
Alvast dank!
vrijdag 2 maart 2012 om 16:35
Charm Hairdressers ook op de Nieuwe Binnenweg (zit op de hoek tegenover de Audio Gallery en naast het Bammetje) de dameskapster is er heel goed (had dit ook al in een andere topic geschreven) maar er zit ook een hele goede herenkapper die ook gewoon ouderwets scheert met schuim en een scheermes etc (en is goedkoop)