Goede kapper in Amsterdam
dinsdag 11 oktober 2011 om 15:04
Ik ben op zoek naar een goede kapper in A'dam (zoals de titel al deed vermoeden). Ik ging eerst altijd naar Peetoom in de Bijenkorf. Ik vind het eigenlijk te duur daar en niet helemaal mijn sfeertje. Daarna ging ik naar de Kinky op de Overtoom. Altijd bij dezelfde dame, die goed knipte en heel relaxed overkwam, niet te veel kletsen; kortom wat ik prettig vind. Helaas is zij een andere richting op gegaan en gestopt met het kappersvak. De anderen kappers daar vond ik niet zo prettig. Toch een kans gegeven, maar ik werd niet goed geknipt en kreeg ook nog eens een knip in mijn oor (per ongeluk uiteraard). Terwijl dit wel een ervaren kapster zou moeten zijn.
Ik ben dus op zoek naar een andere kapper, ik ben al 7 maanden niet meer geweest. Het wordt nu echt tijd. Wie o wie weet een fijne kapperszaak waar je goede ervaringen mee hebt en waar ze knippen voor rond de E40. Ik heb 'gewoon' haar (geen kroes of ander bewerkelijk haar), vrij lang. Om een idee te geven wat voor kapsel ik heb. Het liefst in west, maar ik fiets ook graag een stukje om voor een goede en fijne kapperszaak.
Ik ben dus op zoek naar een andere kapper, ik ben al 7 maanden niet meer geweest. Het wordt nu echt tijd. Wie o wie weet een fijne kapperszaak waar je goede ervaringen mee hebt en waar ze knippen voor rond de E40. Ik heb 'gewoon' haar (geen kroes of ander bewerkelijk haar), vrij lang. Om een idee te geven wat voor kapsel ik heb. Het liefst in west, maar ik fiets ook graag een stukje om voor een goede en fijne kapperszaak.
dinsdag 11 oktober 2011 om 15:34
Toen ik de titel zag wilde ik juist zeggen Kinki op de Overtoom!
Ik laat me daar altijd knippen en verven door een meisje dat onder de tattoo's zit met kort haar (kleur is steeds anders) ik vind haar geweldig!! En ze is ook veel sneller dan haar collega's.
Jammer dat je er zo'n slechte ervaringen hebt!
Tony n Guy misschien eens proberen?
Ik laat me daar altijd knippen en verven door een meisje dat onder de tattoo's zit met kort haar (kleur is steeds anders) ik vind haar geweldig!! En ze is ook veel sneller dan haar collega's.
Jammer dat je er zo'n slechte ervaringen hebt!
Tony n Guy misschien eens proberen?
dinsdag 11 oktober 2011 om 15:45
dinsdag 11 oktober 2011 om 16:16
http://helmerplusfriends.nl/
Helmer en Joke. Knippen goed, geven prima advies, niet teveel geklets, gewoon aardig, rustige inrichting, prettige muziek. Niet goedkoop.
Helmer en Joke. Knippen goed, geven prima advies, niet teveel geklets, gewoon aardig, rustige inrichting, prettige muziek. Niet goedkoop.
dinsdag 11 oktober 2011 om 16:29
vrijdag 23 maart 2012 om 11:03
Dag "NouEvenNiet" wat betaal je ongeveer bij Helmer&Friends... ik vind dat wel een mooie salon namelijk....quote:NouEvenNiet schreef op 11 oktober 2011 @ 16:16:
woensdag 2 mei 2012 om 13:00
Ik kon bij Helmer+Friends niet terecht op de dag dat ik graag wilde (ik had te laat gebeld). Ben uiteindelijk bij LysandroCicilia hairstyles even verderop aan de zelfde gracht terecht gekomen waar ik door een leuke Spanjaard geknipt ben. Mijn haar is nog nooit zo goed gestyled !!! Wel prijzig, maar gelukkig hebben ze stuedentenkorting