Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper Nijmegen

10-12-2015 20:39 14 berichten
Welke kapper in Nijmegen vind jij echt heel goed? En waarom?

Ik wil een nieuwe coupe laten knippen, maar ken geen echt goede kapper, die super kan knippen, maar ook goed advies geeft.
Alle reacties Link kopieren
Voor coupe knippen en advies zou ik of Xing ( kapster Zoë) of John Bertine proberen. Eerste kom ik zelf, tweede een goede vriendin.
De toekomst is niet meer wat het was
Dank je voor de tip, Xing ziet er goed uit, vooral dat ze geen "knip&go" mentaliteit hebben.
Blink! Knippen leuk, Zitten in bottendaal.

Benieuwd hoelang het duurt voordat de spammer van kunst en knipwerk weer binnen komt, het vorige topic werd er mee vervuild. Ik ben daar ruk geknipt.

Als die tip komt kun je hem naast je neerleggen. ;)
Ik kom al jaren met veel plezier bij Bonaparte. Maarrrr ik heb wel altijd hetzelfde kapsel, dus over advies weet ik niet zo veel. Mijn krullenkapsel knippen ze iig geweldig. Je kunt hun facebook uitchecken daarop staan veel foto's.
Kapper zegt u het maar!

Alle kappers wie daar werken zijn super!
ook een keer naar kunst&knipwerk geweest obv adviezen hier; was echt heel slecht. Niet doen.

Eef&haar is wel duur, maar ze kijken goed naar de vorm van je gezicht etc, daar betere ervaringen mee. Nemen ook goed de tijd
macadamia wijzigde dit bericht op 10-12-2015 22:16
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik vind die kapper er altijd zo raar uitzien, san92, maar jij bent dus tevreden? Ik dacht eigenlijk dat het een soort opleiding of zo was, maar dat heb ik dan blijkbaar helemaal verkeerd gezien.

Zus van mijn collega heeft sinds kort een eigen salon, maar die heeft nog geen website of zo. Ik ben over haar echt heel erg tevreden. Zij knipt mijn haar ook niet nat, want dan ziet ze niet hoe het valt. Laatst heb ik mijn haar gedoneerd en kreeg ik dus totaal iets anders en toen heeft ze me heel goed geadviseerd en heel goed geknipt. Maar goed, voor nu heb je daar even niks aan en ze zit ook helemaal in de Lindenholt (al fiets ik daar graag voor). Vroeger werkte ze bij La Rosa de Cuba, maar ik ben daar nooit door iemand anders geknipt, dus ik weet niet hoe de rest is.
Eef en haar, wat duurder, maar fijne kapper.. en vergeet de massagestoel bij de wasbak niet! Nemen de tijd en altijd goed geknipt de deur uit!
Het ziet er inderdaad erg raar uit, de eigenaar is ook een eigenaardige man maar ooo zo'n lieverd, en hij is echt de beste kapper wie ik ooit heb ontmoet(en flink wat mensen wie ik ken zitten in dat wereldje) dus bij hem in de salon staan ook alleen hele goeie, ook zijn dochter en zoon werken er, hij heeft inderdaad ook vaak veel stagaires wie meekijken, maar dat is simpelweg omdat hij zijn vak zo goed uitvoert!

Hij kan je precies vertellen wat er bij je gezicht past, ik ken de goeie man al meer dan 10 jaar en vorig jaar maart heeft hij mij aangeboden om iets totaal anders met mn haar te doen, van enorm lang donker krullend naar een stuk korter stijl en blond, nou dat was het beste wat ik ooit heb gedaan qua haar, iedereen zegt dat het zoveel beter staat, en het voelt natuurlijker!

Als je echt een goeie kapper in nijmegen zoekt moet je daarheen gaan:-)
Heb al heel veel kappers in Nijmegen uitgeprobeerd.

Tot nu toe is kapper Oost het best bevallen, een vrouw die eerst voor een andere kapper heeft gewerkt maar nu een eigen salon aan huis heeft. Ze neemt echt de tijd en je krijgt er ook nog een gratis hoofdmassage bij.

Laatste keer ben ik naar Coef geweest, soort conceptstore met kapper erbij in aan de van Welderenstraat. Moet zeggen dat deze ook wel heel goed bevallen is.

Heb zelf hele slechte ervaringen met Bon Ton (ook aan de van Welderenstraat) die hebben mijn kapsel echt een keer goed verknipt, ook John Bertine ben ik niet heel tevreden over in tegenstelling tot iemand hierboven.

Er is ook nog Soho, aan de Daalseweg, ze knippen op zich goed maar vind het sfeertje er niet zo.

Alle bovenstaande kappers vallen zo'n beetje in dezelfde prijsklasse, zo'n 38 euro voor wassen, knippen drogen.
Bedankt voor alle tips, ik ga eens even alle websites bekijken en dan een keuze maken!
Voor volgende week een afspraak gemaakt bij Zegt u het maar.

Ben benieuwd hoe het bevalt.
En hoe beviel het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven