Mode & Beauty alle pijlers

Goede herenkapper Rotterdam

12-08-2011 10:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Misschien zijn er hier dames met een goede tip voor een herenkapper of kapper die ook heren knipt (voor mijn lief dus) in Rotterdam (liefst centrum). Er zitten hier uiteraard erg veel marokkaanse kappers e.d., maar mijn lief heeft nogal stijl en dun haar (niet kalend of inhammen oid, gewoon dun) en dan is een kapper gewend aan dik krulhaar misschien niet de beste optie

Alvast dank!
Whoops aan de Groenendaal.

Mag geen telefoonnummer plaatsen maar je vindt ze makkelijk via google. Manlief komt er al jaren, ook toen de zaak nog een andere naam had.
verba volant, scripta manent.
Je hebt Schorem op de binnenweg. Een echt ouderwetse herenkapper, prachtige zaak. Hoor er goede verhalen over. Wel prijzig, maar dan heb je ook wat. Er mogen ook geen vrouwen naar binnen haha.
Schorem misschien?

Een echte mannenkapper in ieder geval, geen vrouw komt er binnen!

Ik geloof dat ie op de Nieuwe binnenweg zit.
Dank!
Pino & Co op de pannenkoekstraat
Charm Hairdressers ook op de Nieuwe Binnenweg (zit op de hoek tegenover de Audio Gallery en naast het Bammetje) de dameskapster is er heel goed (had dit ook al in een andere topic geschreven) maar er zit ook een hele goede herenkapper die ook gewoon ouderwets scheert met schuim en een scheermes etc (en is goedkoop)
Schorem is inderdaad een erg goede herenkaper, anders Rob Peetoom die zit op de meent vlakbij Bed en Dudok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven