Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper in Amsterdam

11-10-2011 15:04 25 berichten
Ik ben op zoek naar een goede kapper in A'dam (zoals de titel al deed vermoeden). Ik ging eerst altijd naar Peetoom in de Bijenkorf. Ik vind het eigenlijk te duur daar en niet helemaal mijn sfeertje. Daarna ging ik naar de Kinky op de Overtoom. Altijd bij dezelfde dame, die goed knipte en heel relaxed overkwam, niet te veel kletsen; kortom wat ik prettig vind. Helaas is zij een andere richting op gegaan en gestopt met het kappersvak. De anderen kappers daar vond ik niet zo prettig. Toch een kans gegeven, maar ik werd niet goed geknipt en kreeg ook nog eens een knip in mijn oor (per ongeluk uiteraard). Terwijl dit wel een ervaren kapster zou moeten zijn.

Ik ben dus op zoek naar een andere kapper, ik ben al 7 maanden niet meer geweest. Het wordt nu echt tijd. Wie o wie weet een fijne kapperszaak waar je goede ervaringen mee hebt en waar ze knippen voor rond de E40. Ik heb 'gewoon' haar (geen kroes of ander bewerkelijk haar), vrij lang. Om een idee te geven wat voor kapsel ik heb. Het liefst in west, maar ik fiets ook graag een stukje om voor een goede en fijne kapperszaak.
Alle reacties Link kopieren
Op de Jodenbreestraat op het stukje tussen het Rembrandtshuis en de Zeeman zit een geweldige kapper, Niet de goedkoopste maar wel leuke sfeer en goed. (Sorry, weet even de naam niet meer)
Toen ik de titel zag wilde ik juist zeggen Kinki op de Overtoom!

Ik laat me daar altijd knippen en verven door een meisje dat onder de tattoo's zit met kort haar (kleur is steeds anders) ik vind haar geweldig!! En ze is ook veel sneller dan haar collega's.

Jammer dat je er zo'n slechte ervaringen hebt!

Tony n Guy misschien eens proberen?
Tony n Guy vind ik te duur. Voorheen ging ik wel naar zulke dure kappers. Maar nu ik bij kinki heb gemerkt dat het ook voor E40 kan ben ik van de dure kappers afgestapt. Hoe heet die kapster waar jij het over hebt (is het een aziatisch type?).

@kissthequeen: wat zijn de prijzen daar ongeveer?
Bij George de keijzer op de overtoom ben ik eens heel goed geknipt door een Roemeens meisje.
.
@fladder; thanks voor de tip.
.
http://helmerplusfriends.nl/

Helmer en Joke. Knippen goed, geven prima advies, niet teveel geklets, gewoon aardig, rustige inrichting, prettige muziek. Niet goedkoop.
@dagretour: dank voor de tip.

@nouevenniet: ik vind het nette prijzen hoor voor wassen en knippen!
Die ene op de Jodenbree ook iets van E30/ E35 wassen en knippen zeker niet duurder dan "hippe" kappers zoals peetoom, kinki etc

Succes met je keuze!

Laat even weten welke het is geworden en wat je ervan vond!
http://www.jitty.nl/index.php/nl/info

Een dame ergens in de 30....
Oja de cirkel, ook leuk! Ik ken veel mensen die daar heel tevreden over zijn

(en volgens mij verft een van de broers wel toch?)
Bubblekid op de Ferdinand Bolstraat
Ze zijn 40 euro tegenwoordig bij de Cirkel en ze verven zelf niet maar ze hebben wel een freelancer een paar dagen in de week die dat wel doet.
Dank voor alle tips, kan ik echt wat mee!

Ik laat het weten kissthequeen, ik heb voorlopig genoeg opties om uit te proberen de komende jaren
Hairplay op de Brouwersgracht, 2 goeie kappers, leuke no-nonsense sfeer, goeie producten.

Wassen knippen fohnen voor dames 46 euro.

Ik kom er al jaren, altijd goed!
Op de v baerlestraat sjenkels en sjenkels en je laten knippen door rik!
Sjenkels op de van Baerle. Rik is de eigenaar en knipt het best.
O, dat vond dus nog iemand....
Dag "NouEvenNiet" wat betaal je ongeveer bij Helmer&Friends... ik vind dat wel een mooie salon namelijk....quote:NouEvenNiet schreef op 11 oktober 2011 @ 16:16:

http://helmerplusfriends.nl/

Helmer en Joke. Knippen goed, geven prima advies, niet teveel geklets, gewoon aardig, rustige inrichting, prettige muziek. Niet goedkoop.
Ronald hair in duivendrecht. Knippen bij Ronald en kleuren bij Rokus. Ik ben altijd heel tevreden!
quote:Neele01 schreef op 11 oktober 2011 @ 20:17:

Sjenkels op de van Baerle. Rik is de eigenaar en knipt het best.Dit dus. Alle kappers zijn daar goed, maar ik ga het liefst bij Rik of Christa
Cut the crap. Kleine no nonsense kapsalon op haarkemmerplein, naast de rode bioscoop. Knippen fantastisch!
Ik kon bij Helmer+Friends niet terecht op de dag dat ik graag wilde (ik had te laat gebeld). Ben uiteindelijk bij LysandroCicilia hairstyles even verderop aan de zelfde gracht terecht gekomen waar ik door een leuke Spanjaard geknipt ben. Mijn haar is nog nooit zo goed gestyled !!! Wel prijzig, maar gelukkig hebben ze stuedentenkorting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven